15 år och gravid
När jag var 13 så blev jag tillsammans med en kille. Nu är jag 17 så ja 4 år var vi tillsammans. Vi gjorde slut nyligen faktiskt.. Men det är inget som jag är ledsen för. Helt ärligt kan jag inte förstå hur jag kunde tillbringa 4 år tillsammans med honom. Vi gjorde bara varandra illa hela tiden. För det första kunde vi inte lita på varandra. Om jag var på fest och inte svarade i telefonen, ååh vilket liv det blev då, då anklagade han mig direkt för att vara otrogen.
Första året var faktiskt bra, då var vi kära i varandra och allt var bra. Men sen så var vi på en fest tillsammans och han var otrogen mot mig och hade sex med en annan tjej.. Det var nog först då som förhållandet sprack. Vi gjorde inte slut men ingenting var bra. När jag var tillsammans med honom så grät jag nästan varje kväll. Han var elak, hånade mig och smutskastade mig inför sina vänner. Han skämdes över mig, fick plötsligt aldrig följa med på fester och festivaler som han skulle till. Jag förstod inte varför han ville vara tillsammans med mig. Varför gjorde han inte bara slut?
Jag hade velat det hela tiden men har tänkt och blivit lurad av mig själv att om jag gör slut med honom så kommer jag bli helt ensam. Vad ska jag då göra om jag inte har honom vid mig. Eftersom jag inte hade så många vänner så var ju han den enda jag hade. Jag tänkte mest "vem ska jag då skejta med?" "vem ska jag då vara med på helgerna?" "vem ska jag då mysa och kolla på film med" "vem ska jag då tillbringa sommarlovet med?". tror han tänkte samma sak fast mer "vem ska jag då ligga med?" för han var verkligen överk*t, det enda han ville med mig var att ha sex.
Om jag en kväll inte ville ha sex med honom då blev han riktigt förbannad på mig. Jag ville inte ha sex med honom egentligen, men kände mig alltid tvingad. Jag gjorde det för hanns skull. Jag njöt inte en enda gång… När jag var 15 år så blev jag gravid. Kan inte ens beskriva hur ledsen jag var. 15 år och mamma. Jag ville behålla mitt barn trots att jag var så ung. Jag visste att det skulle bli riktigt j*vla jobbigt men jag kunde inte göra abort, det var så tungt och jag visste inte vad jag skulle ta mig till.
Tillslut hade jag samlat mod så jag berättade för honom att jag var med barn då blev han helt galen. Han tryckte upp mig mot väggen med blicken och sa "tar du inte bort barnet så sparkar jag in magen på dig"… kan inte hålla in tårarna nu när jag skriver detta. Men han tvingade mig att göra abort. jag åkte in till sjukhuset med mamma och fick reda på att jag redan var i vecka 14.. Att göra abort var det mest smärtsammaste jag varit med om. Det tog ungefär 3 timmar och jag hade kramper i magen, det kändes som jag fick knivhugg i magen gång på gång på gång igen. Jag kräktes minst 10 gånger på grund av smärtan. Jag grät..
Jag ångrar allt med honom, även alla bra och roliga stunder för innerst inne vet jag att han aldrig har älskat mig. Hur kunde jag vara så dum? Hur kunde jag spendera 4 år tillsammans med honom. Jag förstår inte..
ush.. sånt ska man inte behöva gå igenom, tjejer borde få lära sig i skolan att stå upp för sig själv och säga nej!
alldeles för många som inte kan säga ifrån när sådant här händer och till slut blir man tyvärr van :(
Gud vad hemskt verkligen! Vilket äckel… Massor med Kramar
vart tvungen att skriva av mig lite och dela detta. tack tjejer <3
Usch, vilket svin!
Det är över nu i alla fall, du lyckades ta dig igenom det och det ska du vara stolt över. ❤️
Vilket svin… Jag börjar också nästan gråta utav att läsa detta. Men nu kommer du ha ett bättre liv utan honom :)
fan vilket äckel!
