Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etiketthusdjur
Läst 1632 ggr
[00emi07]
1

OT kaninpensionat

Hej!

Välkomna till Guldbackens pensionat!

Här håller vi det snyggt och rent i burarna. I november flyttar pensionatet in i kaninstallet. Där kommer kaninerna bo i fack-burar.

Så alltså är pensionatet inomhus.

Mina kaniner kommer inte flytta in i kaninstallet. Utan bara kanin gästerna. Jag vill att era kaniner som kommer hit ska vara vaccinerade.

Jag spritar självklart alltid mina händer innan jag håller på med din kanin/dina kaniner!!!Tummen upp

Om något skulle hända din kanin meddelar jag dig direkt!

På loven har jag mer tid och kan därför ta emot fler kaniner. Jag städar såklart burarna som är använda. och inga nya kaniner flyttar in i buren efter nån månad. Jag håller även det fint och städat i kaninstallet.

ett litet kom ihåg: jag står inte för ev. veterinärkostnader!!!

Dina kaniner/din kanin är välkomna året om!  

Detta är ett bra alternativ istället för att lämna din kanin på ett vanligt djurhotell/djurpensionat där det oftast kostar över tusen kronor för bara någon vecka. kolla in hemsidan för mer info: HÄR 

bor i Skåne, pma mig för mer info!

Priser:

20kr om dygnet/per kanin

100kr i veckan/per kanin

200kr i två veckor/per kanin

osv….

300kr månaden/ per kanin

Jesperlinden97
10

Hur gammal är du?

You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus

[00emi07]
3

13 snart 14🙂

Hanna
6

Har ni de tillstånd som krävs? Är ni ett registrerat företag med det namnet?

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[00emi07]
0

Håller på att bli det! (:

dermot
3

Har du tillstånd från jbv för att hysa in mer än 6 djur/år? Eller ni tänkte hålla er under det antalet?

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Hanna
0

#4 Angående tillstånd då? Berätta gärna om sådant. Vill inte kritisera, men det är bra att veta om och ha blivit godkänd mot det som krävs för att driva ett pensionat.

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

[00emi07]
1

Som jag sagt! Har dedan skrivit till jbv och dok har svarat att dom återkommer inom kort! (:

Rebornbabyn
1

Roligt! Vart i Skåne bor du? :)

Älskar mina djur Hanna, Cocos och Pärlan.

monstermash
6

Varför gör du reklam innan du ens fått tillstånd?

Personligen hade jag aldrig lämnat mina djur till någon så ung utan någon utbildning inom djur.

wille_wille
2

Det är nog olika från person till person om man skulle vilja göra det.

Jag skulle kunna tänka mig att lämna in min kanin till en 14 åring ifall jag skulle bort och h*n bodde inom rimligt avstånd🙂

Hälsningar Wille, medarbetare på akvarieräkor och fjäderfä.

[00emi07]
1

#9 om du inte är intresserad, skriv inte… Tar åt mig Alla de som kontaktar mig söker jag till dem att de inte kan ta in sina kaniner för ens i oktober

monstermash
4

#10 - Jag vet, men jag hade aldrig gjort det. Därför jag skrev personligen.

#11 - Fast ska du driva ett företag får du räkna med kritik. Allt är inte positivt eller enkelt, särskilt inte med ett eget företag. Det är dessutom ett stort ansvar du påtagit dig så att folk tvivlar är väl ändå inte så konstigt? Argumentera emot om varför du kommer klara det istället.

Får du tillstånd i oktober, eller börjar tillståndet gälla då?

[00emi07]
1

Får tillstånd i september.

Fridaaaa
4

#13 Om det går igenom ja, för de måste väl inspektera osv först eller?
Hoppas att det gör det, borde göra det 🙂
Hoppas det kommer att gå bra.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[00emi07]
1

Tack Frida (: