Ni och era djur :)
Well.. HÀr hemma har vi sÄ mycket djur att jag har tappat rÀkningen men jag Àger 6 egna djur. 3 möss, 2 hamstrar och en blandras vovve pÄ 7 mÄnader.
Yeti, den lilla saken som sitter pĂ„ min arm ( han flög upp sjĂ€lv alltsĂ„, det var blött i grĂ€set..) Ă€r en hund vi bara haft i nĂ„gra dagar men som troligen flyttar till en ny familj snart đ Vi har Ă€ven massa kaniner som vi har tagit hem som har hittats ute övergivna, blivit lĂ€mnade i sina burar för att ruttna typ eller ungen har tröttnat osv..
( Mobba inte mig, det var kallt och började regna, hunden höll med mig om det och flög upp pĂ„ armen) Thank yooooou!! đ
AlltsÄ jag har inget EGET djur förrÀn pÄ söndag.. sÄ jag bidrar dÄ! :)
annars har vi 4 katter (2 katter per hem), 1 kanin och 3 akvarium men kaninen ska somna in imorgon⊠ska man lÀgga upp pÄ dom ÀndÄ? Àven kaninen?
Gammal bild pÄ nÀr jag och min kanin Melker gosar :)
Uppfödning av Belgisk JÀtte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/
"The language of the heart can be understood by everyone"
Jag och min lilla kompis Lovis! đ Blandras, shih tzu/coton de tulear. Det Ă€r det enda djuret jag har nu, tack och lov! Innan har jag haft 3 undulater och 2 dvĂ€rghamstrar (inte samtidigt). Min första hamster dödade min lillasyster nĂ€r hon va 3 Ă„r.. đ€
I alla fall, hĂ€r Ă€r jag och min bĂ€stis Lovis! đ
Never judge someone. You don't know their history.
Seriously, you don't!
TS: Jag har alltid velat ha en iller!! SĂ„ underbara Ă€r dom! Om dom Ă€r uppfostrade vill sĂ€ga! đ
Never judge someone. You don't know their history.
Seriously, you don't!
MÄste ta kort pÄ nÀr jag hÄller i min Belgiska JÀtte nÀr han Àr vuxen, han Àr bara bebis nu. :P
Grymt fina djur och mÀnniskor, kommer vara i stugan tills pÄ söndag men ska försöka vara sÄ aktiv jag kan :) keep it up!
#13 illrar Àr vÀldigt fina men det Àr mycket jobb!:)
En bild pĂ„ mig och mitt ena marsvin Melvin⊠Det ser ut som om jag har jĂ€ttefett hĂ„r, men det var blött xd Typ det Ă€nda kortet jag har pĂ„ mig, det Ă€r nĂ€mligen jag som stĂ„r bakom kameran i vanliga fallâŠ
SajtvÀrd pÄ AkvarierÀkor ifokus och m_edarbetare pÄ Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#22 fin du Àr :)
En gammal bild pĂ„ mig och min fina Hubert frĂ„n förra sommaren, har dock 9 kaniner till hĂ€r hemma â€ïž
// Vilma Lönn, Conejos Hoppkaniner
En bild med mig och hundarna jag brukar hjÀlpa till med att sköta om. Den som ''halvsitter'' i min famn Àr min sköthund som jag köper saker till och sÄnt. Hon Àr som min hund, fast en annan har henne hos sig och sköter om henne nÀr jag inte Àr dÀr. Jag fÄr göra vad jag vill med henne. GÄ pÄ tÀvlingar,gÄ kurser m.m
#22: OMG vad snygg! Du har sĂ„nt dĂ€r hĂ„r jag alltid velat kĂ€nna pĂ„! đđ
Gammal bild pÄ mig och min fina Azora <3
Gammal bild pÄ mig, Cuddles och Tiger (R.I.P) <3 :'(
FörlÄt om jag bombar, men nu en nyare bild X) Resten var as gamla :X
VĂ€ldigt fina djur och mĂ€nniskor, och som förvĂ€ntat har alla ett leende pĂ„ lĂ€pparna nĂ€r ni Ă€r med era kĂ€ra đ
Jag ch min fina fina Kenny :) en av kaninerna :)
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare pÄ Social Fobi Ifokus, VÀlkomna in! -
#41 Du Àr ju jÀttefin! :)
Hanna
Jag och Melvin.. I vintras haha
SajtvÀrd pÄ AkvarierÀkor ifokus och m_edarbetare pÄ Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Det hĂ€r Ă€r djuren som betytt allra mest för mig. Ăverst Ă€r min mellanpudel Oliver som Ă€r 5 Ă„r nu. Uppe i hörnet Ă€r min kotte Martin och under Martin och Oliver tillsammans. Jag har ingen bra bild pĂ„ mig och illrarna men det Ă€r iaf mina skatter StjĂ€rna och Rocko, och sĂ„ som de helst fĂ€rdades nĂ€r man var ute och gick⊠:) Rocko gick gĂ€rna pĂ„ marken tillsammans med Oliver iof men StjĂ€rna fick man nĂ€stan alltid bĂ€ra pĂ„. Har inte kvar dom men saknar dom sĂ„ mycket! LĂ€r skaffa iller igen.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna pÄ nÄgon av mina lÄtar -
âJag Ă€r en liten bajskorvâ pĂ„ Spotify]
#46: SÄÄÄ fin â€ïž
Hon e sÄÄÄ gooo #47 :>
i waaaaant MOOOORE Ferrets đ O:)
#49: 2st Àr asroligt, de leker som tusan med varandra!! :) Ser sÄ himla roligt ut. Skaffa en kompis till henne ;)
ja det ska jag göra, kÀnns som att hon kan bli lite ensamen ibland, sÄ tror hon ska fÄ ett syskon frÄn samma mamma :>
#46 à ÄÄh hon Ă€r sĂ„ lik min illergrabbđ
Följ min och mammas matblogg pÄ Instagram Frosserian