Vurpat
Jag är i chock.. Jag och min vän vurpade i en rondell, vi fick hela hennes 100 kilos (ja, 100) moppe över oss Hade en buss åkt bakom hade vi blivit överkörda och jag vore död nu, fyfan.. Knäet gör ont för den delen också, känns som att hela benet somnat fast det inte har det.. Kunde varit död nu, ville bara skriva av mig ..
Perfection is achieved, not when there is nothing more to add, but when there is nothing left to take away.
Usch :( kram
Har också trillat med moppen! Gå till läkaren om det inte blir bättre, de kan ge skador länge fram i livet och då är det bra om det finns hos försäkringsbolaget att olyckan hänt!

har vurpat med moppe en gång, och då var det för att en jävla cyklist inte kunde trafikreglerna & körde på fel sida av vägen, och fick panik & ställde sej i bredställ när hon såg att jag komfarandes på moped, så jag hade valet att antingen köra över kärringen, eller vurpa, jag valde att vurpa, och det resulterade i en fraktur i höger arm precis under armbågen (vilket betyder att de inte kunde gipsa)
detta var även dagen före jag skulle börja på en sjukt efterlängtad praktik på min älsklingsdjuraffär :/
You can't spell Bitchy without Itchy
#0 Usch, vad läskigt! :(
Ha en trevlig dag!
Inte vurpat med moppe, men med cross och cykel..
Jag och mitt ex blev påbackade av en stor jävla skåpsbil som sen smet från platsen