Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettkärlek-och-förälskelser
Läst 2799 ggr
[japptravare]
0

Bör jag träffa killen?

För att gå rakt på sak…
I ca 10 månader har jag snackat med en kille via datorn.
En kille som jag verkligen har fattat intresse för, men av kanske fel anledning?
Det är tänkt att vi ska träffas väldigt snart (kanske redan denna veckan) och man blir både nervös & pirrig på samma gång 😉

Men det som kan göra mig lite tveksam är att han egentligen verkar vara en riktigt go kille, men ibland kan han vara slänga in kommentarer som får mig att tveka "/
Han kan liksom helt plötsligt börja snacka sex och "jag ligger naken" och liten sådant "Dhirty talk".
Och vid ett flertal tillfällen har jag faktiskt bara stängt av och tänk "nu skiter jag i honom" och jag har faktiskt dissat honom, men han är så otroligt förlåtande och verkar ångra sig lite väl sent.
Och jag dissade honom för en annan kille en gång, men jag kunde inte sluta tänka på något annat än denna kille (förlåt om det låter rörigt).

En gång skickade han faktiskt en bild på sin "dick", men han frågade verkligen innan "vill du se, är du säker osv", men jag svarade bara "Det kvittar" ;)

Han säger saker som man egentligen bara borde bryta kontakten, men det är något visst med honom som jag verkligen gillar.
Alltså, kan man få känslor via datorn så har jag nog fått det.
Och han har liksom berättat saker för mig (alltså väldigt personliga) som han inte berättat för någon annan tidigare (om han är nu ärlig) osv.

Men nu inatt drömde jag att jag träffade honom, men han var inte alls som jag förväntat mig och rent ut sagt en skitstövel "/
Och det har gjort mig så fruktansvärt tveksam!

Han han även nu dom senaste dagarna faktiskt sagt att han älskar mig och känslorna brinner bara för mig osv.
Alltså sådana saker som får mig ett lägga huvudet på sné "awe".

Förlåt för långt text, men låter detta som en kille man ska se upp för?

[rumelle]
7

Han låter som en typiskt kåt tonåring. Det behöver inte vara ngt fel på honom bara föra att han låter kuken skriva ibland när ni pratar. Men om han börjar bli "pushig" så ska du nog vara lite vaksam.
Om ni nu bestämmer er för att träffas så gör det på ngn offentlig plats med mkt folk de första gångerna. Gå och ta en fika och kanske en promenad genom stan. Känns inte allt riktigt ok då kanske du ska fundera på att bryta med honom.

[japptravare]
0

Problemet är att han är inte en tonåring ;) Han är 20+…
Han "pushar" aldrig, han gör det med "glimten i ögat" ;)
Men jag skrev nyligen precis ett långt meddelande till honom precis om hur jag kände och det enda han svarade var "Förlåt" "/

Men ska vi träffas så har vi redan sagt "offentlig plats".

[MiniPim]
0

#2 Och hur gammal är du?

[japptravare]
0

#3 19, blir 20 i höst

[MiniPim]
0

#4 okej :)

knugi
2

Skulle inte oroa mig för beteendet, han låter mer som en som har sex sällan alternativt kanske aldrig haft!

Kelin
0

Även om han är trevlig när ni ses, följ inte med honom till en "öde plats" om han ber om det osv.. Finns en film där de händer…allt blir helt kaos sen

Tina-A
0

Många killar älskar att visa upp sina kukar, det behöver inte vara något fel på honom för det men däremot hintar det om att han är en viss typ av person. Han behöver inte vara farlig utan kan vara bara kåt och glad som försöker få dig på humör och få dig att förstå att han aldrig skulle tacka nej till en invit från dig! Men du ska såklart vara försiktig och träffas bland folk och vara uppmärksam på signalerna han skickar. Lita på magkänslan och passa dig för manipulativa killar.

.: Dance like there is no tomorrow :.

[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

Tina-A
1

Många killar älskar att visa upp sina kukar, det behöver inte vara något fel på honom för det men däremot hintar det om att han är en viss typ av person. Han behöver inte vara farlig utan kan vara bara kåt och glad som försöker få dig på humör och få dig att förstå att han aldrig skulle tacka nej till en invit från dig! Men du ska såklart vara försiktig och träffas bland folk och vara uppmärksam på signalerna han skickar. Lita på magkänslan och passa dig för manipulativa killar.

