Hjälp youtube
Hej! Hur byter man namn på sin youtube kanal, Och hur tar man bort prenumeraner och sin kanal? Snälla lite akut hjälp!!!
du kan inte ändra namn.
du får blka dom kanske? jag är inte helt säker.
Okej! Hur raderar man sin youtube kanal? Lite akut hjälp!!! :c
Super super tack!!!
Hoppsan! Lite otecknisk förstår inte hur man gör, kommer in på avancerat Men där står inget mer än skapa anpassad webbadress och behöriga webbplatser för ditt google konto Och logga ut från alla youtube-sessioner
Vad konstigt? Men är det så att man inte kan radera sitt konto om man prenumererar på nån?
alla har senaste uppdateringen
kolla om de finns video på yt om hur man tar bort
Vill du ändra inloggningsnamn (namnet som kanalen egentligen heter) eller namnet som står när man klickar på din kanal t.ex. "hanna adriansson" "Gustav ström" "WooFer22"?
För man kan ändra namnet från det du skapade till ett annat MEN det kommer fortfarande står youtube.com/user/NAMNET_DU_SKAPADE_MED om någon går in på din kanal, dock är det ingenting som folk tänker på.
OnT så ska du kunna ta bort din kanal även om du prenumererar.
Om din kanal är länkat med google+ så kan du ju bara ändra namn på google+ så ändras det på YT med.
#12 Får man inte då bestämma vad som ska ändras var då? Tycker bara Google krånglar till det…
Min kanal är länkad till google+ det är just det. Och det står att för att kunna ta bort kanal ska man ändra andvändarnamnet och då, förs då kan man radera kanalen, så… Hur gör man?
#14 lyssna påva jag säger kolla om de fins en video på yt om hur man gör
http://www.youtube.com/watch?v=ECAcNHABFsY
kollade inte hela men kanske funkar
Du får outomatiskt ett youtube konto när du är inloggad på ditt google konto. Skapa bara en ny gmail? ;P