Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: övrigt
Läst 949 ggr
Duvethon
0

Hur skulle ni reagerat?

Hej!

Tänkte på detta häromdagen, skulle ni killar blivit arga om eran tjej kysst en annan tjej på fyllan? 

Det vore intressant att höra hur ni skulle reagerat, några av mina vänner skulle inte alls brytt sig medan andra skulle gjort slut direkt, utan att tveka, då de ser det som otrohet oavsett kön. 

Hur skulle ni reagerat? Ni tjejer får väldigt gärna skriva vad ni tycker också, för den delen :)

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

[Tilde]
5

Min sambo tyckte först att det inte räknas som otrohet om det är med en annan tjej, men sen fick jag honom att inse att det är ju lika mycket att vara otrogen med en tjej som att vara det med en kille… 😛 Liksom man gör ju samma sak och det är med en annan person i båda fallen.

Duvethon
0

#1 Håller med! Tycker inte riktigt det spelar någon roll vilket kön det är, man är ju fortfarande "otrogen". Finns säkert andra som tycker olika dock, vore kul att höra hur de tänker kring det hela :)

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

[MikeW]
1

Jag skulle blivit förbannad. Troligen inte göra slut men skulle blivit otroligt arg på han och jag skulle inte kunna lita på honom lika mycket som förr.

Men skulle inte göra slut, fast händer det en gång till då sparkar jag han mellan benen och drar ifrån han =D

Duvethon
0

#3 Skulle du reagerat annorlunda om din kille kysst en tjej eller en kille? Eller reagerat likadant oavsett kön? :)

Haha, rätta takter! ;)

[MikeW]
1

#4 Kysste han en kille skulle jag blivit mer förbannad, tjej bryr jag mig inte lika mycket för då var han otroligt full om han höll på med en tjej.

[Tilde]
1

#5 Om han är bisexuell då, då behöver han ju inte vara full för att kyssa en tjej (om han är typen som är otrogen alltså).

Arinya
0

Om min kille kysste en kille, njaee..beror väl på hur isf :p

Om han kysst en tjej förbannad såklart :)

[Plumskaniner]
0

om både jag och min kille hade varit helt heterosexuella, som iaf jag är, hade jag inte brytt mig. jag har kysst många brudar när jag inte varit helt nykter och det var bara en bro kyss HAHA, eller ja ni förstår. 

om han däremot hade varit bi så hade jag blivit lite sur. för då vet man ju aldrig om känslor eller liknande kan dyka upp.

Duvethon
0

Tycker ni att det är okej att kyssa någon utan känslor? :)

[Tilde]
1

#9 HELL NO! svarar jag på det xD

[Plumskaniner]
0

#9 - beror som sagt på vad han/hon har för läggning. en heterosexuell kille skulle never ever få kyssa en annan brud.

[rocklover]
0

asså..jag hade väl blivit lite arg på min flickvän om hon gick runt och strulade med andra men eftersom hon vart full så hade jag väl vart mer förståndlig. vad som helst kan hända när man är full xD

#9 jag tycker det, fast om man är ihop med ngn så är det väl lite fel..:/

it's me j
0

absolut helt okej! tycker jag<3

[MikeW]
0

#6 Då spelar det lika stor roll

Juliaskaniner
0

#9 javisst, så länge inte den andra har det och allt blir fel.. Det är ite kul kan jag lova

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

[MikeW]
0

#9 Jag har kysst många utan känslor. Så ja. Det tycker jag att det är ok.

Fast det är inte ok ifall man gör det när man är ihop med någon.

Duvethon
0

#16 Det jag undrade, om ni tycker det är "okej" att kyssa någon utan känslor i ett förhållande :)

Juliaskaniner
0

#17 jaha, nej verkligen inte. Otrohet är otrohet varesej det handlar om känslor wllee inte ang. Tredje parten, tycker jag :)

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

knugi
0

hade inte brytt mig alls

[Tilde]
3

#12 Uhm…. man får ju se till att inte dricka sig redlös tycker jag. Ett förhållande borde väl betyda mer än att supa så mycket att man är otrogen? Förstår inte :/ Skulle bli lika sur för det jag.

Arinya
1