Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkänsliga-rummet
Läst 5538 ggr
[Tilde]
6

(X) Skriva av mig #6

Nytt plank för känsligare ämnen :)

[MikeW]
1

Först… =(

[rocklover]
0

#1 Majk ;c hur är det?

ugh..i can´t fix this anymore..

BonaDea
3

Alltså jag är så sjukt trött på att behöva komma ut till nya personer hela tiden!
Hej, jag är lesbisk. Nej, jag är inte för ung för att veta. Nej, det är inte bara för att jag inte träffat den rätta killen.
Varför är folk så tröga?! 

Så, nu har jag avreagerat mig lite. 🙂

Hälsningar Johanna

Min blogg: teamvinter.blogg.se

[rocklover]
0

#3 jaaa! visst är det irriterande att vara lesbisk och behöva säga det till alla -.-!! min pappa tror fortfarande att jag är straight .__. han skulle flippa om jag kom ut som lesbisk,

han satt och garvade åt mig under lunchen idag när jag frågade om jag kunde få raka av mitt hår som håller på att växa ut på sidorna (har tuppkam..) -.- när han skrattat klart sa han "Sophie! tjejer ska ha långt hår! inte tuppkam! -.-"

BonaDea
0

#4 men guuud! Vad drygt med en sån pappa! Jag har inte heller kommit ut till mina föräldrar. Jag antar att de misstänker, men jag tänker INTE säga något! Men usch, mina föräldrar är också sådär sorgligt stereotypa! När jag visade bild på min nya "kompis" sa mamma "hon skulle säkert va jättesöt med långt hår!" -.-

Hälsningar Johanna

[rocklover]
4

#5 men..-.- önskar att de bara kunde acceptera ens läggning och sluta med alla dessa stereotyper! -.- tänker minnsan komma ut imorgon, jag skiter i om han sparkar ut mig på gatan, jag är den jag är, punkt.

[MikeW]
0

#1 Jag blev ledsen för jag var först =(

BonaDea
0

#6 Gör du så, modigt av dig!! Behöver du stöd är det bara att skicka ett meddelande. Hoppas det går bra!

Hälsningar Johanna

[rocklover]
0

:c skulle komma ut idag, men total fegade ur..

jag: Pappa! jag är..

han: ja..?

jag: öhm..

han: jaaa..?

jag: *kmr på ngt helt random och säger det istället* JAG BEHÖVER EN NY FRISYR!

…är sjukt besviken på mig själv xD fast jag är glad över att han tillät mig att ta fram rakapparaten! :3 ser så "tjejig" ut nu, mihihihi

[MikeW]
0

#9 Jag vet det är så svårt att komma ut!! Ganska otroligt att du ens kunde säga "Pappa jag är".
Jag kunde aldrig ens få fram dom orden..

BunnyHope
6

#9 Se det positivt! Du fick en ny frisyr! :)

Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12

Quenzi
0

Har dåligt samvete för att jag inte följde med och hälsade på min gammelfarmor på sjukhuset. :c

PJUM

Juliaskaniner
0

åh. har sån panik att jag bara vill sätta mig och gråta, hjärtat går i 140 och jag har ångrat mig så stort nu.

www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -

Anoki
4

Alltså nej.

Har en hel drös kaninungar som jag säljer. Hanen till kullen's uppfödare säger snabbt att hon vill ha två st som i detta fall är viltblå. Ger henne ett pris på 700 kr/st. Men nejdå det var för dyrt och hon är villig att ge 300kr/st för att hon är uppfödare till hanen. Alltså nej… bara för att hon inte har råd att lägga 1400 för båda eftersom hon är sjukskriven. Alltså inte mitt problem, inte ska jag vara generös när hon själv är j*vligt dryg och klagar på allt och inget. Okej de va nog lite rage men ändå.. Arg Jag har mina anledningar till att hämnas…

LLLINN
9

Mens. Suger.

"Haters gonna hate. Potatoes gonna potate" - Luke Brooks

8/5-13 & 1/6-13

Michaela-N
0

Har totalt gett upp kontakten med någon som varit min allra bästa vän i fem år. Det är svårt.

ThreeStars
0

Misstänker att jag lider av bipolär sjukdom. 

Kul.

Juliaskaniner
0

Insåg precis art jag har åkt tåg flera timmar med hela armen full av blod. Då jag råkat skrapa upp såren. Snyggt..

Juliaskaniner
0

jag har

Onslow
0

Fantastiska känsla när man berättar för någon man är förälskad i hur man känner och svaret man får är bokstavligen "ok". 

Jag är så förvirrad över allting och det suger och jag vill inte och jag vill bara ta en paus, sluta existera bara ett litet tag tills jag kommit på vad jag ska göra.

Hur vet man vad man ska göra i en situation när man inte ens vet vem man är? Jag ifrågasätter allting jag trodde om mig själv, jag mår så dåligt. 

Den enda jag kan prata med om allting är henne och det är just henne det inte går att prata med för jag kommer bara förstöra allting och hon kommer aldrig vilja se mig igen.

