Jag gillar en
Hej.
Ja det är så att jag gillar en kille, han har nyss börjat på min skola å vi är lika gamla.
Jag har sett honom och pratat med honom för vi va i samma grupp på SO:n. Han är inte dum som andra killar, eller asså om man har fel eller så så börjar han inte skratta ihjäl sig och retas haha utan han skrattar och berättar typ snällt sen..
Men ja, jag är nog kär i honom. Men jag kommer aldrig i hela mitt liv kunna berätta det, det jag är så rädd för är att han typ svarar att han inte gillar mig tillbaka å då står man där helt forever alone och vet inte va man ska säga
och vi är knappt vänner, vi har ju pratat en gång nu och det va pga skolan liksom. Hur ska jag börja egentligen?
Jag kan ju inte gå fram och typ ''hej! vad gör du då?'' osv.. x( det är så svårt. Har massa killkompisar och dom kan jag säga hej till och typ skratta och ha kul men INTE med han. och när han frågar mig något blir jag nog helt illröd!! OCH JAG KAN INTE KOLLA HONOM I ÖGONEN NÄR HAN SER PÅ MIG!!!!!!!!1
Börja prata med honom ändå..? Du säger att du har lätt för att prata med andra, ta vara på det och prata med honom ändå, fastän du känner att det inte går :) Du kommer att ångra dig annars ;)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Har varit killen i situationer när en tjej kommer fram, både som vän och "offret". Tro mig, killkompisarna kommer inte säga något och han kommer nog inte märka att du tycker om honom eller så är jag bara efterbliven. Whatever, go for it, ma nigg!
- Emil
Fråga efter hans nummer, skriv på facebook eller liknande. 😉
Börjar ni skriva kanske du tillslut vågar prata med honom i skolan? :) Lär känna honom och försök bli vän med honom först. 😃
#3 Skulle faktiskt rekommendera att inte börja prata på internet eller sms när man ser varandra dagligen. Det kan hända att båda personen bara fortsätter prata där och slutar prata irl. Detta skulle jag inte säga händer alla men har hänt mig 🙂
#4 Ojdå, vad synd. 🤔
Gör vad du känner för, TS! 🙂
Internet och Sms är bra…men kanske inte till att börja med! ;)
// Linn da' coolest!
#6 Ja, precis. Man kan ju börja skriva på Internet eller sms när man har pratat irl :)