Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthobby-och-fritid
Läst 1029 ggr
minbebis
2

Barnfilm

Vilken är eran favorit tecknade film? Som ni kan se på när ni är sjuka eller när ni lägger er i soffan med täcke och kuddar? Jag har flera, men en film jag aldrig säger nej till är Spirit, en tecknad film om en vildhäst. När jag var liten och vi skulle hyra den så frågade personal killen vad filmen hette. När min brorsa sa Spirit så svarade jag "Nää, det heter den inte alls. Den heter den vilda hästen!" Goda minnen ;) Sen älskar jag tecknade filmer så kan se på lejon kungen, skriet från vildmarken, och såklart Barbie. HAHAHAHA gillar fortfarande Barbie filmer. Kanske för att dom alltid slutar lyckligt? :)

Sugar Mist
5

Lejonkungen hela vägen, finns inge bättre<3

-

minbebis
0

En av världens bästa filmer ;)

fsigge
0

#1 asså jag håller helt med dig! Den är så sjukt bra och brukar ligga  i soffan och kolla på alla delar av lejonkungen när jag e sjuk.

Frida

Nwmo
2

Hitta Nwmo

- Emil

NelliZ
0

Lejonkungen, björnbröder och boog och elliot!

//Julia

[Tilde]
0

HERCULES! ❤️ Ringaren i Notre Dame är också awesome!

[Tuulikki]
0

Hitta Nemo❤️

Nwmo
2

#7 Nwmo* :)

- Emil

Felliiis
4

Jag verkligen ÄLSKAR Spirit. Så fin film! Soundtracken är också helt fantastiska ^-^ Bryan Adams och Hans Zimmer ❤️

Toy Story gillas!

xoxo Tahki
http://tahki.blogg.se

[Ebidda98]
5

My Little Pony 😊 Haha, älskar hur snälla de är mot varandra! ;)

Cazzos
1

Jag älskar Spirit, det är min favorit tecknade film, och Micke och Molle såklart! Den gick på Disney Channel (😊) för några dagar sedan, och när tanten skulle lämna Micke i skogen så började jag gråta som fan! 😭

Jag gillar också Lejonkungen 2 och Panda 🙂

[EllenAlicia]
1

Spirit <3 Bästa filmen EVAA!

[EllenAlicia]
0

jag måste nog ta och se lejonkungen då? x) har inte gjort de ännu, haha..

FlutterShy
1

Spirit var också min favorit film när jag var liten, älskar den fotfarande 😊

Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/

"The language of the heart can be understood by everyone"

Quenzi
0

Björnbröder och Lejonkungen <3

PJUM

[RC1393]
0

Vet inte, gillar många😃 Men typ spirit, lejonkungen, Bernard och Bianca osv. kan jag se hur många gånger som helst!

[Mi-rand-a]
0

Lejonkungen och spirit!

fairyautumn
0

BJÖRNBRÖDER!!! Alltså jag börjar seriöst grina när jag ser "Brother Bears" i början av filmen.. Kan aldrig sluta titta på den! Eller de.. Men ugh vad jag älskar de.. Lejonkungen är väl bra, men Spirit är ju bara bäst! Och Monsters Inc. :) Är ganska nördig när det gäller disneyfilmer..

//doge

Frosstis
0

#13………………………………………………………………………..

jag gillar många filmer, men jag kommer alltid ha en kärlek till.. anastasia ♥♥ och ariel, åh ♥ och spirit och lillefot och massa andra, gilar så många ♥ går inte att välja en barndomsfilm, right? :p

Zorro_Tiger
0

Åhh, hade kunnat sitta hela natten och rabla upp sådana filmer som jag tycker om. Men favoriterna är nog Skönheten och odjuret, micke och molle och spirit.

"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"

Frosstis
0

ååh micke o molle ♥ den tittade jag på varje dag när jag va liten <3