Film: Spring Breakers
Kollade precis på filmen Spring Breakers. Trodde först det skulle vara en dramakomedi när jag läste storyn, men den var ju hemsk xD Alltså filmen var riktigt bra, men lite psycho… Det är väldigt mycket sex och droger med, även våld.
Handlar om fyra tjejer som inte har råd att åka på spring break, så tre av dem rånar en liten restaurant för att kunna åka till Florida och festa. Väl där nere hamnar tjejerna i häkte då de tar kokain på en fest, men en gangster vid namn "Alien" (James Franco) betalar för att få dem frisläppta. De dras då in i hans G-world! :P
Filmen påminner om Tretton (Thirteen), samma känsla man får. Rekommenderar Spring breakers, men James Franco gör ju hela filmen - så gillar ni inte honom kanske ni inte gillar filmen, höhö.
Nu ska jag poppa popcorn och kolla på den, inklusive mysa med katterna! 😍🐱
Hittar dock den ingenstans.. Hur såg du den?
Åh jag vill se den, om du säger att den är lite psycho gör bara att jag tycker den verkar bättre xD
#2 Såg den här: http://www.sxl.me/2013/07/spring-breakers-2013.html
#3 Haha xD Alltså det är mycket sex, droger/alkohol och vapen. Den är ganska skum, men ändå fängslande på något sätt! Jag gillar "stämningen" som är lite psycho mot slutet. 😛
Är inte Vanessa hudgens med i den?:)
#5 Jo, Vanessa Hudgens, Selena Gomez (fast jag tycker verkligen hon är en usel skådis), hon den blonda från Pretty little liars och någon tjej jag inte vet vem det är. 😛
#6 Ashley Benson!
Mvh Klara, Musse, Hedda och Rabalder.