Platt eller lockigt hår?
Jag skulle vilja veta om ni tycker att jag passar bäst i mitt naturliga hår eller i plattat hår. Jag har alltid föredragit plattat men det har tar så lång tid att platta så jag orkar sällan. Nu mera är jag osäker på om jag verkligen tycker att plattat är finare, vad tycker ni? Och helst inga "du är fin som du är" kommentarer, vill bara veta rakt av vilken frisyr ni tycker jag ser bäst ut i! ^^ Naturligt:
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
Jag tycker plattat ser mer ordentligt ut men ditt naturliga hår är väldigt fint också så det är ett svårt val.🤪Kan väl säga att du ser gulligare ut i ditt naturliga hår men mer välvårdad(?), ordentligare i plattat.
Följ min och mammas matblogg på Instagram Frosserian
Jag tycker att ditt naturliga passar dig skitbra.😃
Även om plattat också är snyggt på dig hade jag låtit bli om jag var du. Blir ju avis på att du passar så bra i ditt naturliga hår! Hade gärna sluppit plattången själv😭
Jag är skitavis på ditt naturliga 😭
Älskar lockigt och vågigt hår, så min röst faller på ditt naturliga. Men du passar absolut bra i plattat också!
/Jennifer
♥ http://jennuts.blogspot.se ♥
Plattat all the way :3
Det lockiga är sjukt snyggt!
Båda var snygga men det naturliga var snyggast, sen sliter det mindre också :D
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Naturligt :3!
WOOOAH, ditt naturliga hår är sinnessjukt fint, älskar det!
Ditt naturliga, utan tvekan! Är en sucker för lockigt/vågigt hår, och ditt var ju helt fantastiskt! Tycker även det naturliga passar mycket bättre. Känns som att det känns mindre stramt, typ. :)
Naturligt! :D
Wow, du är verkligen vacker! Du är jättesöt i ditt naturliga hår. Det plattade känns lite mer som en "party look".
Om jag hade haft ditt naturliga hår hade plattången rykt direkt! Så fint :)
Fy vad avundsjuk jag är på ditt naturliga hår! Mitt naturliga är lika rakt som ditt plattade. 😐
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
lockigt är du jätte söt i🙂
Jag tyckte du var jättefin i plattat, men är sjukt avundsjuk på ditt naturliga hår för jag vill också ha lockar, långt och fylligt!
Vill du ha helt ärliga svar så tycker jag faktiskt att du är lika snygg i både naturligt och plattat. Kan inte välja något som ser bättre ut faktiskt. Du behöver ju inte platta håret varje dag utan bara när du vill känna dig extra fin.
Båda var riktigt snyggt, massar i olika sammanhang beroende på vilken stil man är ute efter :) Skulle dock inte säga att ditt hår är lockigt, utan snarare vågigt 😉
Som jag alltid har tyckt så ser man snällare och sötare ut i lockigt/vågigt hår än i plattat. Så plattat kanske passar bättre för en night out eller nått. 😛
Tack alla för era åsikter!! Anledningen varför jag frågade är jättelöjlig hehe.. Jag ska på en konsert och möjligtvis kommer jag träffa bandet efteråt, och då vill jag se så bra ut som möjligt eftersom de är i min ålder och älskar att festa med svenska fans. Jag VET att håret är en löjlig grej att oroa sig över, men jag är jättenervös hihi ^^ Tack igen :)
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
#20 Kul, vilket band är det? :)
Ditt hår får mig att sakna mitt gamla fina naturliga hår. Men det håret är på g faktiskt, har sparat ut 10 cm än sålänge… resten är mitt svarta färgade hår. Så jag har en ganska kul utväxt, men tänker inte gå med kort frissa heller 😉
Jag tycker ditt naturliga hår är fint! 🙂
Tycker att det naturliga är såå mycket finare (på dig), men du väljer ju själv! :-) Platta kan man ju göra nån gång ibland.
Tycker det vågiga är snyggare då det ser naturligare ut
Du ser typ snällare ut i ditt naturliga tycker jag. Men du passar verkligen i båda! Och jag är riktigt avundsjuk på ditt naturliga, såå fiiint!
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Jätte fin i ditt naturliga verkligen :) Dock så är det fint i platt också så, du har tur som passar så bra i båda :D
// Love Yourself!
Platt tycker jag :)