behöver tjäna pengar snabbt. hjälp?
Kom med förslag på hur man kan tjäna ihop 5000 kr på 2 veckor. Min mamma sa att jag måste betala halva priset på hunden. Imorgon ska jag tinga valpen, så det är lite ont om tid.
Kom med förslag!!! Jag skulle ju kunna skriva ett CV och gå till alla möjliga affärer. HJÄLP TACK!!
*Vill bara peka in* Även om du får ett jobb inom 2 veckor är det inte säkert att din lön kommer inom 2 månader… :/

sälj din iphone,laptop,ipad eller dylika grejer som du egentligen inte behöver, och som går lätt att få sålt
You can't spell Bitchy without Itchy
Ja det är nog att sälja av dina saker som gäller, speciellt teknikprylar. Att vara lite hundvakt kan också vara en liten hjälp på traven, man brukar få ungefär 100kr om dagen. Lyckas du få tag på 3 hundar i 10 dagar blir det ju ändå 3000. Kolla blocket.0.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Barnvakt, rasta hundar. Klippa gräs är kanske inte så aktuellt längre, och kratta löv är väl inte aktuellt ännu, men fråga grannar om de skulle behöva hjälp med något i hemmat/trädgården. Sälj prylar. Ordna en liten loppis kanske.
Sälj av prylar/kläder/annat stuff som du inte behöver, passar du andras hundar får du en extraknäck.
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi