Forever alone :(
Har jättemycket problem med att hitta pojkvän eller killkompisar. Snälla hjälp mig! Vart är det bästa stället att hitta killar. Jag bor i Vallentuna, vilket är litet och sunkigt. Hjälp mig! Jag är 15 år och har aldrig haft ett seriöst förhållande. Alla mina kompisar har ett förhållande eller är på g med nån. Känner mig ensam :(
du har väl killar i din klass? kanske ta o prata med dom lite.. sen har väl kanske någon av dina tjej kompisar en killkompis då kan du väl börja prata med dom också :) när jag var 15 år så hade jag aldrig heller haft ett seriöst förhållande. eller det har jag ju inte riktigt haft ännu :( nu e jag 17 så du behöver inte oroa dig för det. du e inte ensam om det. det kommer nog med tiden ska du få se.
Jag hade inte mitt första seriösa förhållande förren jag var 17. Något jag faktiskt ångrar lite. Älskade min dåvarande pojkvän men jag missade så otroligt mycket! Fick inte riktigt chansen att "leva" så som jag ville. Det känner jag lite nu också i mitt nuvarande förhållande men det är ändå helt annorlunda nu. Älskar killen så otroligt mycket och jag känner att jag bryr mig inte om vad jag missar!
Själv umgås jag bara med killar. Tjejer brukar inte gilla mig och har ingen aning om varför, haha. Men var dig själv. Börja skriva med killar i din närhet över facebook eller något. Ta kontakt med klasskompisar eller börja prata med killar du har runt omkring dig.
xoxo Tahki
http://tahki.blogg.se
Det är ytterst få som har seriösa förhällanden i den åldern. Fokusera på skola och vänner istället. Det där med pojkvän löser sig med tiden.