Vänliga Hälsningar Lina

Poesiblogg - Tumblr

BonaDea
0

Alltså jag orkar verkligen inte vara kär. Inte igen. Mitt förra förhållande var inte en bra erfarenhet. Det borde slutat annorlunda men jag kunde inte längre. Jag är rädd nu för tjejen jag träffat är verkligen perfekt. Mer än perfekt. Och jag är inte det. Hon skulle aldrig vilja ha mig. Jag skulle ju vara bara jag ett tag. Jag hade bestämt det. Gymnasiet ut skulle det bara vara jag för skolan är tillräckligt jobbig ändå. Och vem vill ens ha en ful och jobbig ensamvarg som får panikångest av småsaker och är överkänslig för allt? Det gör ont och jag orkar inte mer.

Hälsningar Johanna

Tregly
0

Vad gör man när hjärtat skriker JAAA men hjärnan protesterar i högan sky? Vet innerst inne att min hjärna har rätt, men man hör bara det man vill höra och just nu hör jag bara hjärtat som skriker ja Yrar Lyssnar jag på det kommer jag få problem senare, men jag är beredd att möta dem problemen då. Eller ska jag bara fortsätta som jag gör nu och inte chansa? Vill inte ha det som jag har det nu, står inte ut 😐

Never judge someone. You don't know their history.

Seriously, you don't!

Jessicahagstrom94
0

Vet på allvar inte hur jag ska orka med morgondagen, min lilla älskade kanin Oliver ska somna in och det är så förbannat jobbigt.. jag älskar den där kaninen så himla mycket, har så mycket kärlek för honom inom mig så hela jag kommer ju vara förstörd i flera veckor.. eller månader?

hur ska jag stå ut med saknaden, sorgen, ensamheten i rummet.. varför just min kanin? Orkar inte…

Zorro_Tiger
1

#23 Han får det bra i kaninhimmlen och han kommer alltid finnas med dig. Självklart är man ledsen om ens kanin ska få somna in men det gäller att tänka så "Han får det bra", för det kommer han! <3

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

Jessicahagstrom94
0

#24 Ja jag hoppas att han får det bra :( men det känns så elakt för han verkar glad trots allt han går och har gått genom.. ändå känns det som det bästa eftersom han aldrig kommer bli frisk </3

Det som gör att det känns så här förjävligt är ju just att han är så livsglad, men så är ju kaniner duktig på att dölja smärta och sånt också..

Zorro_Tiger
0

#25 Han kommer aldrig bli frisk (som du skrev) och därför är detta det bästa ni kan göra för honom, finns om det är något eller så <3

Anoki
0

3 mitt hjärta, gör ont.

Juliaskaniner
0

Förlåt.

Juliaskaniner
0

Det verkar så enkelt, men det är så svårt. Jag vågar inte ta beslutet så jag genomlider dag för dag.

[rocklover]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

;c usch…såg precis en dokumentär om "the suicide forest" ;c "u think that u r alone, but u aren't, nobody on earth is alone"

[EllenAlicia]
0

#30 :o

FlutterShy
0

Jag har mått dåligt sålänge, men nu, en mörk natt kan jag känna hopp? Finns en mycket speciell person i mitt liv, jag vet inte men hon räddade säkert livet på mig inatt.

Till alla andra som mår skit: Jag vet att det kan vara svårt att prata med någon om sina problem. Jag lovar det hjälper. Även fast det finns en sak i livet som får er att hänga kvar, kanske är det ert husdjur, musik, familj eller annat, tappa inte taget! Häng kvar vid det ljuset i livet, även fast allt annat är mörkt, kan det lilla ljuset ta er långt. Och om ni vill prata, skicka bara iväg ett PM. <3

Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/

"The language of the heart can be understood by everyone"

FlutterShy
0

#27 Vi får prata senare idag, du vet att jag alltid finns där för dig<3 Vet att det vart jobbigt för dig, särskilt i kaninväg. :(

BeccaTilda
0

Å jag vet inte vart jag ska ta vägen!! Om 1,5 timma kör jag upp och jag är såååå nervös, har varit nära på att spy flera gånger :'( Klarar jag det inte idag kommer jag få vänta tills i slutet av augusti + att jag måste göra om skrivningen :'o Vad ska jag göra för att klara det? Usch nu spydde jag nästan på tågstationen :'oooo Känner mig helt konstig, kommer klanta till det som vanligt :'(

Juliaskaniner
1

Staying up all night, every night, to help people. But I can't even help myself.

Anoki
1

#32 och #33 Du är fantastisk, om jag kunde tacka människan som räddat dig, alltså guld värt. Du har haft det tufft, jävligt tufft med allt som hänt. Men du kan alltid prata med mig, jag lyssnar alltid. Tack för att du finns

Anoki
0

Om jag inte klarar skrivningen idag.. Alltså då vet jag inte om jag ska fortsätta försöka. Jag sa Max två gånger till, men… Alltid så jävla nära xO

FlutterShy
0

#37 Moped provet eller vadå? :S

Anoki
0

#38 aa, alltid så irriterande nära med.. 10 min kvar :s

FlutterShy
0

#39 Ta det lugnt, försök bara att gå igenom faktan i ditt huve en sista gång. DU KOMMER KLARA DET HÄR, OK?

Anoki
1

#40 Helvete, jag klarade de Manda, jag klara de :D!!

FlutterShy
1

JAG VISSTE DET!!!! :D Är så glad för din skull!

