Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthusdjur
Läst 810 ggr
CupcakeGod
0

har era husdjur instagram?

Om era katter/hundar har instagram så får ni gärna dela med er så att vi kan följa varandra 😊

Min katts instagram 

http://instagram.com/guccithelord/

guccithelord

K12345
0

Haha låter lite roligt.. ;) Kul o följa såna Ig konton ;) Dock har inte mina katter någon instagram…än :p

// Linn da' coolest!

[Kavring]
1

Mina katter har ett eget konto! :) Dom kallas för lazytrio på IG, även om de slarvar med att uppdatera ;)

Fridaaaa
1

Nepp, lägger upp bilder på dem, på mitt vanliga 😉

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Tilde]
1

Har funderat på att skaffa, men jag har ju mitt egna instagram och det är jobbigt att logga ut och in och hålla på xD

sallad
0

Måste bara tipsa om tunameltsmyheart. Världens sötaste hund med ett hemskt överbett. ;__;

-Rasmus 🌈

[Kavring]
0

#5 måste tipsa dig isåfall om juntowa på IG! Hen har assöta katter och en hund (japanese shin)! Nyligen verkar det som om hen räddat en kattunge, mysigt att följa. :3

Jessicahagstrom94
0

Nej men jag lägger ofta ut bilder på våra katter på min egna instagram :)

[vigge_]
0

Jag faktiskt ett djur konto på mina kaniner. den heter Vilgots_bunnies

Mitt förra hette rabbitlover2012 och hade 800 följare!(följde 200) men det blev kapat tror jag och sluta funka😕

connie98
0

Mina niner har ett och hundarna minns dock inte lösenordet till det så ja, har egentligen bara 1 till kaninerna :P bunny_house_ heter det ^.^ sen så är det typ bara hund och nin bilder på mitt vanliga konto lillcoe heter det ^.~

Frida B
0

Nej.. Men mitt marsvin Melvin har ett fb konto. Melvin Blomberg heter han 😃

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)