Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthobby-och-fritid
Läst 3329 ggr
Ratzo
0

Sorgligaste kändisdöd

Vilken/vilka kändisdöd/ar har ni blivit/är ledsnast över?

I can't drown my demons, they know how to swim.

[MikeW]
20

Ingen. Människor dör, någon dör varje sekund. Jag gråter inte för dom så varför ska jag göra det för någon som är känd?

Dom är inte mer värda än någon annan människa. Så jag har inte blivit ledsen över någon kändis död.

Skulle någon kändis dö där jag skulle bli ledsen då är det ifall Ellen Degeneres dör.
Fast inte för att hon är känd, utan för vilken bra människa hon var.
Hon hjälper andra, får människor som lider att le. Hon är en underbar människa, skulle hon dö då skulle jag bli ledsen. Inte direkt gråta eller så direkt. Hon är fortfarande bara en annan människa, men jag skulle bli ledsen för att hon är en otroligt bra och godhjärtat människa.

julolagus
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

John Lennon, George Harrison <3
Joe Strummer, han hade precis kommit igång igen när han dog :(
Hillel Slovak, han var så ung och hade säkert en lovande framtid.

Sugar Mist
0

Mitch Lucker.

-

C4NCERiNHALE
1

Paul gray och Mitch Lucker.

Paul gray var en stor förebild, grät i dagar när jag fick reda på att han hade dött.

Min portfoliohttp://ebphotography.portfoliobox.me/ 

[Odde]
7

Bin laden…😭😭😢

C4NCERiNHALE
6

#5 skojsig du är! Ska du inte dra till med Hitler också?

Min portfoliohttp://ebphotography.portfoliobox.me/ 

[Odde]
2

nej är tyvärr brunögd och mörkhårig med dreads, stalin är dock saknad😂

[rocklover]
0

Pelle "Dead" Ohlin :'c

[MiniPim]
2

#5 HAHHAHAHAHHA vad läskig han såg ut

Juliaskaniner
7

Talia Joy. Även om hon inte var sångare eller något. Men hon fick alla glada och hon sprudlade av energi trots att hon kämpade mot sina två cancersorter i sju långa år. Tycker inte att cancern skulle få bestämma när hon skulle dra sitt sista andetag. Usch.

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Jesperlinden97
5

Cory Monteith

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

Jessiegirl1811
2

Cory Monteith

http://ask.fm/JessicaReips

fairyautumn
1

Cory Monteith, Talia.

//doge

HejPåDig
3

Cory Monteith :( </3

fairyautumn
3

#14 gillar inte ens Glee men grät länge när jag fick reda på det! ;c

//doge

:holmgreen:
4

Cory Monteith. För att han var grym på det han gjorde </3

[Tuulikki]
2

Cory Monteith 😭

Klara.b
2

Talia Castellano.

Hon kämpade mot sin cancer i 6 år, fick alla glada hela tiden. Hon var alltid positiv, och kämpade varje dag mot den där äckel sjukdomen, cancer. 

Usch vad jag hatar cancer.

Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.

Zorro_Tiger
1

En gång när jag kollade på Family Guy så sa de "Oh, Snooki is ded" och jag som trodde på det fick värsta paniken (Hon, jwoww & Håkan är mina största förebilder, insperationskällor & idoler) och började googla och så men så visade de sig att hon inte alls vara död, den lättnaden alltså! 😉 Men annars så har ingen kändis dött som jag gillat eller så så jag har inte brytt mig så mycket.

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

[Odde]
9

Snälla snooki är verkligen ingen bra insperationskälla..😕

Zorro_Tiger
0

#20 Vad menar du? Alla i Jersey Shore (förutom Angelina) är verkligen stora förebilder för mig och ja, jag ser upp till dessa 8 personer.

Gimbergsson
4

Michael Jackson. Helt klart, sådan stor uppståndelse och så sorgligt!