Nu ska i alla fall jag fortsätta jobba ihjäl mig, mitt rum börjat ialf inte se ut som ett bomb nedslag.. Men önska folk bara kunde sluta vara så passivt aggressiva.. No me gusta

Anoki
0

#42 jag trodde jag skulle vara en ifrån, och klara nästa med en över xD BTW, segt att städa när nån tjatar… Men kan inte du skicka bild på kaninerna sedan? Vill se dom andra med x3

FlutterShy
0

#43 Sure bacon ;) Skickar på fb..

BeccaTilda
1

Åååååå jag klarade det! Helt sjukt ju :'D

FlutterShy
1

#45 Duktigt haha :D Grattis!

BeccaTilda
0

Tack! :D

Juliaskaniner
0

Hey this sucks, and i cant tell anyone.

Jessicahagstrom94
0

Min lilla älskling finns inte längre.. vet inte vart jag ska ta vägen.. hur ska jag orka? kaninen som jag älskar så oerhört mycket, han finns inte längre..

FlutterShy
1

#49 Vet hur det känns :( Men man får försöka att inse, han har det säkert bättre uppe i kanin himlen med tanke på att han var sjuk. Du borde vara stolt att du tog det svåra beslutet att göra det bästa för honom, även fast det gör ont.

gaabriellaaa
0

we all get addicted to something that takes away the pain

Jessicahagstrom94
0

#50 Jag vet, håller på för fullt att försöka intala mig själv att han mår bättre nu men varje gång så kommer den där glada skuttiga kaninen upp i mina tankar och mitt samvete drar åt skogen, så att säga.. liksom :(

Juliaskaniner
0

Är så ledsen att jag mår illa och är förstenad. Det var ett tag sen nu. Nejnejnejnejnejnejnej??!!!!! Varför?!!!!!!!

Juliaskaniner
0

To save a life.

Zorro_Tiger
0

F-M-L…

Tregly
0

Vad gör man när man ser sin egen mamma brytas ner långsamt? Har varit såhär sen i höstas. Orkar inte se henne så ledsen. Idag försvann hon iväg och har vart iväg halva dagen sammanlagt. Vafan ska man göra? Och det var hennes födelsedag idag.. Var meningen vi skulle flyttat idag till det nya huset. (Håller på att gå igenom en skilsmässa) Men det blev inte av. Ååh orkar inte. Flyttar nog imorgon ist. Vill göra det nu, vill ifrån det här dårhuset -.- Jag tycker jag vart stark genom detta, men vet inte hur länge till jag ska hålla uppe humöret. Känner mig så himla ensam.. Orkar inte, inte idag. Ligga i sängen, lyssna på musik och bara stirra rakt ut i ingenting? Ja, det ska jag göra.

Seriously, you don't!

Juliaskaniner
0

När man tror man nått bottwn blir det alltid lite värre.

[EllenAlicia]
1

j*vla myggbett in my face :c

Juliaskaniner
1

#58 jag har myggbett mellan tårna .-. Och ett sönderkliat mellan överläppwn o näsan (::::(((:((:

Workingdog
0

Så jävla trött på allt nu… när jag mår som värst så kommer det ännu mer som gör att jag mår skit… pallar fan inte mer nu…

/Mvh Jennifer

Medarbetare på Brukshundraser ifokus

Juliaskaniner
0

Kunde nästan höra smällen när allt slog emot mig..

Fridaaaa
0

Avskyr folk folk drar sina egna slutsatser och förvränger saker.
Så ***** irriterande och tråkigt!

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[EllenAlicia]
0

#59 jobbigt är de!

Juliaskaniner
0

Nej det är inte hälsosamt, nej det är inte normalt, nej det är inte bra, jag vet jag vet jag vet!! Snälla sluta skrika och tjata. Det är inte så lätt som du tror.

[Odde]
0

Vet inte hur länge till jag klarar att vara ren med den här ångesten..Benzon och rökat lindrade den iaf..

lizzplace
0

Min första gång att öppna mig, jag har problem med sex. stora problem. Jag vet inte vad jag ska ta mig till. 19 år och lider med feting ångest som gör att jag har sex med vem som helst…

Jag ser dagarna komma och sen springer dom förbi.
Http://lizzplace.com |
/ Lizette

Juliaskaniner
0

Yep. It breaks me.

Anoki
0

Och så jävla dum, är jag.

[MikeW]
0

Min syster kunde inte behålla barnet, det blev missfall. =(
Och Vilja (min systers dotter) tror fortfarande att det är en bebis där inne. Hon går och klappar på magen och ååå! fan då! x'(
Stackars malin =( tycker så synd om henne! ='( Hoppas att det blir rätt nästa gång!

Zorro_Tiger
0

#69 Nej men gud, beklagar verkligen, måste vara hemskt! :( </3

Juliaskaniner
0

You totally crashed me into pieces. Andas.. Andas.. Andas.

[Nisseplupp]
0

Trött på mig själv. Lyckas fan aldrig att hålla något, jag skulle hålla mig borta från skäriskärgrejen men näää, det gick inte. Jävla skalle, jävla problem. Alltid problem, problem. Snart semester, försöker andas, kommer ifrån allt snart. Dumma död, den förföljer mig, gör mitt liv till pannkaksmos. 

Jävla tid, dumma jord. Dumma mig som ställer till det för mig själv och andra, blöööh. 

