Announcement, my friends!
Jag vill bara berätta att jag är lite mindre aktiv på iFokus nu för tiden (vilket några av er kanske har märkt). Detta beror på att jag har fått ett jobb på hotell och har varierande arbetstider, men ofta 8-8,5h per dag, med 1h transport varje väg. Därför är jag inte hemma så mycket och har inte fritid att vara inne på internet lika mycket. 🤪
Jag har mina lediga dagar och då kommer jag att vara så aktiv som möjligt, men just på jobbdagar så använder jag inte iFokus, såvida jag inte har kvällsskift och börjar kl 15, mihihi.
Snart börjar jag även skolan och kommer att vara väldigt upptagen, men jag gör mitt bästa för att hålla koll på sajten! 🙂 Så loggar jag in så ofta jag kan (eller jag är alltid inloggad, men inte alltid vid datorn).
Nåja, ni kan fortfarande PM:a mig om ni undrar något, så svarar jag så fort jag kan. Annars finns såklart våra fina Medarbetare på plats att svara på frågor. :) Sen har vi självklart vår Facebookgrupp, TiF-träffen, som främst handlar om olika träffar som planeras eller kommer att planeras. https://www.facebook.com/groups/124385664420828/
Tildis din svikare 💔
Haha nejdå, klart man ska ha ett liv vid sidan om iFokus ;) Och som du skriver, är det något så är folket mer än välkomna att PM:a oss medisar. :)
#1 Haha sowwwiiieee!😟 Nej men jag finns ju kvar och är fortfarande aktiv några gånger i veckan (varje dag om jag kan), men förmodligen inte möjlig att få tag på hela dagarna, if ya know what I'm sayiiinnnnn 😎