Duvethon
2

#20 Är inte det Snooki som har fått barn (är gravid?) och har gett upp allt för sitt barn, alkohol inkluderat. Det måste väl ändå vara inspiration, med tanke på hur hon var innan?

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

[Odde]
0

VEt inte nu men tidigare var hon då enligt mig en alkoholist osv kan inte uttrycka mig fint så låter bli! men om det ar fallet så klart, men det är väl endå inget att sträva efter att vara som hon eller? inte i mina ögon iaf..

Duvethon
0

#24 Jadu, ser inget fel med att sträva efter att vara som henne, inte hennes förflutna, men hennes förändring! Förändringar = inspiration.

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Duvethon
0

"Det har funnits vissa starka tvivel angående Snookis förmågor som mamma, onekligen, med tanke på hennes vilda livsstil och alla suspekta bilder där hon leker med platsdockor (och så vidare) men hon bevisar mer och mer att hon tar sin graviditet på allvar. Det är vi mer än glada över! Hon öppnade upp om sitt nya liv på Twitter igår och avslöjade att hon inte alls missade sitt forna liv som party-tjejen nummer ett. Hennes förvandling är väldigt imponerande!

Den blivande mamman twittrade: " Jag förlorar ingen sömn och jag är ingen alkoholist. Jag har levt det livet en gång. Nu vill jag bara ha min familj. Jag har aldrig varit så lycklig!"

Åh det är så sött! Hon har verkligen gjort ett positivt intryck på oss och vi tror att hon kommer att bli en bra mamma. Hennes personliga omvandling är beundransvärd!"

-posh24.se

Zorro_Tiger
0

#23 Jo det är Snooki, Nicole. Hon fick barn i September 2012 eller nåt och då gav hon verkligen upp allt för Lorenzo (Barnet) och hon har gått ner massor i vikt (ändå hälsosamt/friskt eller vad man ska säga). Men även innan hon fick barn (ända sedan första avsnittet på första säsongen) så har hon verkligen varit en förebild, insperationskälla och idol för mig. 

#24 Nehe, men i mina ögon är det något att sträva efter! :)

Frosstis
1

Cory, fortfarande inte förstått att han är död.

[Tilde]
0

Daisuke i det japanska bandet Kagerou. Han dog i 30-årsåldern av ett medfött hjärtfel. Anledningen till att jag blev så ledsen då är för han var min hjälte. Hans musik och låttexter hjälpte mig igenom en jättejobbig period i mitt liv och räddade mig från att klandra mig själv. Tack vare honom blev jag stark och orkade mig igenom det hela, kom ut med mer kärlek för mig själv än jag hade innan. 🙂

Så R.I.P. Daisuke - heroes are forever

knugi
3

Steve Irwin ofcourse

Sen så kommer jag sörja rejält den dagen David Attenborough lämnar oss

AmandaChristina
0

Jimmy Sullivan, foREVer ❤️

Juliaskaniner
0

#18 det var tillochmed närmare 7 år med sina båda cancer :( fina Talia..

kingston&charlie
0
CupcakeGod
0

Talia Joy. Hon dog igår :(

hahael
2

Pewdiepie  :'c

Ush jag börjar nästan gråta av bara tanken

Klart att laxen ska ha en jolle

[FlyingSalami]
2

vad är det speciella med pewdiepie? han bara sitter och spelar spel 24/7

fsigge
0

#35 e pewdiepie död??

Frida

fsigge
0

#35 e pewdiepie död??

Frida

Fridaaaa
3

Ingen alls. 
Sörjer inte dem bara för att de är kändisar. 
Folk dör varje dag, i såfall skulle man sörja varje dag.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Juliaskaniner
0

#35 pewdiepie är ju inte död? :p

hund_katt
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Otus, Lordi's andra trummis i bandet. dog dagen före sångaren fyllde år.

han var med i bandet i 2 år.