[japptravare]
0

Tack för alla svaren :)
Jag tycker det är så oerhört svårt "/
Jag berättade för min familj och dom sa bara att jag inte ska ha med sådant folk att göra.
Jag gav honom väl en liten "diss" i morse och har inte hört av mig sen dess. Jag vill så gärna bara strunta i honom för gott! Men det är svårt, för jag tänker typ bara på honom :(
Jag tänker på ifall jag gör fel eller ej. För jag tycker ju om honom, det är bara hans sätt att uttrycka sig ibland som känns obekämt :/

[Tilde]
1

Personligen hade jag inte träffat en sådan kille om jag var ute efter något seriöst. Men det är för jag vill att killen behandlar mig med respekt och inte som ett sexobjekt eller liknande. Jag har ju mina småsaker; kysser en kille på första dejten förlorar jag intresse. 😛

Ge inte mixed signals, han måste veta om du är intresserad av honom och sex eller ej, för annars kanske det blir riktigt konstig stämning om han försöker inleda något om ni nu träffas.

Tina-A
2

Ts, om du tycker det känns obehagligt på riktigt och får obehagskänslor av saker han skriver, lita alltid på magkänslan då och träffa ingen du känner obehag inför!

[japptravare]
0

Jag känner inte obehag, jag tycker tvärtom verkligen om honom, bara att det ibland kan kännas obekvämt som sagt.
Vi har verkligen "pratat ut" nu och han har verkligen bett om ursäkt.
Vi har faktiskt kommit överrens om att ta det lugnt och ta det som det kommer.
Och nu är han totalt tvärtom ;) Han vågar knappt sända en smile. Jag vet inte om det är hans otroliga samvete som jag verkligen gillar?
Väldigt förlåtande kille.

Och när jag tänker efter, hade han bara veltat ligga så hade väl han bara velat träffats? Det är snarare jag som pushar på att vi bör träffas ;)

Tina-A
0

#13: Jag säger inte att det är så men om han hade haft något dumt i åtanke, som att typ våldta dig, tror jag inte han hade pushat utan snarare gjort allt för att få dig att förlåta honom och lita på honom. Ungefär precis som du skriver alltså. Vet man hur man gör så kommer man lång väg med manipulation. Börja inte lita på honom för mycket och fall inte för hans "förlåtande" peronlighet för mycket tills du verkligen träffat honom och lärt känna honom mer på riktigt.

Tina-A
0

Men samtidigt så är faktiskt de allra flesta människor på Internet idag helt vanliga människor, precis som du och jag. En kille som visar kuken kan fortfarande falla under kategorin "helt vanlig kille" :-)

[japptravare]
0

#14 Jag får väl hoppas på mina magkänslor ^^
Jag har tänkt det flera gånger att om det är medvetet så är han otroligt skicklig ;)
Jag har sett han i Webbcam så han borde ju vara en kass våldtagare då som visar sig och skickar bilder ;)

Sugar Mist
0

Haha jag har en ungefär likadan vän.. förutom att han inte visar avklädda bilder då.. heh. 

Det roliga är att det är bara han jag kan prata avslappnat och ledigt med och börja skratta åt ingenting, och ändå har vi aldrig träffats 🙂

-

[japptravare]
1

#17 Jag känner igen mig ;) Jag kan känna mig lite nervös & ovan när jag snackar med killar då jag aldrig har haft ett förhållnade, men med honom känner jag mig så lugnt.

Och det är sjukt jobbigt just nu då jag fick kontakt med en annan kille igår. Han bor bara 10 min ifrån mig, har precis min humor och känns mer "mogen", men åhhh, sitter trots allt bara och tänker på den andra killen…

Denna kommentar har tagits bort.
Cazzos
3

Hur har det gått TS?

Jag tycker att du bara ska träffa honom och se vad som händer, ni behöver inte gå på en dejt, träffas som kompisar och var tydlig med det, för att du är som sagt osäker på vad du tycker om eran relation (så uppfattar jag det iaf) och han verkar förstående.

Gör något kul så att det inte blir så tyst stämning, dock om du är en sån person som kan prata mycket och så, så funkar en lunch eller något annat stillasittande lika bra.

Thatgirl
4

#19 Du verkar vara väldigt väldigt omogen. Sett massa trådar du svarat i och jag kan bara säga en sak -Alla är inte som dig😉

Till TS: Hur gick det? Jag skulle ju själv inte träffat honom men det är bara för att jag är väldigt nojig. Gå på din magkänsla, känn efter själv så blir det bra.

