ska på enskild interjuv
jag har varit på grupp interjuv på mcdonalds, och nu blev jag inkallad igen på enskild interjuv på mailet står det även att jag ska ta med
Pass alt. id-kort och personbevis
Ev. uppehållstillstånd
2st referenser
Klädstorlekar (s,m,l i skjorta samt byxor som Jeans ex. 33:32)
vad ska jag förbereda mig på? vad tror ni att dom kommer att ställa för frågor m.m?
ingen som vet?
Jag har ingen aning, men med tanke på att du ska ta med id-kort och klädstorlek så gissar jag att ni bara kommer skriva kontrakt typ…. 😛

Mvh Stephanie 

#2 Fast då skulle det ju inte kallas intervju?
Jag gissar på att du kommer få alla möjliga frågor. Om dina planer, din erfarenhet, hur du är som person, etc.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
2# #3 hm jaa för jag har som redan redan varit på interjuv fast då pratade vi bara om bra och dåliga service och berättade lite om sig själv. Så jag antar att nu ska man väl prata lite om sina bra och dåliga egenskaper osv som #3 säger, men låter lite konstigt att man ska ta med sig massa även fast det är en interjuv? :p
#4 Nej det är inte speciellt konstigt. Denna intervju kommer förmodligen avgöra om du blir anställd eller inte, och då vill de såklart ha klart för sig att du har rätt att jobba i Sverige, är den du utger dig för att vara samt har referenser. Angående klädstorlekar kan det vara så enkelt att de måste beställa ny uniform till ny anställd och då är det enklare om de kan göra det på en gång efter att du blivit anställd.
#5 jaha okej men dåså. så får jag väl förbereda mig på vissa frågor, ska jag kanske läsa lite om mcdonalds om deras historia osv tro du?
#6 Det kan vara bra att läsa om deras regler och förordningar och vad de jobbar mot.
#7 okej tack så mycket :)