Släppa loss på show?
När ni går på konserter, släpper ni loss helt, verkligen helt, släpper ut allt man har inom sig(Moshpits är riktigt bra för det ändamålet<3) och bar har kul? Eller är ni så att ni är rädda att andra ska tycka ni är konstiga?
Själv är jag så att jag släpper loss helt, har bara helt sinnessjukt kul de timmarna jag kan, då ingen hör eller bryr sig om vad man gör utan njuter av musiken.
-
Ofta blir man helt inne i musiken och artisten/bandet att man släpper loss och dansar/hoppar/skriker/sjunger utan en tanke på folket runt om! 😃 Dock skulle jag aldrig aldrig våga vara med på mosh pits. Vet folk som har brutit revben och hela köret!
#1 Äsch, så farligt är det inte :)
-
#2 Beror ju på hur publiken är och vilken konsert man är på. :P Såklart det är så farligt om det har hänt! 😉
#3 Jag undviker The wall of Death's så gott det går men Moshpits äre inge farligt med, man får ju veta lite vad man ger sig in på om man går in i en dessutom 🙂
-
#4 Självklart :) Men man vet ju inte heller hur andra människor beter sig. Kan finnas galna idioter i publiken. :/
Haha, jag skulle inte gå på en konsert ens om jag fick betalt för det, är ljudöverkänslig och gillar inte musik så nä….inget för mig 😉 Kunde ju inte ens vara med på skolavslutningen i aulan utan att få migränanfall!
Dock så har jag aldrig varit rädd för att skämma ut mig, snarare tvärtom så om jag gillade konserter så skulle jag nog släppa loss helt!
// Nadja
Tappar allt vett helt enkelt 😂
#6 Hade aldrig klarat av att vara "allergisk" mot shower och musik 😮
#7 👍
-
Min pojkvän spelar i ett metalcore-band och på hans spelningar står jag LÄNGST BAK mot väggen hahaha.. Annars går jag typ bara på pop-spelningar och då är det inte så mycket tryck, men skriksjunger och hoppar gör jag ;p
Jag går loss helt :')♥
#9 Metalcore❤️ Jag försöker stå så långt fram som möjligt, det kvittar om jag kommer hem helt blåslagen x)
-
xP öhm..jag flippar totalt! det räcker med att någon sätter på lite Punk/metal och jag startar en moshpit (/hoppar runt som en tok) :S
#8 Det överlever jag, värre med nästan konstant huvudvärk i skolan….
// Nadja
Går loss heeeelt totalt!
Flippar totalt jag med. Men det tar en liten stund innan man kommer in i rätt mood. ^^
blir helt galen, heh. blir dock ännu mer galen om folk står framför med fötterna fastklistrade i marken, konsert förfan, go crazy or leave.
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
#16 HAHA jag tvingade med en kompis till en Asking Alexandria konsert och han stod bara där och glodde och hade astråkigt HAHA
-
Var på en rock konsert förra året, roligaste jag gjort. Alla där var hur trevliga som helst å man slappnade av och hade kul på en gång :)
#17 jo det kan jag förstå, drog med mig min kompis till All Time Low .. hon hade inte så jätteroligt heller direkt. (hon gick efter ett tag hah) c;
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
En tjej jag gick med till justin bieber hon satt och litade sig på sitt säte och var på telefonen typ hela tiden, man ba…….
#20 HAHAHA jag gick med min pojkvän på One Direction, hahha, han satt i sin telefon HELA TIDEN förutom en gång då han ställde sig och filmade för alla skrek så mycket
Fullt ös
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Fullt ös medvetslös. Go hard or go home.
Blir helt knäpp 👍
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
Om jag hade sätt Håkan så kan jag ju säga att jag hade haft vätskebrist efteråt för all gråt och inte kunnat prata eller röra mig på 2 veckor. Så ja, jag blir heeeelt galen, hahaha! ;)
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"