Köpa ut
Är minderårig och behöver inga " onödigt att dricka eller att det är farligt Osv kommentarer:) ska till en stuga med bara nära vänner och ville bara ha med lite Breezer, känner ingen som kan köpa ut och familj och släkt är uteslutet, om man ska be någon på stan vem ska man leta efter då? Bor i Östersund området så att ifall någon bor där så är det väldigt snällt om den vill hjälpa till haha, tacksam för svar!
Jag tror inte att den här sidan stödjer olagliga handlingar. Prova på Flashback, så kanske du får träffa någon trevlig gubbe också. Lycka till! :)
Haha, lol fråga på flashback xD
Epic.
Fast det stämmer, här ger vi inte direkt tips för olagliga handlingar osv.
Har sett liknande inlägg här
#3 dem blev låsta.
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Men kom igen nu för f*n. Jag är en av dom mest okreativaste människorna som finns och tom jag vet hur man gör. Du frågar någon utanför systembolaget, så lätt är det.
Sådant ska du inte fråga här ts !😎och svär inte #5
#6 Han censurera de ju. Men va fan alla svär. Spelar inte så stor roll om man säger "fan".
Jag låser tråden eftersom vi inte uppmuntrar olagliga handlingar. Liknande trådar kommer att raderas och fortsätter samma medlem att posta trådar om olagliga saker så blir denne avstängd.
Noll tolerans på TiF! 🙂