Tack o hej!🙂

[Hannibananii]
0

#23 Jag avlivade min kanin förra året och det var jättehemskt. Grät nästan hela dagen då vi på morgonen hade avlivat honom, tog till och med ledigt från skolan just den dagen. Saknade honom typ första månaden men sen så gick det verkligen upp för mig att det var det enda rätta att göra, han kunde inte äta och hans ögon rann hela tiden pga tandproblem :( Din lilla ninis kommer ha det jättebra i himmelen där han kan skutta omkring utan att ha ont eller nåt :)

Anoki
0

Fyfan, värsta tiden på jävligt länge. Gjorde fan ont i hjärtat. Kan inte sluta smågråta, det är så sorgligt, starkt och fint på samma gång :'|

Juliaskaniner
0

I'm a disappointment to everyone.

[MikeW]
1

#75 Nej det är du inte <3

[Odde]
6

Tänkte bara meddela att ni alla är bäst och ni får mig till att kännas som om jag är en del av nånting för första gången på länge ❤️😂

Juliaskaniner
0

#76 But I am..

Juliaskaniner
0

"Jag kommer alltid ha dendär enda tjejen i mitt hjärta <3"
Jaha? Men då är det smart och ligga med 14 andra? gosh.

[MiniPim]
3

Julia, du är så himla fin och stark. Och det vet du att jag tycker.

Juliaskaniner
1

#80 du också aynaz, stor kram!

dermot
0

Gud vad äckliga människor det finns…

Har snackat med en kille (som jag inte är intresserad av dock) så nu ikväll så pratade han och jag och till slut sa personen att det inte var han utan någon annan. Vem har jag ingen aning om men h*n har antagligen läst igenom vår chatt och då tyckt det var skitkul att driva… Jag har adlrig varit intresserad av honom men jag har inte haft nåt emot att snacka med honom eller som han ville att vi skulle träffas av nån jävla anledning, men nu vill jag verkligen inte det. Jag tog bort honom som vän och blockade honom.

Problemet är bara att jag ska gå i hans klass till hösten -.- jag som trodde det här skulle vara ett bra skolår, nystart liksom. Tjoballe gud vad äckligt, nu vill jag bara dö.

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Anoki
0

"Du är så jävla dum va, fattar inte ens när någon trycker ner dig. Fröken osocial."

Juliaskaniner
1

#83 :( kram! *hjärta*

Anoki
1

#84 *hug* <3 ^^

gaabriellaaa
0

Det gör så fruktansvärt fruktansvärt fruktansvärt ont. När slutar ens hjärta att blöda egentligen? Jag saknar dig så ofantligt mycket min finaste morfar. Jag klarar inte ens av att titta på en bild av dig för det enda jag tänker på då är hur man överlever utan sin bästa vän? Hur ska man någonsin kunna glädjas åt en julafton, en födelsedag, en midsommar eller ens sommaren när du inte är med?
**Mitt hjärta skriker
**önskar det kunde vara som förr 
they say you don't know what you've got till it's gone. The truth is, you knew exactly what you had; you just thought you'd never lose it.

Juliaskaniner
3

#86 stor kram hjärtat, du vet inte hur mycket jag vill ta tillbaka honom och göra det bra för dig. Om jag kunde så skulle jag det. * hjärta *

Juliaskaniner
0

The feeling of not being good enough to anyone and just be unwanted by everyone kinda hurts..

Jessicahagstrom94
0

#73 Åh ja, man blir helt förstörd i början :( har faktiskt tagit det hela ganska bra, självklart saknar jag honom så det gör ont hela tiden men det är inte så jag sitter och gråter varje dag.. det var ju mest rättvist mot honom och när man tänker så, så känns det bättre :/ men han ville leva, jag såg det på honom.. och när jag tänker på det känns det som om jag har gjort fel och då blir jag bara ledsen, igen.

Anoki
0

Nu ska jag klaga….

När man kommer in i sitt rum, står där 5 av mina låssasbröders kompisar där, vafan gör dom där lixom -.-'' (Nej vi pratar inte med varandra så… smått rage får man). 

Osså har jag nu väntat i 3 dagar på ett meddelande, vill ha de nu…. :'(

Och till sist, ska bli skönt att även jag lämnar Sverige några dagar snart.. Alla är utomlands, så sitter man helt ensam, forever alone, hela sommarn. Gaaah xO

Fridaaaa
0

Dra åt skogen….

cornelia01
0

Jag är så tjurig över att blivit kallad fet..

Anoki
1

#92 Bry dig inte😉

fairyautumn
0

Usch jag hatar att vara värdelös..

//doge

Loveofmylife
0

You want me to burn, want me to hurt.

FlutterShy
1

Jag saknar denna någon i mitt liv.

Juliaskaniner
1

So I've got this "new" addiction, this new love, this new friend. She'll help me and everything will be fine. Just another happy end. I hope.

[Kajsaa_00]
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har ingen choklad hemma.. DAAMMPP!!!!! 😡😡

🤤…

Workingdog
0

alltså FAN vad jag hatar det här…

Han fick mig att må skit, så la på för att han inte skulle höra att jag bröt ihop.. det var 3 dagar sen.. han har inte hört av sig alls.. 
Det gör ont att veta att jag tänker på honom precis HELA tiden, medan han antagligen inte ens har ägnat en tanke åt mitt håll.. Fan varför ska jag alltid falla för fel personer.. allt var så bra i början… sen gick det bara utför… FAN FAN FAN

/Mvh Jennifer

Fridaaaa
0

Idiot…..😡

Och vissa ska inte ha djur, så är det bara!

