Present till pojkvän?
Min pojkvän fyller 18 på onsdag och vi ska samlas några vänner o dricka lite och äta gott och sådär. Vi har varit tillsammans i kanske 2 månader nu ungefär men känt varandra betydligt längre.
min plånbok har varit borta ett tag nu och mina föräldrar är i Grekland så därav har jag inga pengar att köpa en present för.
Så jag tänkte att jag kanske kan göra något litet för honom men jag har ingen aning om vad. Så har ni några tips på vad man kan pyssla ihop? :)
En kompis föreslog ett kupong-häfte men jag har ingen aning om vad det ska vara för kuponger riktigt. vi är inte sådär jätteromantiska av oss att vi går ut och äter middag och sånt ;o
Alla förslag uppskattas!
Medarbetare på bildredigering! :)
Sex
#1 det får han ju ändå, så det blir ju inte direkt en överraskning ;o
Bjud honom på ett tivoli, eller annan upplevelse - sånt är alltid roligast! :) Eller skriv "romantisk picknick", "trerätters middag", "15 min massage", osv. i häftet.
#3 ja jag tänker det också men då måste jag ju se till att ha pengar till det när han vill använda kupongerna bara ;o
Eller om jag ska betala någon piercing till honom kanske ;o
#4 Jaha, jag tänkte antingen en upplevelse ELLER såna små romantiska saker i häftet. 😉 Men det är ju upp till dig, du känner honom och vet nog bäst vad han vill :D