Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettböcker-film-och-musik
Läst 419 ggr
emmaap
0

vilken är filmen?

Satt och pratade film innan idag och kom då att tänka på en film jag sett för ett tag sedan. Men jag kan verkligen inte komma på vad den heter, vilket är extremt frustrerande. Har googlat men utan resultat så därför frågar jag här om någon vet vilken jag pratar om. Filmen handlar i alla fall om två men som jag tror äger ett företag. En dag får den ena mannen reda på att han är pappa till två barn, en tjej och en kille. Samtidigt blir han ombedd att passa barnen under en tid då mamman inte kan ha dem. Dessa två men får sedan fullt upp med att passa barnen och allt blir en enda röra. Bland annat så råkar de två männen ta varandras medicin vilket resulterar i att den ena mannen får ett jätte smile. I slutet åker männen till typ kina för arbete men ställer in för att kunna gå på barnens kalas (hålls på en djurpark) och en man fastnar i gorillaburen i gorillans knä. Någon som har en aning om vilken film jag tänker på? Är så frustrerande att inte komma på det.!! :/

Hälsningar Emma! :)

Potatisen
0

Ingen aning, men posta det på film i fokus också, de brukar ha bra koll.

oh-la
0

old dogs

emmaap
0

#2 OMG tack tack! :D :D
Har sökt som en galning men inte lyckats hitta den, ÄNTLIGEN kan jag koppla av igen :P

Hälsningar Emma! :)

oh-la
0

#3 haha :) det är lugnt :) skitsegt när man hakar upp sig på sådant.