Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 1561 ggr
Jamie+Engla
3

Trött på oseriösa Killar

Grrr! Tycker inte om när killar inte ens kan hålla min hand hos hans kompisar, eller mina.. Att inte vilja prata om oss när andra är i närheten, va e de!? Jag bryr mig inte om han går fort fram och gillar att "leka".. Men man kan ju kanske hålla sin tjej i handen ibland ute hos folk då?? Nä, nu ska killarna vara över 15-16 och mogna! Fett trött på detta nu.. sorry, behövde skriva av mig :)

Välkommen till kennel Fashion Star
Medarbetare på Hundutställning

Nwmo
2

Så, åldern gör killar mognare? Seems legit, känner omogna 98or, de är som jag typ.

- Emil

Anoki
2

#1 Finns många omogna 98, för många. 

TS, har du frågat honom varför?

Jamie+Engla
0

#2 Miljoner gånger! Men då kollar han bara ner o suckar -.- Är själv 98, helt omöjligt att hitta killar här -.- Omogna killar med sina cyklar =/

[Tilde]
1

Min pojkvän och jag håller alltid handen när vi går utanför dörren. :) Försök att sitta ner och prata med honom om varför han inte kan visa kärlek när ni är ute bland folk.

Gimbergsson
1

Det finns omogna 00:or, 95:or, 86:or, 43:or och allt däremellan. 

Det är inte alltid åldern som bestämmer hur mogen en person är. Men tråkigt att du stött på en sådan. Det finns inte så mycket annat att göra än att prata med honom, eller satsa på någon annan.

Jamie+Engla
0

Vet att åldern inte spelar någon roll hur mogen man är. Men jag själv känner att någon som är året äldre (eller mer) är bättre för mig.. Jag gjorde slut med han efter 2 månader.. de va nu 6 månader sen.

[Tilde]
5

Fast jo, man mognar ju med åldern - fast olika snabbt. 😉

Jamie+Engla
0

Ja de va en bättre förklaring =D