(X) Hur kan man täcka den?
Tjaa ehm.. Nu när vi har börjat skolan igen, så är man ju ganska mycket med tjejer, och jag, min killkompis och några tjejer gick in på toan, och någon råkade röra min kuk. Det har blivit flera såna moments innan, men nu så ser man den ju om jag får stånd, det blir liksom en rand (håller den åt höger, så man ser den ju grovt). Finns det något sätt att täcka sin boner eller? (Eftersom att jag inte har en fadersfigur så frågar jag er).
- Emil
Bylsiga kläder?
HAHA shit mina klasskamrater, 2 av de(går 3 killar) är typ jättestolta över sina och bryr sig inte ett smack, de hoppade i kungälvs floden/älven i bara kallingar igår och shit😂
-
har man tajta kläder så går det inte ;)
har man pösiga så är det inte alls svårt :)
Jag älskar tajta byxor, i skolan. Hemma har jag mjukis, eller bara kallingar, eller om jag är ensam.. inget.
- Emil
om man har byxor som sitter uppe vid skrevet och som är tajta tror jag inte man kan göra nåt åt det tyvärr, har man lite häng kan man bara vinkla den rakt ner typ ;)
Jag har tyvärr ingen lösning men kan säga att mjukisbyxor inte hjälper! Har sett många killar som tror det men det syns nästan oavsett byxor. I'm a girl btw så därför jag inte har några tips eller lösning.
Dra upp den så den står upp helt, då är det mycket svårare att se den.
Det spelar inte så stor roll om du har tajta eller inte, för tajta spelar roll. Rekomenderar byxor som är lite större vid midjan i så fall, dra upp kuken när du känner att du får stånd och man kommer knappt kunna se att du har det ifall man inte riktigt kollar noga.
Försök att hålla dig borta ifrån tjejerna borde funka också :P
ähh låt den synas med stolthet😃
Haha dog lite när jag läste XD
Har inga tips att ge dig men tror inte det finns nån direkt lösning. Man märker ganska lätt.. :P
Uppfödning av Belgisk Jätte, chinchilla.
http://utsiktenskaniner.weebly.com/
"The language of the heart can be understood by everyone"
#9 Ganska? Väldigt lätt xD
-
Dra upp den så att den pekar uppåt, har du lite lösare byxor så räcker det ju med att bra dra lite i dragkedjedelen (ta inte ut den ur byxorna dock, såvida de närvarande inte är med på det). Om någon påpekar det så säger du bara att din penis är så lång att den annars ger dig skavsår på låren.👍
Haha jadu, jag är ju tjej så min erfarenhet av detta är typ lika med noll. Att ha mjukisbyxor blir nog värre, eftersom de är så slappa kommer ju byxan att stå ut som ett tält haha :p Och sen beror de på hur man vill klä sig, ingen i min bekantskapskrets skulle verkligen inte ha mjukisbyxor i skolan. Man har tur som tjej haha!
~Än finns det tusentals tårar kvar~ ♥Kent♥
#7 vadå..ska han typ grabba tag i den helt random och börja dra upp den? O.O
gå runt i en kjol med något fånigt tryck på, då tänker man nog mer på kjolen än din kuk..
#7 Man får göra det när ingen ser. Gör man det snabbt så tar det typ 1 sec. Man får vara diskret :P
Ärsh, det är ju normalt och om det är någon som skulle påpeka det så säg att de får ta det som en komplimang 😉
Håller med #16, ta det som en komplimang om någon säger något!;)
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
HAHAHAHA avled lite när jag lästa vissas kommentarer!
tyvärr så är jag också tjej och har inga direkt råd, men skulle nog inte rekomendera mjukisbyxor.. syns nästan mer enligt mig!
Varje chans är en risk. Varje risk är en chans..
Det legendariska "Tältet" när man har mjukisbyxor 🤪
Eller så ser du till att någon inte rör din kuk?
Klart att laxen ska ha en jolle
Va nöjd vad livet ger, glöm bort bekymmer, sorger och besvär :D haha
Mjukis är väl det sämsta man kan ha… Får man ens stånd bara så där i skolan?! Aldrig hört eller sett medan jag gick i skola (jag är 20)… Men vet vissa som vinklar den åt höger eller vänster och uppåt om han har jeans på sig (varken tighta eller baggy, men lite häng) och det syns inte så mkt då tycker jag
#21 Nä
- Emil
Se till så nån hjälper dig med det ist
Kristallens Smådjursuppfödning & Omplacering
www.kristallens.wix.com/kristallens
Sajtvärd på degus.ifokus
1. Gå in på en toa, lås dörren.
2. Dra ner byxorna.
3. Ta tag i din kuk.
4. Vinkla den så den pekar framåt/lite ner.
5. Tryck in den jävlen in i dig själv.
6. Du har nu en väldigt liten fitta.
7. Se till att den stannar där och du behöver inte oroa dig om att få stånd för du har nu en fitta! =D
Btw, stannar den där inne så borde du söka hjälp.
