(X) What would you do?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag vet att det bara är skådespeleri, men jag är så arg just nu. Att jag nästan börjar gråta…
What would you do?
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Vad skulle ni ha gjort?
- Darren Criss
#0 Kramat tjejjen !!
#2 Okok! :) Video nr 2 då? :)
- Darren Criss
Som #2 så skulle jag har kramat henne, även sagt att hon är väldigt vacker som hon är.
på #1 så skulle jag gå fram till farsan och ge han en bitch slap :)
Nej skoja, men jag skulle gå fram och försöka snacka lite vett i gubben, och säga till killen att det inte är något fel på han och att han ska vara glad för den han är. Eller något sådant..
#3 beror på humöret i båda fallen (hur mycket man hade käftat). Men i alla fall svurit och sagt att båda föräldrarna var fel! :)
Putt!!
- Darren Criss
Började nästan lipa. som den känsliga människa jag är.
video nr ett. Skulle jag kramat henne och frågat mamman vad fan hon håller på med, sagt att hon är fin precis som hon är
video nr 2, skulle jag agerat starkare, då jag vart med om samma sak ungefär. Jag skulle rest mig upp och sagt "du borde älska ditt barn, hur den än är. Du kanske inte vet än hur det är när ens barn säger upp kontakten, men jag VET hur det är, då min mamma var helt oacceptabel pga detta. Den dagen du inte har någon son kvar har du fan dig själv att skylla, ingen annan ! Och detta ska vara ett jämnställt samhälle ? För att gå igenom detta, behöver han inte hat, det finns tillräckligt av det ute i världen, det BÄSTA man kan få är stöd från sina föräldrar, får man inte det så känner man sig både hopplös och hjälplös och en dag kommer han att undra vad fan han gjorde för fel ! Han har inte gjort något fel, det är sånna som du som det är fel på"
Usch. Blir så arg.
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
Puttar upp igen!! :)
- Darren Criss