Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 1746 ggr
[Plumskaniner]
0

Han hör inte av sig.

Jag har träffat en kille ett antal gånger och jag vet att han inte är den typen som smsar 24/7. Men när jag träffade honom i förrgår så var han så snäll och gosig. Kysste mig på kinden och var allmänt underbar, haha är lite smått kär japp.

Men han har varken smsat eller ringt sen dess. Och han sa att han skulle höra av sig så fort han hade tid att träffas igen. Men han borde väll iaf kunna skriva hej eller vad som :c

emmaaslund
1

Eller så hör du av dig 🙂

/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white

[Plumskaniner]
0

#1- Ja, det är klart jag skulle kunna. Men vet inte vad jag ska säga, haha i och för sig kanske inte han heller vet det..

emmaaslund
0

#2 Precis. Vi är så duktiga på att lassa över ansvaret på den andre och spela svårfångad-spelet. Börja med ett "Hej, jag tänker på dig!"

/ Emma
Nidos marsvinsuppfödning - Rex och Self DE white

[Plumskaniner]
0

#3 - Är rätt komplicerat, och vi träffades för första gången på fyra månader i förrgår. Pga att han höll på med en annan brud och jag ville inte bli sviken eller så. Men ett Hej kan jag absolut skriva, dock inte något gulligullgull HAHA om du förstår. Vill inte verka för på, pga allt som hänt.

deleteduser
3

Vad du än gör, lek aldrig "tänker inte höra av mig förrän du gör det först." Det är en farlig lek. Jag var på g med en kille för nån månad sen och helt plötsligt fick jag för mig att leka svårfångad. Han tröttnade, och igår blev han tillsammans med min fd. bästa kompis. SÅ SKRIV :D

[Plumskaniner]
0

#5 - Oj okej, får nog ta och skriva något idag!