Black Veil Brides ~ Slipknot ~ Three Days Grace ~ Falling in Reverse

hahael
8

#40 Du har helt rätt jag missförstod Ts ämne trodde man kunde skriva personen som inte dött också :]

#36 Han betyder mycket för människor världen över. Och ja som du just säger, han sitter bara och spelar spel. Men jag vet ingen på hela planeten som kan göra mig glad så snabbt som han. Alla tycker väl inte att han är kul. Men det är ju smaksak precis som om man tycker om köttbullar eller inte. 

Han har sån energi, entusiasm och livsglädje att det bara måste smitta av sig på en. Han gör ingenting som jag kan komma på som gör honom anmärkningsvärd på ett negativt vis.

Klart att laxen ska ha en jolle

gaabriellaaa
2

Har väl aldrig direkt blivit ledsen, i så fall bara vid Heath Ledger's död. Så sjukt begåvad kille som fick avsluta sitt liv alldeles för ung.

Workingdog
1

Cory Monteith. 

När jag fick reda på det satt jag bara och stirrade in i väggen i 20 minuter, var inte ens kontaktbar, sen brast jag ut i gråt och grät jag vet inte hur länge 😭 💔

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Wellcraft
0

Kurt Cobain

Häst, Vardag & Hund
nouw.com/WallHund

Duvethon
3

Jag sörjer inte kändisar, om någon kändis som jag tyckt väldigt mycket om dör kanske jag blir lite nedstämd, speciellt om personen brytt sig väldigt mycket om andra.

Nej, jag skulle nog inte kunna gråta för en person jag inte känner personligt. 

Edit: haha gud vad kallt det låter.. 😂

julolagus
0
[Ebidda98]
1

Cory Montheith 🌺 Han var en av mina favoriter i Glee.

dermot
1

Cory Montieth❤️ Fast egentligen är jag mer ledsen för Leas skull. 😢

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

dermot
6

Och man blir väl inte ledsen bara för att personen är känd? Då skulle man väl böla för varenda kändis som trillar av pinn?

Man blir ledsen när en förebild går bort - oavsett om denne är känd eller inte. Och ja, det dör folk varje dag, hela tiden. Ingen är viktigare än nån annan rent generellt, men om vi säger så här: Jag sörjer Cory Montieth men inte Micheal Jackson eftersom Micheal inte betydde särskilt mycket för mig (tämligen inte nåt alls), men Cory gjorde. Kan man då jämföra det som ex: Min kusin dog idag, vilket jag är väldigt ledsen över men min kompis kusin dog igår och hen känner jag inte lika väl och därmed inte sörjer hen, i alla fall inte på samma sätt?  

Så bara för att personen är känd så "får" man inte sörja den, eftersom det redan dött ett par hundra människor idag? Och hur ska man veta vem som dött då? Hade jag fått namn på alla människor som dött varje dag, hade jag gärna skänkt dem en tanke. Det ena utesluter inte det andra.  JA det är ledsamt att folk dör, men så är det, livet ska ta slut en dag för alla. 

#behövde skriva av mig lite..#

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

[Tuulikki]
0

#50 Har velat skriva något sådan sen trådens start men fick inte riktigt fram det på något bra sätt så jag lät bli. Du satte ord på exakt det jag tänker och ville ha sagt. Håller med till 100%!

Juliaskaniner
0

#50 you said it. (:

Zorro_Tiger
0

#50 Håller med till 100%!

BlueBäst
4

Cory Monteith. Så himmla sorgligt. Glee är inte glee utan finn. Men mest ledsen är man ju för leas skull;(((((((((((((

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge

[Pandoraelf]
1

Sörjer inte men däremot tyckte jag det var tragiskt med amy winehouses död, hon dog i alkoholförgiftning och när hennes ex fick reda på det och läste det hon skrivit till han innan sin död försökte han ta livet av sig i en överdos. Innan självmordsförsöket hade han sagt att han saknar henne djupt. Av någon anledning så berörde det mig, så sorgligt..