Asså jag orkar verkligen inte med sånna hjärtlösa människor som förstör oskyldiga människors liv.
Du får vara riktigt stolt över den du är! ❤️
Frida
Usch och fy, gör ju ont inombords att läsa detta… Var i en liiite liknande situation innan, dock långt ifrån lika illa, och jag kan förstå lite hur det känns att äntligen bli "fri" när man väl förstår att man är värd bättre och att man inte alls kommer vara ensam för alltid. Skickar massor med kramar till dig, även om vi inte känner varann ❤️
Men fy, vilket riktigt skabb! Du kan ha det så mycket bättre. Ta hand om dig! 🌺
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Vilken idiot! Blir så jävla förbannad! Ingen ska behöva gå igenom sånt där! Det gör ont att läsa det du har skrivit, jag hoppas verkligen att du mår bra nu och kan fortsätta ett gott liv! Kramar
stackars dig! vilken jävla idiot! finns här för dig❤️
Jag spenderade fem månader ihop med en sådan människa och det var mer än nog. Jag hoppas du har någon att prata med om det, även om man inte vet om det själv kan det sätta riktigt djupa spår. Det tog mig lång tid innan jag förstod vad jag verkligen hade varit med om, och varför det inte var okej. Psykisk misshandel och sexuellt utnyttjande - det hade jag ingen aning om att jag hade varit med om.
Ta hand om dig.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Jag måste säga att jag blir väldigt inspirerad av sådana som dig som finner modet att lämna. Jag har även jag varit i ett sådant förhållande och då tog det en väldig tid och jag fick "återfall" för att jag kände att jag inte klarade mig utan honom.
All kraft till dig! <3
Åh gud! Vilken jävla skit idiot! Jag blir otroligt ledsen och förbannad av att bara veta att det finns sådana människor! Många styrkekarmar!
Portal Is Love, Portal Is Life.
Jag har tillbringat fyra år (och en dag) tillsammans med en kille som inte låter mig vara vän med andra killar (inte ens på facebook), han blir arg om jag hittar på nåt med mina vänner och allt han gör stör jag mig på. Han är också allergisk mot djur, så när jag ger mina katter uppmärksamhet när vi är med varandra kan jag få arga kommentarer om det när han har kommit hem. (men när han sitter där säger han ingenting, det är alltid över telefon eller internet han säger elaka saker)
Han blir sur när han inte får sex på ett tag, trots att jag om och om igen har förklarat varför det inte blir så ofta.
Jag får INTE gå på fest om han inte är med, inte ens med min egna släkt. Svarar jag inte i telefonen blir det världens liv och jag är genast otrogen och "kan gå tillbaka till mina ex"
Så jag är i en lite liknande situation. Förstår ännu inte varför jag aldrig kan ta det där steget och göra slut, för jag tänker precis som du gjorde. Jag har inte många vänner, så vem ska jag vara med på helgerna när alla andra festar vilket jag inte vill göra så ofta? Vem ska jag kolla på film med? Vem ska hitta på saker med mig? Och kommer jag någonsin hitta en ny kille eller kommer jag få leva mitt liv själv och aldrig få en familj? Jag är rädd för att göra slut eftersom jag inte vet hur mitt liv kommer bli efteråt.
Ha ett bra liv utan den där killen nu! Du kommer hitta någon ny och ditt liv måste ju redan vara mycket lättare, utan allt du fick utstå. Stå på dig, gå inte tillbaka till honom (vilket jag har gjort med min pojkvän ett antal gånger, dum som jag är……)
Önskar att jag var lika tuff som du är.
Usch vilken hemsk människa! Du förtjänar mycket bättre TS. Tänk inte så mycket på framtida partners, du är fortfarande ung, självklart kommer du att hitta en ny! Det finns alltid en för alla 🙂
Starkt av dig att du gick ifrån denna destruktiva människa tillslut! Beklagar sorgen efter din abort, styrkekramar 🌺
#0 Usch vad hemskt! En massa styrkekramar till dig! <3
Ha en trevlig dag!