Social fobi iFokus
Har du social fobi eller är du intresserad av ämnet?
I så fall är du återigen varm välkommen in på sajten. Jag har precis tagit över som Sajtvärd och har gjort en och annan förändring.
Jag hoppas att ni ska trivas.
Memento Mori
Kom ihåg när jag hade extrem social fobi! Gud vad jobbigt det var. Jag kunde knappt gå ut. Som tur är så gick jag hos bupp och nu har jag knappt ingen social skräck alls längre =D
#1 SAMMA HÄR!! För 2 år sen kunde jag inte lämna hemmet, nu tycker folk att jag är översocial och kan vara sjukt jobbig :D
Vad bra att det har löst sig för er två. 🙂
Ni får ju gärna titta förbi ändå om ni vill, dessutom så är det tänkt att sajten inte bara ska handla om sociala fobin längre utan även vara lite av en mötesplats för de som har SF och känner att de vill prata med likasinnade.
#1 och #2
Jag önskar att jag också kunde bli av med min! De på bup vägrar att hjälpa mig 😕
I can't drown my demons, they know how to swim.
#4 Du är mer än välkommen att komma över till oss på SF och ställa frågor eller funderingar där så hjälper vi dig. 🙂
Har typ social fobi, och är medlem på sajten (dock inte aktiv, hurr).
Har precis börjat gymnasiet, och när man går ut där "måste man ha social kompetens" och massa annat. F**k me. .-.
//CaptainBunchie (fd. BlossaTossa) _
http://bunchiesphoto.weebly.com/
_
Vet inte om jag kan säga att jag har något liknande. Har svårt att sätta ord på det men avskyr nästan att träffa människor. Har svårt för folk överhuvudtaget. Mår illa och känner mig jätte pressad. Små mängder, såsom kanske två personer går bra men inte fler.
Vad kan det vara? XD
#6 Okej, kika gärna förbi om du känner för det. 
#7 Det kan mycket väl vara social fobi, här har du en artikel om vanliga symtom. Vill du veta mer så starta gärna en tråd över på SF där vi det finns flera som kan svara på dina frågor. 
#8 Tack! Ska nog skriva en tråd så jag kan få lite hjälp 🙂