Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettövrigt
Läst 545 ggr
:holmgreen:
0

födelsedagspresent, hjälp?

Hej alla trevliga människor! Nu är det såhär, att min 19åriga bror fyller år den 20 augusti, och jag behöver verkligen tips på vad jag kan köpa. Det är så svårt! Så jag tar tacksamt emot alla förslag jag kan få!

Mooniq
0

har han nån hobby?

presentkort på klädaffär, om du inte redan vet vad han verkligen gillar i klädväg

OM han dricker kaffe så har Kahls Kaffe-butiker jättefina presentkorgar med lite olika prylar i: kaffe, teer, marmelader, choklad etc i olika prisklasser..🙂

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

Tina-A
1

När min syster fyllde 20 köpte jag ett bungee jump (stavning?) hopp till henne. Mycket uppskattat! Upplevelser är himla kul.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Mooniq
0

om ni är några stycken så gå ihop och köp en upplevelse, allt från att köra sportbil till ballongflygning

www.liveit.se

Älta inte problem - skapa lösningar!! 🤔😃

[erikam]
0

Det är svårt att ge tips när man inte känner personen (och som vi vet, det kan vara svårt även om man känner denne). Som ovanstående skriver, en upplevelse är kul. Jag var själv inne på liveit.se idag och tittade efter en upplevelse till min sambo, det finns de som inte är allt för dyra. Vill man hellre ta en av de dyrare upplevelserna kan man som sagt gå ihop ett par stycken. 

Annars tycker jag det är trevligt att ge något egengjort och personligt. Men det krävs kanske att man är lite pysslig av sig. Jag har gjort böcker till två av mina vänner i present. Med personliga texter, listor och foton, det har varit väldigt uppskattat.

Många gånger har jag också köpt en korg och fyllt den med presentkort, godis och liknande, då blir det också lite personligt.

Vill man vara säker och lite "tråkig" enligt mig så kan man ju köra bara presentkort. 🙂

:holmgreen:
0

#1 hm, ja han gillar sport en hel del, så funderade på en hoodie med skölden hans favorit lag har. Han har en del såna grejer, så det borde kanske bli uppskattat. Men det känns så lite bara :/ #2 åh, ska leta runt lite bland upplevelser, låter ju som en riktigt bra present. #3 Tack, ska kolla. :) #4 Ja ibland är det väldigt svårt att komma på något som känns bra. Tack för tipsen!