solarium
JAG HAR solat SOLARIUM 5 ggr nu betalat 500 spänn för dessa gånger i 20 minuter! o ändå säger alla att man inte märker av min bränna? jag är brun på magen och på ryggen o man ser att vid bh:n är det vit oså men inte mitt ansikte. jag blir galen!! på ansiktet syns deet första dagen efter jag solat sen försvinner den o nästan resten av brännan?
VARFÖR blir det såå? jag har ansiktsförstärkning på och allt? vad ska ja göra? är det någon här som känner igen sig?
Sola utomhus istället! Om du har svårt att bli brun kan du ta sololja ^^ tycker inte man märker av på solarium lätt heller, det är typ bortkastade pengar..
har jätte mkt ångest, ja gillar nt att sola utomhus! jag har inte svårt att bli brun! var jätte brun förra året efter ha varit utomlands 2 veckor :)
ska ja ge de lite mer tid? lr ska jag sluta o spara på pengarna istället? vad tycker du/ni? beslutsångest! ja vill ju så gärna va brun nu 3 veckor innan skolan börjar igen!
Varför gillar du inte att sola utomhus? Jag tycker du ska spara pengarna och sola utomhus^^ gratis ju :p
ångest att visa min kropp är fet som fan
Det tror jag inte, men har du ingen altan eller balkong? Du kan ju ligga bakom huset eller någonting.
de e pinsamt kan ju mina föräldrar se min kropp de e värre än att visa den för 1000 okända
Du behöver inte skämmas inför dina föräldrar! Verkligen inte!
jo hade du min familj/mina föräldrar såå du hade skämts! för dem dömmer på en gång. om jag äter lite mkt sådär så börjar dom kommentera : hur mkt väger du nu? , herregud hur mkt äter du? osv de e jobbigt..
Jag har solat sådär 5 gånger med de senaste 3 månaderna, för max 2-300 kr! (oxå 20 min varje gång)
För min del så sätter det sig inte jättemycket i huvudet eller på bröstet! men jag har alltid vart svår att få färg där vare sig det är i solarium eller utomhus :)
Jag kan säga att solarium bränna sätter sig VÄLDIGT hårt på mig, och jag är mycket brunare än vad jag någonsin vart i hela mitt liv (vilket i jo för sig inte är så brunt med tanke på att jag vart vit alla andra år hehe)
Men jag tycker att det verkar som att du dels har ett solarium som är väldigt dyrt, och om du inte är nöjd så är det ju definitivt inte värt pengarna!
Bästa är väl trots allt att vara ute, men en sak du inte bör göra är att ja sololja i solarium p.g.a av att huden "kokas".
Säger som de andra, sola solarium du, men tänk på att vara ute mycket med om du vill förstärka eller vill ha kvar brännan :)
Varje chans är en risk. Varje risk är en chans..
kan lägga till att jag oxå har ansiktsförstärkning när jag solar och att det försvinner efter någon dag med ;)
Varje chans är en risk. Varje risk är en chans..