rip farmor
tänkte bara få skriva av mig nu. för 2 daga sen så dog min älskade farmor 😭 hon har alltid funnits där för mig och jag saknar henne något enormt och dör bara tanken av att jag aldrig kommer att få se henne igen.. får nästan panik!! sen tänker jag även på min farfar som hon lämnat och kan inte ens tänka mig hans tomhet där hemma. dom var nästan gifta i 60 år! fatta 60 år!!😮 och tanken av att se han gråta över farmor får mig att gråta så jag nästan mår illa och knappt kan andas :( hur hanterar ni eran sorg? för just nu så är det bara för mycket.. gråter mig till söms varje kväll. vet att det tar tid men vad gör under den svåraste tiden egentligen? ser henne framför mig än hennes leende alla roliga stunder vi haft och hennes enorma omtänksamhet.. klarar inte av detta, kommer aldrig, aldrig någonsin få träffa henne igen!!!!
Vet inte vad jag ska skriva, men jag vet hur det känns. Min mormor dog för tre år sen :( Allt kommer bli bra, jag lovar, det ordnar sig och din farmor har det bra Kramis
Beklagar verkligen! :( Vet hur det känns då jag bara har mormor kvar av mina far och morföräldrar… 😢 Min farmor var och är fortfarande en stor förebild för mig.
Vad tråkigt, beklagar verkligen!
Ja hur hanterar man sorg och vad gör man?
Skulle nog vilja säga att det är väldigt individuellt och det finns ingen mall du måste följa.
Tillåt dig själv få vara ledsen och deppig om det är en sådan dag, och låt sorgen få ta den tid den tar. Den går inte att säga hur lång tid den ska vara jobbig. Alla sörjer vi olika länge. Och vi alla uttrycker vår sorg på våra egna sätt och inget sätt är fel.
Även om det kanske inte känns som så nu, så kommer både sorgen och saknaden mattas av. Den kommer ju så klart att finnas med dig, men den kommer inte kännas lika tung att bära.
Och då kommer du även kunna minnas din farmor med glädje och skratta åt gamla minnen.
tack alla som skrivit :)
Beklagar sorgen! :(
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