(X) Onani??
jag är 14 och har försökt att onanera men känner inget skönt i det alls. Blir inte upphetsad eller känner någon tillfredsställelse. Är det något fel på mig? :/
Har ni tips på vad som kan vara skönt?
Jag sätter dit X-et i titeln då detta är sexrelaterat. :)
oj, glömde (:
På vilket sätt onanerar du? Du kanske bara inte hittat "ditt" sätt?
Inget är onormalt :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
testa med vibrator , Kolla på martinshop.se själv så tycker jag vibrerande ägg är bra :)
Använd fingertopparna runt omkring och på klitoris försiktigt och variera hastigheten :) fukta gärna fingrarna med lite saliv eller glidmedel :) hoppas mitt svar kan ha vara till lite hjälp iallafall :) Men det är så olika vad man tycker är skönt, detta är dock en klassiker jag och mina kompisar gillar :D
Prova när du är i duschen att skruva bort munstycket så bara slangen är kvar, sänk värmen och spruta vatten på klitoris… Funkar asbra, har jag och mina polare kommit fram till..
#6 eller har du kvar munstycket så att det blir massa småstrålar och så rör du dem över klitoris och så får du säkerliken en ordentlig orgasm, om inte fler.. hihi(a) :D
7# så kan man också göra :) GÅ OCH DUSCHA helt enkelt ;)
Rekommenderade det till en kompis som aldrig kommit ngn gång, funkade tydligen asbra…
Tack för tipsen (:
Du måste vara upphetsad! :p kom fram till vad du tänder på.
testa läs en sexnovell kanske samtidigt
Jag tycker det är tråkigt om jag ska va ärlig, jag blir inte upphetsad och jag vet inte vad som gör mig upphetsad heller. Kan va p-pillerna som tagit bort sexlusten..igen.
Men jag håller med någon ovan, en sexnovell kanske får det att kitlta lite i dig ? :)
AOm inte duschen funkar så kan du prova att lägga dig skönt i sängen och slappna av. Ingen tidspress eller stress utan ta lång tid på dig. Känn överallt opå hela kroppen ch känn efter vart det känns bra. Man har så olika erogena zoner så prova dig fram. Det kan vara skönt att smeka tex brösten, höfterna, insidan av låren, magen, rumpan och slidan. Eller någon annan stans, prova :-) Vill du prova att stimulera klitoris kan du ta ett eller två fingrar på klitoris och göra cirkelrörelser eller röra handen fram och tillbaka. Känns det obehagligt kan du sätta fingrarna precis bredvid eller ovanför eller under, det måste inte vara på. Prova att ha ett lätt tryck eller ett hårdare tryck och testa snabbt och testa långsamt. Prova, prova, prova :-) En del gillar att ha ett tunt tyg emellan (typ att göra ovanpå trosorna eller något annat tyg) för det kan kännas obehagligt för en del med ett så direkt tryck. Och försök tänka på något mysigt under tiden, det kan hjälpa. Tänk på någon person du gillar, någon du tycker är sexig, ett scenario du blir upphetsad av eller något annat du vill tänka på. Eller bara blunda och fokusera på hur det känns i kroppen när du provar olika saker :-) Lycka till och ha så skönt!
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]