Anoki
0

Och när man trodde helvetet var slut…..

Juliaskaniner
0

Yeah i know it's weird and completly crazy, but I kinda like it and just can't live without it, okay?

Juliaskaniner
0

Looking back was the hard part, Not the end of "that". Because all those once good memories, Became as lost As our minds. Darlin' One day, You will be fully recovered. And happy. Sincerely Me.

[Odde]
0

har inte ångesten tänkt ge sig orkar inte jag längre bli kvar..

gaabriellaaa
0

i'm not living, i'm just surviving.
Sönderslagen, fast på insidan 

Juliaskaniner
0

Jag har fortfarande bilderna kvar i huvudet, och minnena kvar i hjärtat. Jag vill tillbaka men allt är borta. Det är helt omöjligt nu, det är borta. Jag sjabblade bort det, lät det glida ur händerna på mig. They say you don't know what you got until you lost it, well.. I knew what I had but I never thought that I would lost it. Borrar naglarna i armen och begraver mig under täcket, ni lär inte höra nåt av mig på ett tag med det blir skönt för er med en börda mindre.

FlutterShy
1

#106 You're not alone.

Zorro_Tiger
1

#106 Vi snackade ju på kik en natt, finns där så skriv där om du behöver prata ut eller skriva av dig eller nåt! :)

Juliaskaniner
1

#107 kram! *hjärta* #108 tack så mycket :) *hjärta*

Workingdog
0

Kan nästan slå vad om att jag kommer vara singel efter ikväll… fan fan fan vad jag hatar det här…

/Mvh Jennifer

[Kajsaa_00]
2

Allting händer av en anledning, det lovar jag dig! 😊

What doesn't kill you makes you stronger! ❤️

Juliaskaniner
0

Det är så dåligt, men det bedövar så bra..

Quenzi
1

En flaska vin kan inte vara värt mer än en själ och kropp.. Eller?

PJUM

Juliaskaniner
1

#113 självklart inte.. :( Är det någon som vill prata är det bara att ni skriver på kik @ mesmerizedlonging för jag lyssnar och förstår oftast. Ni behöver inte berätta cad ni heter på iFokus, ni kan vara helt anonyma. Dömmer ingen. Stor kram till alla där ute som inte mår så bra, och till er andra också såklart :)

knugi
0

En halv burk jalapeños

fuu…

FlutterShy
0

Vill inte att min älskling ska dö..😢❤️

Workingdog
0

sov ingenting inatt.. grät mig igenom hela natten…

/Mvh Jennifer

[Nisseplupp]
1

I will never forget, I will never regret,

I will live my life

Amorita
0

Blev biten av en orm idag, vet inte vad för orm. Nu har jag fett ont i armen och den har börjat svullna . Ammaaagaahd!! Jag är trött och vill sova ju. Beställde förresten mitt nintendo 3ds xl idag, vill att det ska komma nu!!!!! Aja godnatt gott folk

Juliaskaniner
3

Vila i frid Talia Joy. Allt mitt hopp räckte inte, hur mycket jag än ville. Alla tankar räckte inte. Nu går tankarna till dig en sista gången. Flera miljoner personer saknar dig nu. Stupid cancer. Den tar de som förtjänar det minst.. Tusen tårar kan inte få dig tillbaka hur mycket alla än vill det. Och jag har inte insett ännu att jag aldrig kommer få känna av det fantastiska ögonblicket att få se att du vann trots att oddsen var emot dig. Hoppas du har det bra nu.. Sincerely me.

nottheonly
3
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

🌺

[MiniPim]
1

Jag är lycklig just nu, jag har det jag behöver och vill ha. Men inte min Molly.

Varje gång jag tänker på henne, alltså typ hela tiden så vill jag bara bryta ihop. Men det skulle inte Mollyhjärtat velat, så jag tänker vara stark, för min lilla älsklings skull.

Och när jag har lust att bara stänga in mig någonstans och gråta, så är det massa ilska inblandat där med. Idiotungar som släppte ut henne. 

Jag orkar inte med dom, jag skällde ut en av dom en gång för alla och han har gett upp med att ge sig på mig. Men resten av skitfamiljen (barnen då, säkert 6 st) från 3-9 år går på mig när jag går förbi och skriker ''fuck you bitch''. Jag fattar allvarligt inte vad jag gjort dom. Det är dom som förstört mitt liv, och jag kommer aldrig i hela mitt liv få reda på vad som hände Molly egentligen. 

Äckliga människor, en vacker dag ska jag hämnas på dom ordentligt. Så dom aldrig glömmer det.