#26 WTF?! XD
#21 varför undvika någonting alla killar strävar efter? 🤔
#27 Man kan faktiskt göra det XD Det är inget skämt xD Jag har gjort det en gång när jag var mindre, då hade jag inte alls stor kuk men det gick.. Fast den åkte ut direkt. Min kompis viktor (på den tiden) gjorde det och de stanna där ett ganska bra tag =D XD
#28 För som här så gillar han inte bieffekterna. Men visst ska köpa dig ett par byxor med ett uppropstecken vid kuken :]
Klart att laxen ska ha en jolle
Vinkla den bara rätt upp? Om den inte står kvar upp mot taket så kan du väl bara sätta fast toppen i byxkanten, häng bara över din (medvetet stora) tröja så är det ingen som märker att den sticker upp och andas lite :-) tadam, problem solved.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Nu är det så att jag har bästa tipset EVER. Spänn tex. arm musklerna så kommer det att strömma blod till armarna istället för till kuken. :) din "boner" kommer att försvinna. :) fråga inte hur jag vet det haha.
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
#32 Testade.. Gick inte.
Alltså inte mjukisbyxor, då syns det sååååååå väl..
www.shadrins.weebly.com ~ uppfödning av hoppkaniner
-Medarbetare på Social Fobi Ifokus, Välkomna in! -
Idag så hände en sak (fast ännu bättre lol) så jag deog den bara åt höger och drog över tjocktröjan, och satte mig ner. #sweg
- Emil
Då gör du väll fel. Det funkar. ;)
- Medarbetare på Lockar ifokus.
https://nouw.com/rosettagabriella - In och läs!
Seriöst det är så jobbigt att få stånd i skolan xD Fan vad jag hatar det. Som tur är så får jag det inte längre. Men fick det typ hela tiden i sjuan och åttan.
Har fått det på bussen också många gånger -.-
Tur för er tjejer som man inte riktigt kan se ifall ni är kåta :P
Jag är avis.
Min lärare, hade stånd idag, när jag pratade med honom. Jag upptäckte, att han, har världens största, snopp… Så nu, har jag mycket mer, respekt, för honom.
Tror att han inte hade kalsonger på sig.
#38 Önskar jag var med och såg ='( Är han snygg? :D
#39 Ja mittimellan, fast mer snygg. Mycket muskler 😊
Min kille brukar lösa problemet med att ha häng och ha ett sånt där "militär" skärp å strypa åt hårt (skärpet hamnar då rakt på). Han "viker" snabeln åt sidan , alltså typ lägger den åt höger. Och efter som de är sånt tryck på den så kan den inte stiga och leka tält =)
#32 Min kuk är så stor att 99% av mitt blod kommer dit, ditt trick funkar inte på mig. :)
- Emil
#42 Du har säkert inte så stor. Inte större än mig iaf =D
#40 HAWT!! =D Hade en eng lärare som var så <3 Kunde inte sluta stirra xD Jag och tiff satt där längst bak och bara beundrade hans snygghet xP
Inte okej att läraren hade stånd! Spelar ingen roll hur snygg han är. Verkar riktigt konstigt, man kan ju undra varför.. Inte okej! Sen är det ju alltid kul att titta på manliga, snygga lärare såklart. Jag "råkade" känna lite på min lärare i högstadiet och det blev sjukt konstig stämning efteråt, haha. Men jag kunde inte så emot! Jag smekte bara hans mage lite så det var inte superintimt, men det blev konstigt. Inte att rekommendera :-P
#44 Fast stånd är väl inte riktigt någonting man kan styra över? 😛
#44 Han kanske har en gigantiskt snopp 😃
#43 Hahahaa herregud. Vet hur det känns.
Det spelar ingen roll. En vuxen man ska inte ha stånd som professionell på sin arbetsplats tillsammans med en massa barn/ungdomar. Det är definitivt inte okej någonstans.
#43 Vill du mäta? Kom till grusplanen vid erikslundskolan.
- Emil
#48 Eller så kan du skicka bild. ;)
Lol, skoja bara.
nu är det läst 1337 gånger, fucka inte upp detta nu peps!! ( dvs läs inte det jag precis skrev ) 😃
#50: hahaha!
hahaha men jag skulle oxå vilja ha en kuk och få stånd (a)
#52 Du kan få min kuk
- Emil
Detta va grymt roligt att läsa, men kommer vi fram till hur den stackarn ska lösa problemet? Eller ska han bara ge bort kuken? ;)
#53 ..Aj det borde göra ont o.o
#53 Ok skicka den på posten Nej men seriöst haha va kul o få stånd
#56 Och OTROLIGT SKÖNT. Du skulle bara veta! Speciellt när man får utlösning! Det känns så skönt så det inte är sant! Bästa känslan EVAH typ.
När man jizzar
- Emil
Jag hatar min kuk och vill att den faller av :3
Jag älskar iaf min kuk <3 skulle inte kunna tänka mig ett liv utan den! Jag borde gifta mig med den <3 Vi är så perfekta ihop, vi bråkar aldrig, vi har det alltid trevligt och roligt med varandra, jag har bestämt mig. Jag ska gifta mig med min kuk. Världens bästa kärleks historia ever! :D
Awww <3 Jag vet exakt hur det känns. Det är världens bästa känsla liksom. Känner likadant för mina nipples haha
#60 jag skulle vilja komma på ditt bröllop men jag vill helst inte se dig kyssa din kuk…O.o
#62 Tror det bara blir en släng puss. Tror inte jag är så vig att jag kan kyssa den.
#62 AHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA 😂
"Det är inte människor som hatar mig, det är jag som hatar människor"
HAAHHAHAHAHHAHA okej pls ge mig en snorre
#65 Du kan få låna min kuk? ;)
- Emil
#66 OKEJ