Tonåringar iFokus

Tonåringar

Etikettmode-och-skönhet
Läst 819 ggr
Fridaaaa
0

Huvtröjor/munktröjor - förlag?

Hade behövt köpa in lite nya.
Någon som vet bra sidor?

Jag har kollat på:

• H&M
  • Ginatricot
  • Bikbok
  • New yorker
  • Halens
  • Ellos/katalog
  • Nelly
  • Bubbelroom

Dem jag kommer på nu som jag kollat in.
Någon som har andra förslag? Med lite snygga tryck 😛 (inte hello kitty, rosa och sånt, helst mer rockigt eller liknande om ni har förslag på det).
Inte dyra, inte som kostar över 200-250 kr/st 🙂 (svenska sajter tack!)

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

Thatgirl
0

Asos.com :)

Don't just sit there and hope to become something, fight for it.

Fridaaaa
0

#1 Den sidan är väl inte svensk? 🙂
Kan engelska men vill ha sidor på svenska, så det blir rätt med storlekar och annat 🙂

VildaVittra
0

La Redoute

Varför inte köpa en enkel billig och "pimpa" den själv? Tex om du har en gammal uttjänt topp med snyggt tryck så kan du klippa ut trycket och sy fast det på huvtröjan.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Fridaaaa
1

#3 Inte sytt på 7 år 😉 Äger ingen symaskin (inte bra på att sy för hand) och har nyligen rensat bland kläderna så har inget sådant kvar 😛

Det är om jag hittar i snygg färg, så att jag kan köpa sånt papper som man kan skriva ut på som går att trycka på huvtröjan i så fall 🙂
Men bra förslag annars! 🙂

deleteduser
0

Tradera! Tradera är underskattat

BlueBäst
0

Vill du ha snygga tryck skulle jag rekommendera kandeeshop.se. Där är de dock väldigt dyra, 500+..

Men håll dig tätt intill mig, för vi kan gå på vår egen väg.

Medarbetare på barnens ifokusRegnbåge

Fridaaaa
0

#5 Tradera kollar jag då och då 🙂 

#6 Har tyvärr inte råd med så dyra och är inte sån som ger mycket pengar för ett enda klädersplagg 😛 (är inte så klädintresserad)😉 Men tack för tipset ändå 🙂

[cookies]
0

www.topstreetwear.com

"gangster"/rap/hiphop (vad man nu vill kalla det).. De har mycket hoods, och en del är inte så dyra! :) Sen www.ridestore.com har en del med, vet dock inte exakt vilken stil eller märke du vill ha, men är det lite "killigare" eller typ skate så är båda bra. :) Ridestore har mycket bra kundsupport om du har frågor med + fraktfritt :)

Fridaaaa
0

#8 Är mer åt det "rockigare" hållet eller mer "neutrala" med roliga/söta tryck 🙂
Inget för hiphop/rap/skatare-stilen, inte min stil riktigt 🙂 Men ska kolla in sidorna! 😃 Kanske hittar något. Den första sidan du länkade till har jag kollat in tidigare, men hade helt glömt bort den haha tack för påminnelsen hihi

nottheonly
0

Hmm.. de flesta sidorna jag brukar vara inne på så brukar huvtröjorna kosta mer än 250:- 🤔 men jag ska fundera och se om jag kommer på någon sida 🙂

nottheonly
0

Zalando hade några såg jag 🙂

Fridaaaa
1

#10 Ja tyvärr gör ju många det tyvärr 😮 Men behöver helst 2 st, och då har jag inte råd med så dyra tyvärr.

#11 Hört om flera som varit missnöjda när de beställt där, olika saker där, så tja vet inte om jag vågar chansa tyvärr 😕

-----------

Ska spåna igenom Tradera en gång till, se om det kommit in något roligt 😛

Denna kommentar har tagits bort.
Fridaaaa
6

#13 Handlar om prioritering. Ska handla andra kläder också, som jag måste ha nu i höst efter utrensningen.
Och ditt ordval" pundarbilligt" har absolut ingenting ens med min tråd eller mitt inlägg att göra. Så var vänlig och använd bättre attityd tack.

Nej jag köper inte från blocket, majoriteten där är begagnat osv, och jag köper helst inte det, jo om det är i princip oanvänt.
Gäller samma med tradera (och har skrivit att jag kollar in tradera).

[cookies]
1

#13 "Pundarbilligt" ? Du vet tydlingen ingenting om kläder om du anser att det är "pundarbilligt" på tradera och blocket. Kan säga att man kan hitta mycket "pundarbilligt" i vanliga affärer. Din attityd förstör trivseln #13

Thatgirl
2

Får väl uttrycka mig hur jag vill, inget illa direkt. Och jag tycker det är jättebilligt med 250 kr om man också ska ha krav på att det absolut inte får vara en engelsk sida och den absolut inte ska vara obegangnad och den ska vara snygg och den ska ha snyggt tryck. Och om man inte har råd är det väl så. Men jag får uttrycka mig hur jag vill menar detsamma. Om du vill komma undan PUNDARBILLIGT så gav jag dig ett tips men om du nu inte vill kolla in så får du väl skylla dig själv.

Fridaaaa
2

#16 Anledningen till att jag inte vill beställa från engelsk sida, just kläder, är för att jag har gjort det innan och då har storlekarna inte stämt. Därav vågar jag inte chansa på det fler gånger.
Läs #14, handlar inte för min del om att ha råd eller inte, det handlar om prioritering. Skillnad. 
Och man tycker olika tryck och annat är snyggt, inte samma för alla. En sak är snyggt för mig, men inte för dig och tvärtom. Finns många plagg som inte kostar mycket, som är snygga och bra ändå.

Inget mer OT nu.

Thatgirl
4

#17 HAHA VADÅ PRIORITERING? Det är ju samma sak som att inte ha råd! Om du måste prioritera för att du inte har råd. SAMMA SAK. Ingen skillnad alls.

Fridaaaa
4

#18 Nej det är det inte. Det är inte samma sak. Vissa prioriterar kläder, andra prioriterar andra saker helt enkelt. Jag är inte ett dugg intresserad av dyra kläder. Bara acceptera det. Det är därför jag inte prioriterar det högt helt enkelt.
Och acceptera även när jag har sagt: Återgå till tråden tack, och inte mer OT! Istället för att fortsätta med elak attityd och att hoppa på (jo det gör du).

Thatgirl
1

(nej det gör jag inte)

[Tilde]
9

#18 Man måste prioritera sjukt mycket när man är student och har eget boende! Även om man jobbar vid sidan av är det extremt svårt att ha råd med allt möjligt. Jag köper heller inte dyra kläder - det är något man får skämma bort sig med så länge föräldrarna betalar, eller sen när man är klar med utbildningen och har fast jobb.

Du kommer att förstå när du hamnar i samma situation i framtiden.

Thatgirl
3

#21 Ja , jag förstår det. Men det är fortfarande samma sak som att inte ha råd. Man har ju inte råd att köpa allt utan måste prioritera. Blir bara så irriterad, hon har inte råd så hon måste prioritera.

Thatgirl
1

Okej, förlåt. Jag ska sluta. Förstår att det är känsligt ämne att inte ha så mycket pengar🙂

Fridaaaa
1

Eftersom tråden är förstörd kan den låsas så gör jag ev en ny sen.

[JollyJustin]
0

Kolla i Kappahl , Hm eller lindex . Det kanske finns där?🙂

Inlägget är låst för nya kommentarer