Juliaskaniner
2

I found my mind corrupted With thoughts of perfection I only saw demons Clouding over the glass I tried to forgive myself I thought I was far from it But i've been drowning in my Black hole all the time But one day this pain Will make sense to me So I'll just keep on swimming

Zorro_Tiger
0

#123 Precis! (y)

Juliaskaniner
0

#124 :)

Workingdog
0

Har varken sovit eller ätit sen i måndags… har ingen aptit… kan verkligen inte sova… kan inte ens tänka på något annat än honom just nu.. på vad som kommer att hända… Vill inte

/Mvh Jennifer

[Taxie]
0

Min värsta dag någonsin idag och klantigaste…. har bytit min tå brevid lilltån på höger fot. Det enda jag gjorde var att slå i tårna i bordsbenet som man gjort hur många gånger som helst. Vilken smärta det är av att gå. Djävulskt ont :( Dock har jag fått vänster knä urled 3 gånger och själva grejen när det går urled är nog värre än att bryta en tå ändå. Men man kan ju inte gå på kryckor bara för en liten tå ;)

gaabriellaaa
0

En månad sen idag. En månad sen jag satt i hans lägenhet med hans döda kropp framför mig. En månad sen jag satt där stirrande, jag kunde inte säga något eller röra på mig. Stirrade bara in i väggen och fick enorma gråt/panikattacker med jämna mellanrum. 
En månad idag har jag gått med den eviga saknaden jag kommer bära med mig hela livet. En månad med nätter fyllda av drömmar och gråt. En hel månad har gått, fast det känns som max ett par dagar. Men saknaden får det istället att kännas som om du varit borta en evighet. 

Smullis
0

Det här valet är så svårt.. 

Tyvärr måste jag välja, för jag vet att det skulle förvirra min hjärna för mycket om jag valde båda. Åhhh koreanska eller japanska 😭 Att det ska vara så svårt.. Jag har funderat i veckor nu 🤦‍♂️

Men jag måste ta mig i kragen snart! Måste inrikta mig på någon av dom, även om jag älskar båda lika mycket >:I

Beslutsångest.se

/Smull, Fonso, Denzel, Rowley, Lissi, Birk, Kai, Paisley och jag! ♡

Zorro_Tiger
0

Åhh vad jag blir arg, en tjej håller på och skriver att min kille är söt och sånt på ask 😡

Juliaskaniner
0

Går från ett beroende till ett annat. Men nu är jag grusad i 3 stycken…

[rocklover]
0

#130 Din kille!? OMFG, är det den där Lars elr vad han nu hette!? :c du vet den där lilla delen på ryggen som inte går att komma åt med händerna? Det värsta som finns är när just den lilla delen börjar tok klia :'c

Hoshi99
0

#129 Nigongo :3

knugi
0

…….. kom hem för 2.5 timme sen, vågar fortfarande inte blunda pga oro att ramla ur sängen

suck

Zorro_Tiger
0

#130 Linus ja. Varför "?!" & "OMFG"? ;)

Juliaskaniner
0

Denhär ångesten är inte att leka med.

Juliaskaniner
0

När någon skriver att de vill ha deprission, börja självskada, få ätstörning, sömnproblem osv och frågar hur man gör. ÅH GO AND F*CK YOURSELF. man vill inte det. det bara blir så. hur kan man vilja gå runt och vara helt förstörd hela tiden? det är sjukt.

Workingdog
0

Min pojkvän gjorde slut med mig inatt… har inte gjort annat än att ligga i sängen och basically gråtit hela dagen…

/Mvh Jennifer

Juliaskaniner
0

#138 Jennifer, du vet vart jag finns hjärtat! <3 :(

gaabriellaaa
0

#138 <333

LLLINN
0

Är tydligen förälskad för första gången i en kille jag kanske inte får träffa igen efter tisdag, och mamma har förbjudit mig att gå ut ikväll :'(

8/5-13 & 1/6-13

Juliaskaniner
0

Kill me slowly, please.

Juliaskaniner
0

Det är inte så bra när magen gör så ont att man knappt kan andas ocy inte röra sig en cm va? Herrgud..

Juliaskaniner
0

Hush little baby, don't you cry. Dont cut your skin, don't say good bye. But down the razor, put down the light. It will be hard, but you'll win this fight. Kramar till alla er där ute, speciellt till er som inte mår så bra denna natt. Eller när som helst. Det är bara att skriva på kik @ mesmerizedlonging *hjärta*

Duvethon
0

Om några månader är jag tillbaka där igen, då kommer jag vara under botten, precis som förut. Jag vet hur det kommer bli, jag kan se det hända framför mig. När jag stänger ögonen ser jag hur jag ligger där, under botten, blodig och full av ärr.

Men nu står jag, nu finns det andrum. Just nu har jag rätt till att leva, nu har jag rätt till att stå upp. Ingen annan kan säga något annat, för nu är det okej. Nu är det okej att må bra.

Sommar och musik, tack för att ni finns där.

-Livet är en bitch, men jag ska kriga det in i det sista.

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Anoki
0

116 jävla mil ivägen… :'(

Tokyo
0

#15 Visst gör det. 😡

LLLINN
0

Saknar honom redan, det pirrar i magen när jag tänker på honom. På hans leende och skratt och hur det känns när han tar i mig.. I helgen kommer han, måste försöka att inte tänka så mkt på honom.. BEHÖVER MIN SYSTER HÄR ATT PRATA MED!! Hon kommer om en vecka jag orkar inte x(

8/5-13 & 1/6-13

Juliaskaniner
0

#146 åg know the feeling.. :(

Juliaskaniner
2

6 DYGN REN NU! Woho! Jag är stoolt. (:

Anoki
0

#149 Jao ;)

Anoki
0

NEJ NEJ NEJ NEJ NEJ, MIN ÄLSKADE HILDA, NEJ JAG KLARAR INTE, DU KAN INTE LÄMNA MIG, MEN DU MÅSTE. ÄLSKAR DIG SOM FAN.

