(X) Pedofiler
Hej! Här har du fritt fram att berätta din historia. Vad hände? Hur gammal var du? Hur gick det till? (Via nätet,familjen osv) Tor på dig!
Sätt dit ett X
Tack
Nvm, tar bort min kommentar. Ångrade mig
#3 stackars dig, vadå… Via blogg typ? (:
Jag hoppas ingen här inne blivit våldtagen… :/
Jag har varit med om några blottare, några tafsare, en del äckel och några som förföljt mig. Det händer hela tiden i tbanan här i Stockholm, man vänjer sig och framför allt lär sig hur man ska hantera det! Det är mest yngre tonåringar som träffar dessa äckel, jag var i yngre tonåren då iaf.
Det viktigaste har jag upplevt är att säga till högt så in i helvete. Även fast ingen reagerar eftersom folkmassan inte är att lita på och aldrig hjälper varandra (😟 ) så är det ändå många äckel som drar sig undan om man säger ifrån ordentligt. Ett högt och rejält "MEN VAD I HELVETE håller du på med egentligen?!?!?!? Flytta på dig!" till någon som gnuggar kuken mot ens ben funkar rätt bra (provat!) eller ett "HAHAHAHAHAHAHA *pekar* fy fan vilken ful liten snopp du har!!" till någon som drar fram kuken och börjar runka framför dig funkar nog också rätt bra, det är jag säker på! (inte provat, bara gått undan från blottare tidigare).
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
Har inte varit med om blottare eller pedofiler men ett ex som gjorde lite vad han ville, oavsett om jag grät eller skrek. Men vet inte om det räknas till denna tråd.
Jodå!
Jag var 15 och han var 19 ungefär.
Stackars dig!
Vill bara inflika och varna lite för att skriva allt för detaljerade berättelser om vad man råkat ut för. Tyvärr finns det sjuka människor, pedofiler och andra äcklon som letar efter sådana berättelser på nätet och använder dem som r*nknoveller. Kanske inget man vill bidra till…
Så snälla, för eran egen skull, tänk efter en gång extra vad ni skriver på ett "öppet" forum eller via PM/mail osv till människor ni inte känner.
Och till alla er som någon gång varit "drabbade" av en pedofil vill jag bara säga:
Keep your head high and stay strong ❤️
Mvh Linda, Northernlights Kaninuppfödning
~ Bloggen ~ Youtube-kanalen ~
Bunnies are like potatochips - you can't have just one 
#10 Väldigt bra att du skrev det! Jag försökte skriva det så litet som möjligt för att det inte ska vara "intressant för fel personer" om man säger så 🙂
Träffade en peddo i stan med min polare då vi var runt 13 (?) vi ville att nån skulle köpa ut och vi fick då tag i en gubbe som tackade ja , sen började det med att han ville bjuda min kompis på vin och filmkväll hos han .. Och de eskalerade rätt snabbt då han även köpte ut alkohol åt oss . Tillslut fick min kompis pappa reda på det (tur!) så de vart en anmälan å han fick sitt straff tillslut =)
Håller med #10, skulle aldrig skriva sådanna berättelser ute på nätet då vem som helst kan hitta inläggen och läsa dom. Berätta för polismyndigheterna och en nära vän/föräldrar istället !!!
"After every storm, comes a rainbow" 
Min blogg, titta gärna in ! http://www.nattstad.se/mikomi
#6: vad tråkigt! Hoppas du anmälde honom! Han är dock inte pedofil men det låter ju som han våldtog dig och kan väl således kallas för våldtäktsman.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]
#14 Tyvärr så gjorde jag inte det. Jag var i en väldigt osäker och mådde väldigt dåligt (då menar jag vääääldigt dåligt) så jag såg sex som när någon älskade mig, oavsett hur personen behandlade mig utanför det. Har dock men kvar. Började oftast som helt vanligt sex och slutade dåligt. Var dum nog att inte se det som ett varningstecken :/