Skolväskor
Vad har ni för väska när ni går till skolan? Jag själv använder inte ryggsäck utan jag har en axelremsväska. Funderar på att köpa en ny men vet inte vilken.
Har ni ryggsäck/handväska/axelremsväska/annat?
Ni får mer än gärna lägga upp en bild eller länka så man får se hur den ser ut!
Don't just sit there and hope to become something, fight for it.
Ska ev köpa en ny axelrems väska snart men har ingen än. Brukar inte använda väska till skolan men tänkte börja med det
Jag har en ryggsäck, kånken :)
Har en ryggsäck och en svart adidasväska (axelrem) sen har jag en rosa handväska fast HATAR handväskor såå xD
En vanlig handväska, samma som jag har när jag shoppar, etc. :) Har typ 20-30 st xD
En axelremsväska har jag. Men enligt mamma behöver jag tydligen en ny. Ganska irriterande… hon bryr sig mer om vad jag har än vad jag gör. Så måste nog leta upp en.
Har länge haft axelväska, men tänker nu byta till ryggsäck eller kombiväska (som går att ha som både som ryggsäck och som axelväska).
Får så jädrans ont i axlarna och är så obekvämt att gå med. xD
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
Min är både handväska och axelrämsväska. Man kan ta bort den långa som man har på axeln, så blir det en handväska. :)
Min är som ovan, både and och axel :) men andvänder den som axel oftast
Om ni vill får ni gärna länka till några snygga väskor som ni skulle kunna tänka er ha i skolan🙂
Don't just sit there and hope to become something, fight for it.
Länkar till massor av söta väskor från Ebay då xD
http://viewitem.eim.ebay.se/Fashion-Pu-Leather-Owl-Bag-Fox-Schoolbag-Backpack-Shoulder-Messenger-Handbag/230906910354/item
(sötaste handväskan i världshistorien.. T__T<3)
_
Fick i våras en ny Kånken, så ska fortsätta använda den :)
/Debra, Po - Tinky - Lala - Winky
One Direction - 8 maj, 13 o 14 juni. Läs gärna Corneliaochdebras.blogg.se
Växlar mellan Kånken och vanliga handväskor. ;) Beror på vad jag känner för haha. Men Kånken är lite smidigare då datorn ryms perfekt i den, har jag handväskor måste jag bära datorn i handen…
Do you want my heart between your teeth? - Ellie Goulding
Justin Bieber - 23/4 13 
Jag har alltid handväskor. Men mina går sönder rätt lätt då jag har med mig massor tunga böcker varje dag, så behöver nog något nytt nu.
Öhh en tygkasse….
Du är saknad…
Edward 31/8-11 5/7-12
En jeansryggsäck. 😃
“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth
Handväska
Har en axelremsväska som jag fick av skolan men planerar på att köpa en ryggsäck. Mycket bekvämare!
Jag ska köpa en ny, vill helst ha en svart ryggsäck. Måste ha en stor väska då jag ska få plats med min skoldator vilket kan vara svårt att hitta 😕
Hanna
Jag ska köpa en ryggsäck, fast jag brukade ha axelgrejsimojs.
- Emil
#19 Det är jätte svårt att hitta en enkel svart ryggsäck 😕 Hittar du någonstans så dela gärna med dig!
Måste börja med väska då jag tex har med mej frukt och binda eller tamponger. Jag vill inte men jag måste då jag ska pendla så
#21 Ja, det ska jag göra!
Hanna
#24 Varför inte köpa från en amerikans hemsida då? 😃
#24 Det finns massor av såna liknande väskor i en affär som heter accessorize, jag vet att det finns flera butiker i Stockholm, men har ingen koll på om de har någon hemsida eller så. ^^
#25 För på senaste tiden har jag beställt väldigt mycket grejer (dessutom var jag och shoppade för inte så länge sedan) och mina föräldrar låter mig inte beställa eller köpa fler saker, haha 😃
Fast i och för sig är det inte något fel på min väska heller, den är faktiskt väldigt fin, men har inte använt en ryggsäck på ett tag. 😉
#26 tänkte precis skriva det. 😃 jag tror inte de har någon svensk hemsida. Men jag vet att accessorize finns i väla och malmö med. 👍
“Fear doesn't shut you down; it wakes you up” - Veronica Roth
Har ingen skolväska just nu, men hade behövt en bra, som rymmer alla böcker, skrivblock, pennskrin mm och som är lätt att bära, eftersom jag ska bära datorväska med.
Någon som har förslag på vart man kan köpa det, till vettig peng?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#29 Ebay.
_
En sån här fast lilarosa aztecmönstrad🙂En tygryggsäck alltså. Men eftersom jag har 50+ väskor varierar det lite, men just denna är smidig till skolan och så😛
Min kånken (Ryggsäck) eller Håkan Hellström tygkasse, höhö.
#30 Vill inte köpa via nätet, vill kunna se väskan IRL 🙂
Då det itne alltid stämmer överrens med verkligheten som på bilden, och vill kunna se mer ang måtten osv också, svårt när man bara läser dem om du förstår hur jag menar 🙂
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
min väskta jag typ haft i 5 år har gjort sitt, sprucken haha.. Får typ kolla om jag hittar ngn imon, behöver ju något att bära all skit i x)
Jag hoppar in och undrar om det finns någon som vet snygga axelremsväskor, med Storbritanniens flagga på?😊
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
#0 Har ingenting…
// Linn da' coolest!
#22 fattar inte? Vad har det med bindor och tamponger att göra? xD
#37 Tror #22 menade att hon skulle ha en väska för att lägga bindor o tamponger i, just för att hon pendlar (till skolan antar jag) och att hon inte vill visa det…??
// Linn da' coolest!
Ja precis som jag menade Plus massa andra saker typ busskort med mera. #38
kör på en håkan hellström tygpåse!
† Min portfolio: http://ebphotography.portfoliobox.me/ †
Har som sagt ingen..men om jag ska ha en så får det nog bli en datorväska, eftersom vi har egna datorer i skolan :)
// Linn da' coolest!