Juliaskaniner
0

I want to die or simply disappear she said, But nobody believed her. -Until she did.

Quenzi
0

#152 :(

PJUM

Juliaskaniner
0

Oh god, I've missed this. Pick the right one and just go ahead, watch it pour. Baby, one day I will be okay, OK?

Juliaskaniner
0

Bye.

Duvethon
0

#156 ? :(

Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.      

Cotast
2

#146 116 mil?! :o Vill inte ifrågasätta ditt val av snubbe, men något lite mer… Lokalt, kanske? Då skippar du ju bli ledsen när man inser att det inte går att träffas :)

Hahahahahahahahahaha- FUCK YOU 

Anoki
0

#158 Vet, det är långt. Men ja vad ska man säga… Kär.

Cotast
0

#159 Killar finns det gött om ;) Potatis med! :D

Anoki
0

#160 inte som honom :)

Cotast
1

#161 har du träffat honom då? Med tanke på avståndet? :)

Anoki
0

#162 PM:ar dig istället ;)

Juliaskaniner
0

fast inte väljer man vem man blir kär i heller.

Juliaskaniner
0

oh, hi everybody.. again..

Tregly
0

Blä vad jag blir trött ibland! Jag är smal (inte pinnsmal utan bara naturligt smal), och jag försöker äta så nyttigt jag kan. Bara för att jag är ute och går varje dag och äter mycket nyttigt så tror folk att man har ätstörning.

Folk fattar inte heller att det gör lika ont att bli kallad spinkis och sticka som att bli kallad tjockis 😕

Asså seriöst, det finns folk i min omgivning som tror jag har ätstörning. Bland annat min pappa.. Han har inte sagt nåt men jag vet det ändå. Ååh alla säger att jag borde äta mer osv. Vill sluta äta helt och säga: "såhär ser det ut när man har en ätstörning". Ok, det ser inte alltid ut så men ni fattar. 

Så, nu har jag avreagerat mig lite! :)

Seriously, you don't!

gaabriellaaa
0

the truth is you could slit my throat and with my one last gasping breath i'd apologize for bleeding on your shirt 

Anoki
0

#164 nä ;)

Anoki
0

Asså detta året… När jag skulle kvällsnatta kaninerna, hade ena kaninen skadat ögat, blod runt, håller det halvstängt. Vad fan…

[Coolkicki]
0

#166 åå förstår dej. Jag sitter inne hela dagarna och äter chips och godis. och folk kallar mej ändå spinkig och sticka och så. Visst jag är smal, men inte onaturligt smal.
De är så taskigt och säga så, vill dom att jag ska svara tillbaka "ja va tur att du har en sticka till kompis då, köttbullen"

Juliaskaniner
0

Så min telefon gick sönder. Hurra.. Ja för det behöver jag verkligen med tanke på allt som händer och har hänt. Jag tror på karma, men vad F••••••N HAR JAG GJORT?! Fattar inte. Jag orkar inte, okej?

Quenzi
0

Okej, det gick nerför där, men jag försökte, jag klarade det iallafall ett tag, tänka positivt och vara glad, nu är skiten där igen, vill inte bli kallad saker jag inte är, speciellt inte av samma person som drog ner mig i det förra gången… Ensam, ensam, ensam, hatar det, hatar att inte veta…

PJUM

Juliaskaniner
0

If you saw my mind, you would probably cry.

[MiniPim]
0

Vakna kl 7, gå och leta efter Molly och sen tå hem utan resultat suger! Tr att det blir roligare ssenare idag iaf

connie98
0

Näe nu fan erkänner jag! Jag är trött på att vara singel, eller ja jag är mer trött på att jag vet att det inte finns nån som gillar mig… Där kommer mina vänner med perfekt kropp och ansikte och hår ja allt och sen kommer jag kort hår och platt som en j*vla pankaka. Och nu klagar de på sig själva! "åhh jag vill gå ner i viikt" men vaf*n ni är pinnsmala och det känns som att varje vecka har ni nya killar efter er! Jag orkar inte!!!! Varför vill ingen vara med mig? Är jag ful? För högljud? Eller är jag föör konstig? Är det min personlighet? Kan ingen bara berätta så att jag vet vad jag ska förbättra?!!

Cotast
1

#175 att du är ful tvivlar jag på, det kan knappast vara fallet här. Jag e 19 år och forever alone jag med, men trivs bra med det :) Har aldrig haft en kille som gillat mig, bara sånna som varit intresserade av en fysisk relation - sånna kan dra åt h*lvette i min mening :) Jag brukar se folk som böcker: varje bok är unik och vissa är mer eftertraktade än andra. Sen finns det låneböcker, som hamnar hos nya människor oftare än jag städar rummet(varje dag) och tillslut blir dem utslitna. Och så finns det sånna böcker som är lite mer djupa & svårlästa, inte så lätta att förstå sig på men när man väl förstår kan man inte släppa taget om det - en limited edition. Du & jag e sånna Limited Edition - vi är svåra att förstå sig på & ännu svårare att få tag i. Men det e väll bättre än att vandra runt från bokhylla till bokhylla? ;) Varför vara en lånebok när man kan bli limited edition? :)

LLLINN
0

S e r i ö s t. Vill bara gråta av förtvivlan FYFAN vad pest. Skulle kanske ha förlorat oskulden idag. Vad kommer då under natten om inte självaste mensen. FYFAN VAD LÄGLIGT, TACK.

