Kille på bussen
Måste bara få berätta om en rolig sak som hände! Jag hamnade bredvid en kille på bussen hem igår, och det visade sig att han skulle av på stoppet innan mig men att han inte visste exakt var det var. Jag sa att jag kunde hoppa av där och visa. Så vi hoppade av samtidigt, presenterade oss och gick tillsammans en bit. Det visade sig att han skulle till en bekant till mig (fast det insåg jag inte först för jag hörde inte vad han sa för namn😛).
Resten av kvällen var jag värsta glad, haha, och jag är fortfarande lite hoppig. Det är inte varje dag jag träffar trevliga snyggingar på bussen, precis😉
Haha, vad roligt! 😃 Tror du ni kommer träffas fler gånger?
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Haha jaa! Jag veeeet inte, han bodde ju inte här och det är inte precis så att jag brukar vara hemma hos hans kompis. Men har hittat honom på facebook😇
#2 HAHA, vadå stalker? 😂Jag skulle addat honom, fast det kanske är lite creepy…
Han: Vem är du?
Du: Jo alltså, vi träffades på bussen här om dagen, och jag typ letade upp dig på facebook…
- Darren Criss
Haha eller hur! Det vore ju liiiite pinsamt, tror inte att jag kommer våga kontakta honom xD Vet inte vad jag ska säga ju🤐
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Adda honom ändå!! 😃
- Darren Criss
Haha nej! Bara för att jag ska göra bort mig så att du kan skratta åt mig😛
#6 Jag skrattar aldrig åt någon, om det inte är min bästa vän som skadar sig, då kissar jag nästan på mig av skratt :)
- Darren Criss
#7 Haha😛
GO FOR IT
Kör hårt, när du är 95 kommer du ångra allt du inte gjorde, inte det som blev fel 😊
Tack för peppen! 😃
Det känns alltid bättre att göra för mycket än för lite, hatar att ångra att jag inte gjorde något jag kunde ha gjort!
Lycka till! Jag följer!
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12
Jag följer också :D
Följer 😈
Följer*
Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.
Men ååååh jag vågar inte!!! Vet typ vad jag ska skriva, men gaaah det går inte!😟
#16 Skriv bara hej!
Jag har en känsla att det kommer gå bra mellan er två! :)
Prova iaf!
Tänk om han är den rätta? Om du bara skriver till han så kanske ni en dag kommer bli ihop, bli gifta, skaffa barn och dö gamla tillsammans. Man vet ju aldrig!
Men skriver du inte nu så kommer du säkert kolla tillbaka på denna dagen och ångra starkt att du inte samlade modet och bara skrev till han, du kommer kanske kolla tillbaka på denna dagen och ångra dig och tänka på hur ditt liv skulle se ut om du skrev till han.
Gör det! Vad har du att förlora? :)
#17 Tack!! Det är sånt jag behöver höra😇
Nu har jag äntligen vågat skicka ett meddelande! Uppdaterar när han svarar… 😃
#19 YES! YOU GO GIRL! =D
Det här vill man följa 🙂
Följer 😃 you go girl!!
Mvh Linnea Johansson Kvick
Cherioshamstrar.weebly.com
Grundare av Hamsterbladet.webblogg.se
Har hänt mig 394802340 gånger men alltid vart för feg för o gö nått. @:
Aijifjsa lycka till, följer!
Vad skrev du till honom? 😃
Bara nyfiken you know 😉
Fööööööööljer! 😃
Vad kan gå fel? I såna här situationer tänker jag (hur mycket folk än hatar det uttrycket) YOLO!!!
Haha tack så mycket alla som är med och peppar! 🌺
Jag har inte fått något svar än, och vågar knappt vara inne på facebook för att jag är så nervös😇
#27 Om han inte ger dig den respons du hoppats på så är det bara att gå vidare, han verkar ju ändå inte bo i ditt område 😊
Hade ni en konversation som flöt på när du hjälpte honom så blir det nog inte annorlunda på facebook 👍
#28 Precis, det gör inte så mycket! Men det vore ju lite jobbigt ändå om han inte svarar alls😞
#29 Du ser ju om han läst eller inte, och om han sett ditt meddelande men inte svarar på 2 dagar, då är det mest troliga att han inte är intresserad/blev bortskrämd haha 😮
Men huvudsaken är att du vågade! 👍
#30 Jag vågar inte kolla om han har läst eller inte, för tänk om han har gjort det men ignorerar! 😭😇
#31 Men då har du iaf gjort det! :)
- Darren Criss
#32 Ja det har jag! Det känns sjukt häftigt😃🏆
Om han inte svarar så går du bara vidare, det är inte hela världen 👍
Spännande, modigt gjort av dig! :D
~Mvh Amanda, medarbetare på Jedward.ifokus~
Flyttar till Paris, följ med: www.asummerinparis.blogg.se @AmandaPense -Twitter
www.LesPhotos.blogg.se
#35 Tack!😃
Har du fått nåt svar ännu? ^^
Inget svar än! 😕
#39 Har du sett om han har läst?
- Darren Criss
Nej det har han inte.
#41 Han kanske helt enkelt är en sån som inte använder facebook? Har ett account, men är sällan inne. Har en del kompisar som gör så, antar att de inte ser något "roligt" i facebook (förstår dem dock??)
Åååååh han hade ju visst sett det! Dumma jag missade och såg inte det😟 Men jaja, vill han inte svara så får han skylla sig sjäv😈
Åh, tråååkigt 😕 Vad skrev du till honom då?
Jag hade tänkt typ "..fan va nice" om hon la till mig och INTE var jättepå efter
betyder ju att man är värt att lägga ner tid på, aldrig fel!