Don't just sit there and hope to become something, fight for it.

GabrielJ
0

#21 Säger bara att den här killen är bara ute efter sex och att hon bör akta sig för personer som honom. Är bara orolig att hon ska råka illa ut.

[EllenAlicia]
0

#22 vrf ha dem pratat i 10mån då D:

GabrielJ
0

#23 Ehmm det har inte riktigt något med saken att göra, han är ju uppenbarligen ute efter sex. Inte mitt liv då jag kan ju inte direkt säga åt henner vad hon kan och inte kan göra. Vill bara att hon är försiktig, finns många människor här i världen man inte kan lita på.

[RedHood]
1

#22 Jag förstår att du bryr dig och tänker att saker kan hända om det är fel kille men du kan faktiskt säga det på andra sätt. Mer trevligt om man säger så. Säger som #21, har sett dig på någon annan tråd och jag rekommenderar att du försöker säga sakerna på ett mer trevligt sätt. Kom ihåg att jag skrev rekommenderar.

[EllenAlicia]
0

#26 men herregud!? läs de du har skrivit och så anske du fattar..

Tina-A
0

Varför skulle han bara vara ute efter sex? För att han skickat en bild på sin kuk? Det är inget konstigt att helt normala killar skickar sånna bilder..? Dom älskar sina och en hel del visar gärna upp sig. Jag har träffat flera killar som jag träffat på Internet och jag har varit oförsiktig ibland som jag inte ska berätta om här, men jag har träffat flera stycken som skickat bilder på sina kukar innan - UTAN att vilja ha sex. Bara för att man träffar en kille som visat den betyder det absolut inte att han ger sig på en. Jag skulle snarare se det som en invit till att han inte skulle tacka nej om hon tar initiativet! Det behöver inte alls bli farligt. Det absolut viktigaste är att lita på sin magkänsla TS. Känner du obehag, gör det inte för det finns alla möjliga ute på Internet. Om ni ses så vidta de vanliga säkerhetsåtgärderna man brukar göra och följ aldrig med honom någonstans och låt alltid folk veta precis var du är någonstans.

GabrielJ
0

#27 Jag har inte dyslexi som du troligtvis har, jag får inte ha en åsikt. Trodde detta var Sverige och inte 30-talets Tyskland..

[EllenAlicia]
1

#29 du kan sluta förolämpa mig..  tänk på HUR du skriver innan du skickar. Jo du får ha din åikt men du skriver i nästan alla inlägg att ''såklart han när ute etfer bara sex'' eller ''alla killar gillar tjejiga tjejer'' de ve DU inte så du kan ist formulera dig på ett annat sätt -.-

hahael
5

Bara jag som får en stark känsla av att GabrielJ trollar?

Klart att laxen ska ha en jolle

hahael
3

Bara jag som får en stark känsla av att GabrielJ trollar?

[japptravare]
1

Tack för alla snälla (och dumma) kommentarer ;)
Såhär är läget: Jag har inte så mycket kontakt med denna killen längre, men nu snackar jag med en annan kille som verkar så mycket bättre :)

hahael
0

#33 Va bra, lycka till :)

[japptravare]
4

#34 Tack :) Och ännu bättre är att han bara bor 10 min ifrån mig :D

[RedHood]
0

#29 Men lilla vän, jag skrev rekommenderar. Jag skrev det två gånger för att visa att ja, du har din åsikt men jag REKOMMENDERAR att du ändrar hur du säger din åsikt. #33 #35 Va bra att du hitta en du tycker om bättre! Ett stort plus att han bor nära då ;D

GabrielJ
0

Trollar inte, men folket på detta forum är ju fan korkare än en sten. Man skriver någonting så ändrar dem på hela argumentet och kommer med en massa BS.

hahael
2

#37 Men varför är du här inne da?

deleteduser
7

#37 Om vi är så fruktansvärt korkade kanske du kan hitta vänner på din egen intelligensnivå? tänker på ditt eget bästa, vi vill ju inte att du ska bli lika korkad som oss

Kram!

Tina-A
1

#40: INTE okej! Banning?!

deleteduser
1

#41 vad missade jag? Du får jättegärna skicks ett pm om du inte vill skriva i tråden.

hahael
1

#42 Samma här, vad hände?