15 år - Konstig mens!
Jag fick inte min mens på 5 månader och 2 veckor. Nu har jag haft en väldigt liten mens eller blodblandad flytning i 1 och 1/2 vecka. Ibland brun, ibland luktar den riktigt metalliskt och ibland bara slem/flytning med klumpar i.
Någon mer som har haft så? Eller är det något fel?
Har exakt samma som du, är också 15. :) Min är väldigt oregelbunden och den ända skillnadn är väl att jag blöder jättemycket när jag väl har den.
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Mens kan försvinna beroende på kosten eller för att man är stressad, och då kan den vara oregelbunden efteråt också. Sedan om man inte har haft mens så länge kan den också bete sig lite skumt. Men om man är orolig går det alltid att besöka ungdomsmottagning.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Okej :)
Jo för jag tycker att det är jätte konstigt!
Jag har inte varit stressad alls (väldigt lugnt sommarlov) och kosten är väl okej. Det är väl mest jag som missköter mig. "Svält på dagen, frossa på kvällen" brukar det bli :/ Men det kan väl knappast påverka mensen.
Jag fick mens i början av 5:an och har alltså haft den snart 4 år. Å den har alltid varit jätte regelbunden.
Så detta är något nytt för mig..
hmm
Då kan det vara bra att uppsöka gynekolog.
Men nu har jag ju fått den (tror jag) fast i väldigt liten mängd.
Och då ska det väl inte vara någon fara?
Alltså, det är hemskt svårt att veta, men även om du fått den nu har den ju betett sig underligt, så jag kan tycka att det ändå är en bra idé att kontakta någon som kan undersöka vad som varit "fel", så att säga. Men någon fara behöver det ju naturligtvis inte vara, men det kan ändå vara bra att veta varför det varit annorlunda.