har era husdjur instagram?
Om era katter/hundar har instagram så får ni gärna dela med er så att vi kan följa varandra 😊
Min katts instagram
http://instagram.com/guccithelord/
guccithelord
Haha låter lite roligt.. ;) Kul o följa såna Ig konton ;) Dock har inte mina katter någon instagram…än :p
// Linn da' coolest!
Mina katter har ett eget konto! :) Dom kallas för lazytrio på IG, även om de slarvar med att uppdatera ;)
Nepp, lägger upp bilder på dem, på mitt vanliga 😉
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Har funderat på att skaffa, men jag har ju mitt egna instagram och det är jobbigt att logga ut och in och hålla på xD
Måste bara tipsa om tunameltsmyheart. Världens sötaste hund med ett hemskt överbett. ;__;
-Rasmus 🌈
#5 måste tipsa dig isåfall om juntowa på IG! Hen har assöta katter och en hund (japanese shin)! Nyligen verkar det som om hen räddat en kattunge, mysigt att följa. :3
Nej men jag lägger ofta ut bilder på våra katter på min egna instagram :)
Jag faktiskt ett djur konto på mina kaniner. den heter Vilgots_bunnies
Mitt förra hette rabbitlover2012 och hade 800 följare!(följde 200) men det blev kapat tror jag och sluta funka😕
Mina niner har ett och hundarna minns dock inte lösenordet till det så ja, har egentligen bara 1 till kaninerna :P bunny_house_ heter det ^.^ sen så är det typ bara hund och nin bilder på mitt vanliga konto lillcoe heter det ^.~
Nej.. Men mitt marsvin Melvin har ett fb konto. Melvin Blomberg heter han 😃
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)