Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthobby-och-fritid
Läst 1716 ggr
Pelzi
0

vurpat med moppen

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Blev akuten och blodfyllt knä och vila och gå med kryckor en månad, och ingen ridning på en månad. Hur hände det då? Jo var i en rondell en bil framför plötsligt ser jag en bil komma och ska in i rondellen och kör just framför bilen som är framför mig ocj bilen framför mig måste tvär nita för att inte köra in i bilen som dessutom hade väjningsplikt. Och det hade just regnat och jag måste tvärnita och självklart vår jag vatten planing med moppen och bara flyger på vägen rakt mot asfalten. Bilen som gjorde så att vi vart tvungen att tvärnita körde iväg som en tok bara. Jag bara klev upp ochh körde iväg kändes inget alls förän efter 4 timmar, antar att jag var i chock. Fyhelvetesatana vad ont det gjorde sen har aldrig i hela mitt liv haft så ont. Det var akuten direkt då. Dom rönka men ingen spricka i knäskålen tur det. Fick även morfin och smärtsrillande. Och medecin jag ska äta en månad för att slippa smärtor. Ja föraren du förstörde resten av mitt sommarlov för att du ville skynda dig. Och inte ens stannar. Jag hade tur hade kunnait gåså illa att jag dött.

http://emmaskaninselar.blogg.se/

[Tilde]
0

Ajjjj! Tur att du inte skadade dig mer i alla fall! 😮 Det måste ha varit en väldigt läskig upplevelse! :(

Jag visste förresten inte att man fick köra moped på vägar…?

Anoki
0

Usch vilka människor det finns. Regel nummer 1 i trafiken: Alla andra är idioter.

Tur att du klagade dig så "lindrigt" som du gjorde i vilket fall :)

[Odde]
0

jo man får köra moped påvägar dock inte motorvägar tex e4an :)

[Odde]
0

Och det finns tyvärr hemska traffikanter :C

Fridaaaa
0

#1 Jo man får köra moppe på vägar men inte motorväg🙂

TS: Tur att det gick bra! 
Vissa bilister ska inte ha körkort och skiter i trafikregler, så får andra lida för det istället i regel 😕

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Tilde]
0

#3 Okej :o Läskigt då, eftersom de inte kör så snabbt och är så små!

fairyautumn
0

Ingen ridning på en MÅNAD!!?!?!? Herregud, jag lider med dig 💔

//doge