(x)våldtagen
jag behöver desperat hjälp, för jag vet inte vad jag ska göra och jag börjar få panik.
min storebror är 20 år gammal. vi var hemma och han hade en kompis hemma. min bror skulle iväg och handla och sa att kompisen kunde få stanna hemma medans. mina päron var bortresta. jag hörde steg i trappan medans jag satt vid datorn, men jag ignorerade det. in kommer kompisen och jag får halvt hjärtattack. han greppade skrivbordslampan och slog mig hårt i huvudet med den. jag tror att jag tuppade av iallafall, men jag är inte säker. kan ha vart att jag fick jättejättemycket panik ellernåt. men ja. jag "vaknade" iallafall när han redan var inne i mig och det gjorde så jävla ont. jag var oskuld.
jag kan inte berätta det här för någon. anledningen till det är att min bror och han är bästa vänner sen födseln och våra pappor är barndomskompisar. vill absolut inte förstöra en sån stark vänskap, min bror kommer säkert hata mej efter det.
men jag mår superdåligt över dethär..
Anmäl det direkt! Utan att tveka!
Det spelar ingen roll att han är din brors bästa vänner osv. Det hör inte hit i sådan här sammanhang.
Låter kanske hårt, men tyvärr är det så.
Anmäla är det enda rätta.
Och prata med en vuxen som du litar på.
Lycka till!
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Du måste anmäla, prata med en vuxen du litar på som kan stödja dig! Du klarar det här!
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Det finns inget som rättfärdigar det han gjorde, du ska med all rätt anmäla honom!
Vågar du inte anmäla själv?
Prata med någon form av kurator eller ungdomsmottagningen i närheten. De hjälper dig.
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Du är värd mer än att du ska låta denna människa göra detta mot dig ostraffat. Detta är inte på något sätt ditt fel, den killen behöver hjälp om han ska leva fritt ibland oss i samhället,
Sen behöver du komma omgående till en gynekolog så du kan få hjälp att förhindra både en graviditet samt att du smittats av könssjukdomar. Detta får du hjälp med av polisen, du kan till och med göra anmälan över telefonen.
Orkar du verkligen träffa honom igen? För det är ju vad som kommer ske om du inte agerar.
Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus
Tänk på att han kan göra samma sak med andra tjejer om du inte anmäler han. Det är värkligen synd att det har hänt dej men du är stark, du klarar det! prata med nån du litar på och känner dej säker med och be dom hjälpa dej. Det #5 säger är viktigt och du behöver träffa en gynekolog!
Kram! du klarar det!
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
Ursäkta men vilket jävla äckel.
Nu vetg jag inte relationen mellan dig och din bror. Men jag tror inte att han kommer hata dig, snarare tvärtom! Han lär hata sin kompis som gör nåt sånt på hans syster.
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Men oherregud! Skulle inte ens kunna tänka mig att sådant händer i nuläget , men såklart att det gör fast man tror aldrig att det skulle kunna hända en själv.. 😮Som alla andra säger anmäl det , gå till ungdomsmottagningen , men först och främst prata med dina föräldrar , dom kommer förstå. Det blir förmodligen lättast att börja så , lycka till vännen!
Du har fått PM
(TS)
/ Cornelia Andersson,
alla som har skrivit och kommenterat, TS är min bästa vän och berättade det här för mig igår och jag är i full gång att hjälpa henne. Hennes föräldrar är fortfarande bortresta och hennes bror är i Stockholm, så jag har fixat så att hon får bo hos mig tills hennes föräldrar kommer hem eller tills hon kommer på fötter igen. Vi har också tillsammans satt oss ner och berättat för mina föräldrar vad det är som har hänt så att också någon vuxen om det, kände att vi inte riktigt kan klara av dethär på egen hand.
Då vet ni iallafall. ❤️
anmäl det vännen.
Vad bra att du hjälper din vän.
:)
/ Cornelia Andersson,
#11 Lite gammalmodig men tack och lov! Vilken tur att TS hade en så bra vän :) Jag satte min coca cola i halsen av att läsa om detta svin till din brorsas så kallade "bästa vän". Satfläskets skit för såna som honom!
Klart att laxen ska ha en jolle
Säg var han bor
- Emil
EMIL TILL ATTACK!!!!
Klart att laxen ska ha en jolle
#11 Skitbra att du hjälper din vän! Dina föräldrar, TS och du skulle ju kunna gå till polisen och anmäla det. Jag skulle nog oxå kontakta TS.s föräldrar rätt omgående och berätta för dom om situationen, kanske kan dina föräldrar ringa dom?
Medarbetare på Chinesecrested ifokus. What is it that love does to a woman? Without she only sleeps: with it alone, she lives .
#17 mina föräldrar ska absolut prata med dem, såfort de får tag i dem. ja, det är hemskt, och därför ska jag se till att det här blir uppordnat. Det värsta är att jag känner han som gjorde det. eller mer än känner honom. det är mitt ex…
#18 Bra :) tur att det finns bra människor i värden oxå!
Undrar egentligen vad han tänkte på när han gjorde nått så oförlåtligt…
så fruktansvärt hemskt, förstår mig inte på hur kall och hemsk människor kan vara. Att utnyttja en försvarslös människa! och att det finns flera tusentals utav dom där ute.. även misshandel, djurplågare och pedofiler alla borde få vara med om en riktig tortyr om jag får säga mitt!
Hoppas allt ordnar sig och att dumjävel får ett riktigt helvete för det han gjort.. Var stark, tänker på dig!
#18 Det värsta är nog inte att du känner honom. Jag tror det värsta är att din vän blivit våldtagen.
Hur som helst, vilket svin!
Du är guld värd för att du hjälper din vän! Alla borde ha en vän som du!
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#11 Dagens 🌺 till dig!
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12
Vilket svin! Förstår mig inte på mänskligheten ibland! :( hoppas allt går bra för dig ts.
Anmäl, prata med dina föräldrar om din bror, det där är mycket viktigare än deras vänskap, typ. Men anmäl! Han får INTE göra så igen!!
Anmäl Anmäl!
#11 Jättebra att du hjälper din vän! 🌺❤️
Usch vad upprörd jag blir av att läsa om sånt här, sådana där äckel borde inte få gå lösa!! 😡
Mvh Linda, Northernlights Kaninuppfödning
~ Bloggen ~ Youtube-kanalen ~
Bunnies are like potatochips - you can't have just one