8/5-13 & 1/6-13

[MiniPim]
0

#175 Någon kommer det någon som passar sig, och hur vet du att det inte finns någon som gillar dig? Alla gillar någon, och jag är säker på att någon gillar dig också. :) Och säg inte att du är ful!

Fridaaaa
1

#175 Finns någon för alla och ingen är perfekt.
Finns inte perfekta kroppar, perfekt hår, perfekt utseende. Alla är unika och fina på sina vis!

Och att vara pinnsmal är inte = perfekt kropp, utan det är eget tycke bara det handlar om.
Och finns många killar som inte vill ha pinnsmala tjejer, och en kille som huvudsak går på utseendet är inget att ha anser jag.

Anoki
3

Jag vet att jag gjorde rätt val, sa upp kontakten, och det känns mer än bra :)

LLLINN
1

Hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens Hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens Hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens Hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens hatar mens

8/5-13 & 1/6-13

Juliaskaniner
0

Denhär dagen suger så hårt. Försöker rädda livet på min lilla kanin..

connie98
0

#179 nej jag menade inte att pinnsmal var perfekt utan att jag irriterar mig på att de säger "jag är fet jag vill gå ner i vikt" :P

LLLINN
0

Seriöst asså åååh känner mig så jävla dum vill bara gå ut o ha sex med någon eller va somhelst o tänka på nåt annat. Har tänkt på dehär 24/7 i en vecka o nu känner jag mig bara lurad. Vill slå nån i ansiktet. Eller supa. Ugh.

8/5-13 & 1/6-13

Juliaskaniner
0

Yeah, I would do ANYTHING for that. Like ANYTHING… Gah. Why slice those perfectly clean wrists?

LLLINN
0

Måste komma bor från min familj ett tag. Orkar inte med mamma just nu vill bara ta med mig hunden o åka hem till Sthlm…

8/5-13 & 1/6-13

Zorro_Tiger
0

#175 Jag är varken smal eller speciellt snygg men för typ en månad sedan fick jag veta att killen jag varit kär i i 3 år gillar mig och det "blev vi" eller vad man ska säga. Så ge inte upp, det finns någon för dig med! :)

Quenzi
0

Mått bra hela helgen nu, nu när jag varit borta, men så fort jag kom hem, *poff* så mådde man dåligt igen, och får inte ens prata om det egentligen…

PJUM

Juliaskaniner
0

"Oh sweetheart, you scare the shit out of me." It's okay darling, I scare the shit out of myself too.

[Taxie]
0

#177 Går att ha sex med mens… jag hade det senast idag :) Fast förstår dig att det kanske inte är så kul när man ska ha det första gången. Jag har vart tsm med min pojkvän i 3,5 år så det är lite lättare då tror jag :o

LLLINN
0

#190 Jo just eftersom det är första gången så behöver jag liksom inte ännu en grej att tänka på!

8/5-13 & 1/6-13

FlutterShy
0

Funderar på att flytta härifrån, ja. Jag flyttar. Till min farbror. Så får det bli..

Anoki
0

Från och med nu och resten av kvällen/natten kommer jag spendera till att sitta uppe med min älskade kanin, som oturligt nog blev dragen emot gallret av en annan kanin. Kluven underläpp…

Juliaskaniner
0

Some words, a shirt and a smile can ide so damn much. We can kill the pain for a couple of minutes, We can run but not hide.

fairyautumn
0

Ugh, har inga vänner längre.. Och jag ska kliva in i högstadiet som jag mår mu? Ingen att prata med.. Och så måste man ju självklart vara kär också och jag bara hatar allt just nu .__.

//doge

Tregly
0

Min början på dagen var inte rolig. Hamnade i ett jättegräl med mammas sambo. Skulle få skjuts till nya jobbet men pga bråket och tack vare min vassa tunga som jag får när jag blir riktigt arg så fick jag ingen skjuts. 20min till jobbet började och det tar 50 minuter att gå. På vägen ringde jag mamma som var på jobbet och grät som ett litet barn, så arg och ledsen var jag. Hon ringde en som kom o hämta mig så fick skjuts. Blev 5 minuter sen och kom in på jobbet med röda ögon och med gråten i halsen. Hon som jobbade frågade lite försiktigt om det var något som hänt. Vad gör jag inte? Jo, jag brister ut i gråt där inne bland människor. Blä vilken dålig första dag!

Så nu sitter man här, ensam i huset. (håller på och flytta, har ett hus som vi hyr men vi har bara inte riktigt flyttat in här än). Vägrar vara under samma tak som honom, och mamma förstod det så vi fixade så att jag är i huset denna veckan. Problemet är att jag är mörkrädd! 🤫

Seriously, you don't!

Quenzi
0

Jag haaaataaar det här… Hade det inte regnat hade jag dragit ut till skogen eller nåt, bara att man är forever alone så orkar inte vara där så länge.

PJUM

Juliaskaniner
0

Om jag hade kunnat så hade jag, snälla, lägg inte din tid på mig, tro mig när jag säger att det är för sent. Jag kan inte, okej?

Diskussionen har nått max antal kommentarer. Du kan inte skriva fler kommentarer.