Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettinternet-datorer-tv-spel
Läst 690 ggr
Tokyo
0

Uppdatera iPhone 4

Skulle uppdatera instagram för ett tag sedan och då stod det att appen kräver iOS 5, så jag gick till inställningar och klickade på programuppdatering (eller vad det nu heter) och då hade jag tydligen för lite utrymme kvar för att kunna uppdatera. Då orkade jag inte "rensa" mobilen (dvs ta bort bilder, onödiga appar mm) så jag struntade bara i allt. Detta hände alltså för typ en månad sedan. Dock satt jag nyss och rensade mobilen för att sedan kunna uppdatera till iOS 5 (eftersom jag loggade ut från instagram och när jag skulle logga in igen stod det att jag var tvungen att uppdatera appen för att kunna logga in). När jag sedan var klar (tog riktigt lång tid :c) gick jag till inställningar - allmänt. Men nu finns det ingen knapp som heter "Programuppdatering" (om den ens hette så? haha) mellan "Om" och "Användning" högst upp på sidan. Vet någon vad detta kan bero på? Sökte på google men fick inga svar. Det är som om knappen bara försvunnit. Skumt. Tacksam för svar, vill också be om ursäkt för eventuella slarvfel eftersom jag skriver detta på min iPad. Vet inte heller om tråden hamnat i rätt grupp, om inte får någon gärna flytta den. Och på tal om iPad, på den finns knappen där den ska. Förväntar mig inte att någon ska veta, men annars kan ni väl tipsa om vart jag kan fråga? Tack :)

Frosstis
0

mobiltelefoner.ifokus.se? iphone.ifokus.se? där brukar jag fråga och få bra hjälp ^^

Tokyo
0

#1 Testade op iPhone.ifokus.se 😊

Inaarah
1

Jag tänker att du har iTunes i datorn? Koppla iPhonen dit så kommer alla programuppdateringar upp där!