Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmåste-skriva-av-mig
Läst 635 ggr
Michaela-N
0

Reklamera vara :-(

Pust… Fredagen har varit så otroligt bra på många sätt o vis!

Fick ett par nya hörlurar idag, men självklart var det ett tillverkningsfel på dom då det endast efter kort användning började knastra och sen stängde ena luren av :( Och jag har liksom inte ens haft dom i fem timmar… 

Nu har jag mejlat och berättat om felet samt bett om att få reklamera varan och få en ny, för det borde jag väl få? Eller? Det var i alla fall inte mitt fel att dom inte funkar nu :(

Hoppas att det inte tar jättelång tid innan jag får ett par nya, kändes så himla trist då jag ville ha dem innan helgen och nu kommer jag få vänta säkert minst en vecka innan jag får ett par nya.

Haha vet egentligen inte vad jag ville med inlägget men ville bara skriva av mig eller nåt för att jag blev jättebesviken ;) Men för att det ska bli lite meningsfullt kan nu ju gärna berätta om ni har behövt reklamera en vara någon gång?

BeccaTilda
0

Ja, typ varje gång jag beställt något :p typ alla kläder jag beställt (inte jätte många, men tillräckligt..) skor, TV, löshår, m.m.. Jag ska helt enkelt inte beställa saker från internet ;)

Michaela-N
0

#1 Haha har värsta ångesten nu att dom ska skylla på mig och tro att det är jag som haft sönder dom så att jag inte får några nya lurar :c För jag har inte råd med ett par till, haha.

BeccaTilda
1

#2 stå på dig! Säg att precis när du testade dem så började det spraka!

RobinEH
0

Brukar inte vara några problem, såvida det inte är något skitföretag du köpt dem av.

Jag tror, jag tror på vintertid och ishalka.
Sajtvärd på Träning och Hälsa