Känn ingen sorg
Har ni sett den? Såg den på bio igår kväll, och den var så sjukt bra! Den absolut bästa filmen jag någonsin sett. Den var väldigt bra, och sjukt rolig. Men slutet var så sjukt sorgligt! Jag KUNDE inte sluta gråta! blir helt tårögd nu när jag bara tänker på filmen. Den gick verkligen rätt in i mitt hjärta. Om ni har sett den? Vad tyckte ni?
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
Den var helt fantastisk! Grät typ filmen igenom, haha.
Vad handlar den om? :o
När johnny skulle åka typ och "knarkkillarna" kom och jagade honom o tårarna bara prutade, och när de hittade han typ dränkt i blod och åkte till sjukhuset o den där maskinen började pipa snabbare och snabbare :'(
När johnny skulle åka typ och "knarkkillarna" kom och jagade honom o tårarna bara prutade, och när de hittade han typ dränkt i blod och åkte till sjukhuset o den där maskinen började pipa snabbare och snabbare :'(
Den handlar om en kille som är väldigt musikalisk, men kan inte sjunga/spela när folk kollar på, för han har tvångstankar så han gör jätteroliga saker när det händer 😂 Sen är då sorgligt i slutet men de kan jag inte säga haha då avslöjar jag
Jag har sett den på bio! Väldigt bra film, förstår dock inte budskapet? Är det en hyllning till H.H eller att man ska uppnå sina drömmar haha?
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Håkan Hellström 😍
#6 Det är nog bara en vanlig film som innehåller hans låtar typ :p
Och Eva, Johnny och Lena sjunger han om i några av sina låtar, så dom kommer väl därifrån :)
I "en midsommarnattsdröm" sjunger han "Johnny och amfetaminet" så de har dom väl fått därifrån hehe :)