Byta rum?
Detta inlägget är väldigt OT men skulle behöva eran hjälp eller åsikter ändå haha, har alltid lika svårt att bestämma mig!
Det rummet jag har nu är ganska litet, jag har en säng vid ena väggen, en byrå i mitten, en tv och en soffa vid andra sidan väggen. Jag får inte plats med mina kläder i byrån och är tvungen att lägga dem på andra ställen såsom ovanför byrån och i hyllan.
Skulle jag byta till min systers fd. rum skulle jag få plats med en garderob och det skulle dessutom bli större plats för allting, skulle kunna ha en stor spegel osv.
Det enda problemet är ifall jag skulle ångra mig skulle det bli svårt att byta tillbaka, då jag har hundhårsfobi vill jag helst inte släpa omkring mina möbler överallt, haha.. Jag gillar det rummet jag har nu men det är bara det att jag inte får plats med något av mina saker, hur tycker ni jag ska göra? Byta rum eller ha det jag har nu haha? tacksam för alla svar jag får, då jag vill vara helt säker:)
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Byt! Varför skulle du vilja byta tillbaks sen om du nu får plats med aöla dina grejer i det andra rummet? :)
Vi får säkert helt andra bilder från ditt rum när du bara beskriver. Svårt att svara på. ^^
#1 Jag vet inte riktigt, har svårt för förändringar och sen är det rummet jag har nu så mysigt, men vill ju få plats med allt. tack!:)
#2 Tänk inte på hur rummen ser ut, utan vilket som är mest praktiskt :)
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Men då skulle man ju byta. :P Iallafall jag
Det går inte att ordna förvaring på annat vis i det rummet du har nu? Tänker på hyllor eller lådor under säng ex. Om du nu trivs där så kan du ju testa. :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Jag skulle bytt. :)