Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikett: hobby-och-fritid
Läst 1022 ggr
[00emi07]
1

Hjälp, frågor om youtube

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag undrar några saker om youtube i med att jag nu för tiden har en egen youtube kanal! 1. Jag lägger upp videoklipp på mina kaniner, men om man söker på kaniner på youtube kommer inte mina klipp fram, hur gör man för att dom ska göra det? 2. Hur gör man för att ens videoklipp ska dyka upp på första sidan när man lagt upp dom? 3. Hur får man en bild på sin sida? Se bild!

Thildalulu
3

1. Dina filmer är väl inte tillräckligt populära för att komma upp helt enkelt för de finns antagligen många kaninfilmer.

2. Fattar inte frågan..

3. Menar du kanalbild? Gå in på din kanal, klicka på 'Lägg till kanalbild' högst upp och välj en bild, as simple as that

[00emi07]
0

Va? Hittar inte "lägg till kanalbild"

[00emi07]
0

Är det så att man inte kan lägga in en kanal bild på ipaden?

[EllenAlicia]
1

#3 det kan ju vara så :) annars på datan så är en liten fyrkant med en penna på högra hörnet som du kan trycka på och då trycker du på edit channelart elr va de står på svenska :P

Arinya
11

Du ska ju inte förvänta dig att dina klipp med säg.. 10 visningar ska visas före klipp med 1100+

HejPåDig
0

1: Dina videor är inte tillräckligt populära. 2: Dina videor är inte tillräckligt populära, det krävs MYCKET popularitet och MÅNGA visningar för att vara på första sidan.

K12345
0

Popularitet brukar funka för att få dom att synas… Sen kan jag nog inte tänka mig att kaninvideor är så jätte vanligt att trilla in på, på YouTube… :)

// Linn da' coolest!

Disturbed-Angel
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

När man sitter vid en dator ser det i alla fall ut såhär när man ändrar kanalbild.