Ingen mens men inte sex...
Börjar seriöst bli orolig och typ arg…
Min mens är TVÅ veckor sen och jag har inte haft sex så jag kan inte vara gravid…
Vad är det för fel?!
Har du gått ner i vikt hastigt? Upplevt mycket stress den senaste tiden?
Undrar som Elsa. Också om du tar p-piller eller liknande?
Hur gammal är du? Kan ju bara vara så att din mens inte är 100% regelbunden än :)
"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks
8/5-13 & 1/6-13
#1 vikten har jag faktiskt ingen koll på. Men jag har haft det ganska jobbigt hemma och så. Så stress kan det ju faktiskt bero på :)
#2 Nej jag tar inte p-piller eller preventivmedel :)
#3 !5, och jag har ju faktiskt bara haft mens i 1,5 år så så kan det ju oxå vara :)
tack!
#4 Låter som det beror på stress då. Kanske kan du prata med någon? Kurator eller så? :)
Jo, det är hos min pappa det jobbiga är och min mamma har föreslgit att jag ska gå till en kurator eller psykolog om jag vill. Men jag har så svårt att prata med folk. Jag tycker inte om att folk tycker synd om mig. Det är gulligt och så men jag vill gärna tänka att det är lugnt, det blir bättre. Jag är även en sådan person som har svårt att inse saker. Jag har svårt att inse att jag faktiskt tycker att det är jobbigt att jag faktiskt mår dåligt över det, att det inte bara är en mardröm liksom :)
Men tack för hjälpen! :)
Om man är smart och inte vill ha mens kan man ju stressa hela tiden så slipper man det!!
#7 Herregud va awsome! helt mensfri! Ska nog börja fundera på det ;)
#7 den metoden har jag kört på hela året 👍 inte frivilligt dock hahah.
#7 om man är osmart gör man det ;) TS: du har fått bra svar :) hoppas det ordnar sig för dig
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.