Någon vaken?
Någon skojig människa online, om så är fallet… vad gör du?! 😃
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Jag är! Sover borta idag för att åka på tävling i helgen. Är dödstrött egentligen men vill inte sova ;-)
I'm awake!:O
/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus
Jag är vaken ^^ kommer va vaken hela natten.
Jag är vaken!
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Vem sover nu förtiden? 🤪
Är vaken, sitter och glor i skenet av min dator med Thilda och derpar
Klart att laxen ska ha en jolle
Jag är vaken, alltid vaken och lallar omkring :D
Jag har så tråkigt :(
- Darren Criss
Jag är alltid vaken, har knappt kommit igång med mitt rajtantajtan vid den här tiden. Sitter här med hanna (hahael) atm
#8 Gör nåt kul då :]
#8 inga ledsna smileys, be happy :D
#9 Ska nog sova snart xD
- Darren Criss
Borde nog lägga mig nu, annars orkar jag inte gå ut & jogga imorgon 😐
Lyssnar på musik och tänker se en film nu :)
Jag tänkte måla några pokémons, men kunde inte komma på några fina så sitter och kollar igenom listan. :P
PJUM
Jag är tyvärr vaken, är 13 sååå… Jaja (:
#15 Jag är tolv och ett vanligt dygn för mig är att vara vaken tills fyra på morgonen…
Ja med o.o väldigt trött dock.. hur kan man va pigg??
Jag är vaken, dock vääldigt uttråkad :0
Man föds med något kallat "trevisus" det är en stor åkomma som är medfött och obotligt. Personen i fråga får större energikapacitet och har lättare att vara vaken under flera dygn. Detta är inget farligt men jag gissar på att du är negativ trevisuser. Jag har det och min läkare säger att det inte är farligt alls bara att man har kapacitet att vara vaken på natten
Somnar alltid runt halv 4 och just nu kollar jag på Family Guy :J
De är klart man är vaken ;)
#17 Precis som #19 skrev så finns de bland annat personer som föds med trevisus vilket gör att man kan hålla sig pigg och vara vaken betydligt längre än andra. Eftersom detta är medfött är det nog omöjligt för dig att hålla dig pigg på samma sätt.
#19 De var ju så vi träffades på en träff för trevisuser och deras anhöriga.
Hahaha jaa, kommer ihåg att våra föräldrar pratade om "vilka energiknippen vi är"
#22 Jaa hahah. Hur vi lever satan om nätterna
#23 Du sa de xD
La mig ganska tidigt igår, ska jag inte göra något speciellt dagen efter brukar jag vara uppe till mellan 3-5 ungefär ^^ Sen om jag har sleepover med kompisar brukar vi helt enkelt strunta i att sova och istället flumma runt hela natten.
Men ni som lägger er vid 4, när vaknar ni då?
#28 Kring 1 på dagen brukar jag vakna :)
Jag är vaken, kommer vara det ett tag till.. Och det suger för jag måste upp kl 6 imorgon(2013-07-28) för jag ska till min morbror.. Kommer åka bil i typ 9 TIMMAR!!! x'(
Måste fixa mina tider nu T.T BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ vill inte!!!!!!!! VILL SOVA SKIT LÄNGE :'(

Jag är vaken, alltid vaken vid den här tiden och 2 eller fler timmar framåt :)
#28 Jag går upp runt 11, kan hända att det blir närmare 12. Avskyr att sova längre än 11, slöseri med tid xD
Jag brukar spela spel så här dags :)
Men 1 är ju sent xD 11 oxh 12 med! (Fast än jag vaknsr 11-12 ibland) Då har man ju förlorat halva dagen :(
#28 Mellan 12:00 & 14:00 ungefär 😃
Vaknar runt 1.
#19 och #22 :C
#19 Sover du på dagen? :o