Superkraft
Om ni hade en superkraft, vad skulle du vilja att det var? Om ni hade en superkraft, vad tror du att nature skulle ge dig? Om du kunde ha en superkraft, vad skulle du verkligen behöva för att förenkla din vardag? Hade jag en superkraft skulle jag vilja veta saker, typ var är mina nycklar, ljuger den här personen och sånt. Men det jag tror jag skulle ha fått är typ kommunicera med hundar, kanske se framtiden eftersom jag alltid planerar. Det jag verkligen hade behövt skulle vara att transportera eller stanna tiden då jag alltid är uppe för länge och alltid kommer försent, ha superkraften att vinna bråk through ord skulle också vara bra emot min brorsa. Ni då?:)
Jag hade valt teleportation! Då kan man resa utomlands gratis, ta sig in i sitt hus även om man glömmer nycklarna, man slipper slösa pengar på bensin/biljetter, osv. 😃
Jag hade också valt att kunna teleportera mig🙂
Mest för att jag är lat och inte orkar vänta på buss/tåg och tycer det är så drygt att hålla på o åka bil överallt.
Om jag hade fått en "superkraft" så tror jag att det hade varit att antingen kunna prata med djur eller att kunna heala.
En superkraft för att kunna förenkla vardagen skulle nog också vara att kunna teleportera mig.
Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.
Jag skulle välja att kunna göra mg osynlig, ingen särskild anledning direkt men det skulle vara så coolt! Jag skulle nog blivit tankeläsare för jag vet ofta om personer ljuger, och har lätt att " läsa av " en person på ansiktsutrycket. Jag vet inte om det finns någon kraft som jag skulle behöva.
Or yet in wise old Ravenclaw, if you've a ready mind, Where those of wit and learning, Will always find their kind
- J.K. Rowling
#1 och #2 då får man nog se till att stället man teleporterar till inte har övervakningskameror (a)
#4 Spela roll, man kan ju bara teleportera bort sig om det skulle vara på en olaglig plats. 😇
Supersnygghet. GG, Channing Tatum.
- Emil
#6 HAHAHAHA! Omnomnom
Teleportering, helt klart. Har bara vänner som bor 1000000000000mil ifrån mig typ haha!
-
Menar att man kanske inte vill komma på nyheterna som 'den farliga kvinnan som försvann' och bli ett labb experiment :)
jag hade velat kunna flyga haaha XD
#9 Äh, de kan ju inte få fast en! 😃
#9 Ba "Ok nu är du fast, in i bilen!" "Nope"*POFF* HAHA
-
#10 Ja det är två på min lista :D Drömmer ofta att jag kan flyga - det är sååå awesome!
#11 haha sant :) #12 omg det där hade varit skit kul ju! xd
ändra form >:D då kan jag ju bli in fågel och flyga eller en fisk och simma helt awsm bara :D
Ändra form och/eller kunna bända vatten/jord/eld/luft… haha, fantasi nörd ;)
Kunna flyga! Det hade varit helt awesome! 😃 Förvandla mig till en fågel och flyga iväg. Eller en fjäril kanske, de är vackrare. Samtidigt skulle jag kunna "ge" en flygtur till några åt gången som får prova på att flyga en liten stund.
Jag tror att jag hade fått gåvan att kommunicera med alla sorters djur. Är 100% djurmänniska och brinner verkligen för att rädda djur. Då hade de kunnat tala om för mig om de har ont och var de har ont. Hade kunnat bli en tolk mellan djur och människa. Då hade jag varit den enda i världen. Tänk vilka pengar jag skulle tjäna och jag skulle få resa mycket! Hade dock inte gjort det för pengarnas skull, men vill ha pengarna för att kunna leva och så donera en hel del till diverse djurhem/djurpoliser/räddningscenter och liknande! 👍
Vad jag skulle behöva är en oemotståndlig personlighet! Skulle ta mig fram mycket enklare genom livet och få vad jag vill genom att charma alla 😊 Har inte alltid så lätt för att vara utåtriktad och har jättesvårt för att visa vem jag verkligen är. Tex så kan jag inte säga exakt vilken musik jag lyssnar på, vilka TV-program jag gillar, vilken favoritfärg jag har osv. Så en oemotståndlig personlighet hade verkligen hjälpt mig!
Haha jaa drömma kan man! 😇
Never judge someone. You don't know their history.
Seriously, you don't!
Jag skulle vilja ha vingar, och kunna flyga!!
Portal Is Love, Portal Is Life.
Det skulle va fett awesome att kunna flyga 😃 men annars skulle jag vilja kommunicera med djur haha. Bli polare med en älg liksom, hur coolt är inte det.. XD
~Rabbits for Life~
Jag skulle LÄTT valt att kunna kommunicera med djur, då hade allt blivit så mycket enklare för jag älskar verkligen djur, vill jobba med djur på heltid.. Jag menar, gå in i en ladugård och sitta och snacka skit med en ko :P Sjukt coolt! Då kan djuren berätta vad de vill och hur man ska få de att må superduperbäst i hela världen, och tänk om man blir erbjuden lift från flyktfåglar som ska åt rätt håll.. Haha men skulle vara väldigt bra om de kunde berätta vad de har t.ex ont eller vad som stör en. Skulle dock vilja kunna stänga av den när man ska rida på surpållarna i stallet, är inte så intresserad av vad de har att säga till mig när det gäller t.ex att lyfta på en hov 😇
Jag har faktiskt ingen aning om vad jag hade fått.. Kanske kunna prata med djur ändå? För djur är det ända jag brinner för. faktiskt.
Skulle verkligen behöva kunna teleportera mig, blir så lätt stressad för att komma försent, inte hitta och massa annat. Eller att kunna göra allt 10x snabbare och få folk att göra saker snabbare utan att tiden går. Då skulle man ha så mycket tid över till att t.ex smita iväg till stallet.. Haha :P
//doge
Kunna kontrollera tankar :D
I COULD BECOME GOD!! =P
#21 But then you would cease to exist.
- Emil
#22 Why?
#23 Because there is no "God".
- Emil
Det kan du inte veta.
Och du missuppfattar mig. Med "I could become god" menar jag att jag skulle kunna kontrollera alla på jorden och ändra allting till så jag vill att det ska bli, och bli som en gud. Get it kid?
#25 Kid? Du är 1/2 år äldre än mig, men okej. Jaha, förlåt för att jag missuppfattade dig, and sorry for questioning you for being afraid of the dark.
- Emil
Skulle vilja teleportera mig och prata med djur! ^^