Ni som läser bloggar om psykisk ohälsa
**Vad skulle ni vilja läsa om i en blogg om psykisk ohälsa?
**
Vad söker ni i en blogg inom det ämnet?
Jag har drivit en blogg där stor del handlar om just psykisk ohälsa i många år nu. Men jag har börjat fundera på om det är något jag missar. Ni som läser bloggar i denna kategorin, vad vill ni läsa om. Vill ni ha tips, vill ni ha information eller vill ni läsa om någon som mår dåligt för att ni känner igen er och ser att det går att kämpa vidare? Vill ni att bloggen enbart ska handla om psykisk ohälsa eller om livet generellt i både dåliga och bra dagar?
Med vänliga hälsningar Sara Modigh - En blogg om psykisk ohälsa, Multipel skleros och livet
Jag läser inga bloggar alls, men har du frågat på psykologi if? Chansen att du får svar är förmodligen större där. :)
jag skulle själv inte alls vilja läsa om detta då det bara skulle påminna mig om allt jag jobbat hårt med att få bort och förtränga, men det är ju min åsikt:)
För mig är de samma som #2 ^^ och jag skulle nog bara må dåligt av att läsa om sånt när jag försökt så mycket för att bara glömma.
Jag gillar bloggar där jag känner igen mig själv, just för att veta att jag inte är ensam om att må som jag gör.
Jag gillar att läsa om folk med ADD, borderline, depressioner, GAD och panikångest.
Min blogg - schäfer, lydnad & bruks
Medarbetare på Hundar.ifokus
Jag gillar att läsa om tex. asperger, autism, adhd & add. För att det är väldigt intressant & jag känner mig inte lika ensam med hur jag är och hur jag tänker och mår. 🙂
- Bring Me the Horizon, Guns N Roses & AD/DC är bäst -