Snurrar?
Jag har haft ett litet problem hela mitt liv… Det är att ibland, kan det börja att snurra för mig. Det ser ut som att allt åker uppåt, och sedan börjar allting att snurra. Det hände när jag satt i aulan på skolan idag…Jag började nästan att må illa, och hade jättesvårt att få allt att stanna. Jag blev blev yr i huvudet, och ville bara titta ner i golvet för att få allting att stanna. Vi tror att det kan ha någonting med min syn att göra, men vi har inte hittat något som skulle kunna orsaka det. Såhär har det hållt på ända sedan jag var liten… Har något något förslag på vad det kan vara?
Portal Is Love, Portal Is Life.
Jag tycker absolut att du ska till läkaren och kolla upp det! Inte för att skrämmas, men tänk om det är en hjärntumör eller liknande. Något neurologiskt kan det i alla fall vara och då är det superviktigt att få hjälp så inte hjärnan tar skada.
Nu hoppas jag att det inte är något allvarligt såklart. Men jag hoppas också att du tar det på allvar ändå och uppsöker läkare. Be om att få bli röntgad eller liknande. 🙂
Jag och mamma har pratat om det och vi tror att det är för att jag har ögon-darr. Det är inget farligt, så det löste sig. 🙂 Om ni vill kan ni ta bort tråden.
#2 Tycker fortfarande du ska kolla upp det om du inte har fått bekräftat av en läkare att det beror på det. :/
Vi har faktist pratat med en läkare, som inte kunde hitta någonting fel. 🙂 Jag bara undrade om någon hade varigt med om liknande, eller visste vad det var.
#4 Okej, men läkare har ju inte alltid rätt så.. Om jag var du hade jag gått till en annan läkare utifall. Men det är ju upp till dig :)
Lycka till!
Jag hoppas, och tror inte att det är någonting farligt. 🙂Om det nu varigt så att det hade varigt någonting, borde man inte märkt fler saker? 🤔
#6 Vet inte, ibland kan det ju gå flera år eller helt plötsligt hända något värre. Allt som har med hjärnan att göra (alltså neurologiska symptom) hade jag i alla fall tagit på stort allvar. Men jag är också lite halvt hypokondriker ibland. 😛