(X) rida av
Bara nyfiken, vart har ni tjejer era händer när ni rider av nån? Haha! Asså på killens mage eller bredvid osv! :)
Brukar hålla i tyglarna när jag rider.
#1 HAHAHA! 😂
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
#1 Best answer ever
#1 Avlider HAAH
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Jag brukar hålla händerna på bröstet eller trycka ner min pojkväns armar så jag blir dominerande ;)
Tycker tjejen ska ha dom på sig själv kan röra sig bättre då enligt min erfarenhet iaf :D
Brukar sällan hålla händerna på honom.. Ibland på hans bröst för att det är mysigt eller liksom på var sin sida om honom i sängen (eller typ ryggstödet eller liknande om man är i en soffa eller på någon stol eller nåt). Ibland om jag lutar mig bak kan jag sätta händerna på hans ben. Jag gillar bäst att ta på mig själv, haha, och passar på när man kan ha händerna fria. Det är mysigt att smeka sig både här och var. Eller så kan man använda händerna till att smeka honom var han nu gillar det. Upplever att många killar saknar att man myser med deras pung under sex så om dom gillar det så brukar man nå den rätt bra när man rider.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]