Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: övrigt
Läst 613 ggr
[00emi07]
0

(OT) syster i fokus

hej! kom just på en sak, eftersom att jag är 13 år får jag inte starta en egen sajt. Men, det finns väl ingen sajt som heter syster i fokus?

men iaf om du är intresserad och tillräckligt gammal, kan inte du Starta en sajt som heter syster i fokus, där man kan skriva hur svårt det kan vara att vara lillasyster eller stora syster. vad man gör för sin syster, osv…

i så fall vill jag gärna vara Medarbetare! 

någon som är intresserad???? 🙂

[rocklover]
3

.

Duvethon
6

Jag tror inte den sajten skulle ha så hög aktivitet, tyvärr.. men bara vad jag tror :)

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

[MikeW]
11

Varför just syster? varför inte syskon i så fall.
Fast tror inte att någon kommer skapa en sådan sida.

En sida bara för att snacka om syskon.. Tror inte det.

Prova gå in på Relationer.ifokus om du vill snacka om syskon. Skapa en tråd där, en hel sida behövs verkligen inte, men en tråd går nog bra.

deleteduser
7

Om den sidan fanns skulle jag gnälla järnet, så ja tack 😃

[00emi07]
0

om hur mycket man tycker om sin syster, om syskon bråk, om ens syster kanske gör något dumt vill man kanske vara med och dela sin oro här, om ens syster råkat ut för något eller kanske dött? då kanska man vill ha en specifik sida bara för ens systrar/syster. 

en sida där man kan dela med sig av sina syster problem/glädje av. 😂

[00emi07]
0

okej då… syskon i fokus då?😂

[00emi07]
0

jag tycker man borde ha syskon i fokus

Nwmo
0

Okej

- Emil

[MiniPim]
11

Tycker inte jag. Man kan diskutera syskon både här och på barnens iFokus :) och säkert fler sajter.

fladdy
2

Va alla ska vara negativa? Jag hade gärna vela ha en sån sajt 😃

aaaaaaaaaaaangelina

Duvethon
1

#10 Negativ, nja. Säger bara att det finns sidor man kan diskutera det på :)

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

fladdy
0

Jag syftade inte bara på dig såklart, men nu blir det ännu mer OT än det är så jag tänker inte starta en diskussion om det :p

aaaaaaaaaaaangelina

[00emi07]
2

Jaja, jag tycker att om man inte har något att säga behöver man inte skriva något här. Men om man vill starta denna sajt så skriv så handen glöder! Syskon i fokus är en bra sajt… Tänk om man har en syster som mår dåligt, en bror som vill dö eller en syster som är gravid eller något annat. Detta är i så fall en bra sajt att starta! Syskon i fokus! :D Ps… Bara ni som är intresserade hör av er. Är trött på klagomål ):

[MiniPim]
4

#13 Vadå klagomål? Ingen har klagat, utan vi har bara sagt vad vi tycker om det. Och sånt kan man skriva om här på tif :) men aa JAG tycker inte det låter som en bra idé.

[00emi07]
0

Okej. (: Men i alla fall… Någon som är intresserad?

Vikan
0

Tycker att Relationer i Fokus kan användas istället. Eller Tonåringar. Eller Barnens. ^^

I Relationer finns det flikar som "Familj", sedan kan man hitta något passande här, på tonåringar!